به گزارش پارس نیوز، عمو پورنگ یکی از شخصیت های محبوب برنامه های کودک است که سالهای زیادی از عمرش را در عرصه برنامه های کودک صرف کرد و همیشه یکی از محبوب ترین مجری های برنامه کودک بوده و هست.مادر عمو پورنگ

 

این مجری جوان کشورمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از زحمات مادرش تقدیر کرد و از سختی های زندگی او نوشت.

دلنوشته عمو پورنگ برای مادرش

داریوش فرضیایی با مادرش زندگی میکند و تقریبا همه اهالی دنیای هنر و مردم از علاقه ویژه او به مادرش آگاهند و در چندین برنامه تلویزیونی به همراه مادرش حضور داشت و از علاقه ویژه ای که به مادرش دارد صحبت کرد.

عمو پورنگ در کنار مادرش

عکسی از عمو پورنگ در کنار مادرش

داریوش فرضیایی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: هرگز فراموش نمیکنم با چه سختی و مشقتی ماها رو بزرگ کردی ، در یک اتاق کوچک مستاجری همه مون رو زیر بال و پرت میگرفتی تا مبادا گزندی بهمون برسه.

از تی کشیدن پله های خونه مردم گرفته تا شنیدن صدای فریاد زن صاحب خونه که میگفت :چرا پله ها خوب تمیز نشده !! خیلی زجر کشیدی مادر اما نذاشتی ما احساس کمبود بکنیم ، عمر و جوونیت رو بپای ما گذاشتی حالا هم که پیر شدی کسالت و بیماری اومده سراغت ، از خدا میخوام تا زمانیکه نفس دارم خدمتگزارت باشم مادر عزیزم...

تو باارزشترین دارایی من در دنیایی ... تو تنها و تنها دلخوشی من در این دنیایی .... دوستت دارم مادر...

عمو پورنگ

داریوش فرضیایی عمو پورنگ برنامه های کودک

داریوش فرضیایی در یکی از برنامه های محله گل و بلبل با حضور مادرش ترانه زیبایی برای مادرش خواند و لحظات احساسی را در برنامه رقم زد.

عمو پورنگ و مادرش

عمو پورنگ و مادرش در برنامه خندوانه

این مجری جوان کشورمان در برنامه خندوانه به همراه مادرش حاضر شد و با شوخی های همیشگی که با مادرش دارد لحظات خوبی را در خندوانه رقم زد.

مادر عمو پورنگ

جشن تولد مادر عمو پورنگ

اگر سری به صفحه شخصی داریوش فرضیایی بزنید از علاقه ویژه عمو پورنگ به مادرش مطلع خواهید شد و میتوانید عشق مادر و فرزندی را به همراه شوخی های عمو پورنگ با مادرش را در این صفحه مشاهده کنید.

عمو پورنگ و مادرش

عکسی از عمو پورنگ در کنار مادرش