به گزارش پارس نیوز، 

چهاردهمین روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد. در دیدار های  امروز تیم های ملی فوتبال آلمان -کره جنوبی و مکزیک و سوئد در گروه ششم رقابت های مقدماتی جام جهانی به مصاف یکدیگر رفتند که نتایج جالبی در آن ها رقم خورد.

مکزیک ۰ - سوئد ۳/سوئد با غلبه بر مکزیک راهی مرحله حذفی جام جهانی شد

تیم ملی فوتبال سوئد موفق شد با ارائه یک بازی خوب با 3 گل مکزیک را شکست دهد تا با 6 امتیاز و به لطف تفاضل گل به عنوان صدر نشین راهی مرحله بعد شود آلمان هم شانس آن را داشت تا با شکست کره جنوبی به مرحله بعدی برسد اما بازی خوب کره ای ها مانع این اتفاق شد و در نهایت ناباوری تیم ملی فوتبال آلمان با دریافت دو گل مقابل چشم بادامی ها شکست خورد تا قهرمان جام جهانی 2014 در همان دور مقدماتی از رقابت ها کنار برود. 

 

///نتایج چهاردهم روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

آلمان ۰ - کره جنوبی ۲/خداحافظی ناباورانه ژرمن ها با جام جهانی

تیم ملی فوتبال آلمان امروز در حالی به مصاف کره جنوبی رفت که کمتر هواداری در جهان تصور می کرد این تیم مقابل چشم بادامی ها شکست بخورد. شاگردان لوو تنها به یک برد نیاز داشتند تا با توجه به نتیجه ای که در بازی سوئد و مکزیک رقم خورده بود راهی مرحله بعدی شوند اما با دو گل شکست خوردند تا یکی از بدترین عملکرد هایشان را به نمایش گذاشته باشند. 

 

///نتایج چهاردهم روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

سوئیس ۲ - ۲ کاستاریکا/بازگشت کاستاریکایی‌ها به خانه با یک امتیاز

تیم های ملی فوتبال کاستاریکا و سوئیس امروز در یکی از دیدار های گروه پنجم به مصاف یکدیگر رفتند . نماینده آمریکای مرکزی که در 2 دیدار گذشته اش شکست خورده بود تنها برای انجام یک بازی تشریفاتی  به میدان آمده بود . سوئیسی ها هم تنها به یک تساوی احتیاج داشتند تا راهی مرحله بعد شوند. در پایان دو تیمبه تساوی 2-2  رسیدند تا هم سوئیس با توجه به ناکامی صربستان راهی مرحله بعد شود و هم کاستاریکایی ها که شگفتی ساز جام جهانی قبل بودند بدون امتیاز روسیه را ترک نکنند. 

 

///نتایج چهاردهم روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

برزیل 2 - صربستان 0/سرگروهی سلسائو با قدرتنمایی مقابل صربها

شاگردان تیته موفق شدند در یک بازی تقریبا آسان مقابل صربستان با دو گل به برتری برسند تا به عنوان صدرنشین و با 7 امتیاز راهی مرحله حذفی رقابت های جام جهانی روسیه شوند. صرب ها هم با این نتیجه از جام جهانی کنار رفتند. 

 

///نتایج چهاردهم روز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

 

انتهای پیام /