به گزارش پارس نیوز، 

مهران مدیری بازیگران زیادی را به دنیای بازیگری معرفی کرد که بعدها هنرمندان درخشانی در سینما و تلویزیون شدند. یکی از چهره های جوانی که با فیلم مهران مدیری به دنیای بازیگری راه یافت جوانه دلشاد بازیگر نقش عاطفه در سریال حوالی پاییز است.glow face mask

جوانه دلشاد اولین بار با سریال ویلای من ساخته مهران مدیری به دنیای بازیگری راه یافت اما پیش از آن در چند تئاتر در رشت روی صحنه رفته بود.

 

بیوگرافی کوتاه و عکس های جوانه دلشاد

جوانه دلشاد

تولد 28 سالگی جوانه دلشاد بازیگر حوالی پاییز

جوانه دلشاد 20 شهریور 1369 در رشت به دنیا آمد و با پیشنهاد بازی در سریال ویلای من و به اعتبار مهران مدیری از پدرش اجازه سکونت در تهران و بازیگری را گرفت.

جوانه دلشاد

جوانه دلشاد بازیگر نقش عاطفه در حوالی پاییز

از افتخاراتش در دنیای بازیگری کار با مهران مدیری است و همیشه از اینکه برای اولین بار در فیلمی به کارگردانی مهران مدیری ایفای نقش کرده است خوشحال است.

جوانه دلشاد

جوانه دلشاد و مونا کرمی در سریال حوالی پاییز

جوانه دلشاد در سریال حوالی پاییز در نقش عاطفه دختری که دوست صمیمی شیوا دختر خانواده نقش اصلی داستان است ایفای نقش میکند.

جوانه دلشاد

 

رویا تیموریان و جوانه دلشاد در سریال حوالی پاییز

رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، مرتضی علی عباس میرزایی، محمد حمزه ای، ارشا اقدسی، رضا اکبرپور، بهرام ابراهیمی، مونا کرمی، کیوان ساکت اف، جوانه دلشاد، محمد ساربان، تورج فرامرزیان، پردیس منوچهری، مهرنوش مقیمی، علیرضا لبیبیان و حمیدرضا متقی بازیگران سریال حوالی پاییز را تشکیل میدهند.

جوانه دلشاد

جوانه دلشاد در نمایی از سریال حوالی پاییز

جوانه دلشاد پیش از بازی در سریال حوالی پاییز در فیلم هایی چون سریال شوخی کردم ، سریال ویلای من ، سریال در حاشیه ، فیلم بهمن ، تله فیلم سرزمین و فیلم سینمایی آپاندیس ایفای نقش کرده بود.

جوانه دلشاد

جوانه دلشاد ، مونا کرمی و ویدا جوان در حوالی پاییز

جوانه دلشاد

جوانه دلشاد در کنار پدر و مادرش

جوانه دلشاد

جوانه دلشاد در صحنه تئاتر

جوانه دلشاد

جوانه دلشاد و مونا کرمی بازیگران حوالی پاییز

جوانه دلشاد

 

شبنم قلی خانی ، لیلا ایرانی و جوانه دلشاد در نمایش بولدوزر

جوانه دلشاد

عکس اینستاگرامی جوانه دلشاد 

جوانه دلشاد

عکس جدید جوانه دلشاد


انتهای پیام/