به گزارش پارس نیوز، 

رمان «رئیس جمهور گم شده» نوشته‌ بیل کلینتون و جیمز پترسون به ایران رسید.

این رمان که حاصل کار مشترک بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق ایالات متحده و جیمز پترسون مطرح‌ترین نویسنده‌ی داستان‌های پلیسی است، توسط امین جعفری و معین عبداللهی از مترجمین انتشارات تراشه دانش و از مجموعه کتاب‌های «دریچه» منتشر شد.

بیل کلینتون سیاستمدار شناخته شده‌ی آمریکایی برای روایت ماجرایی سیاسی به ادبیات پناه آورده است و برای رسیدن به این هدف از جیمز پترسون، نویسنده‌ای که سالانه 14 کتاب مختلف وارد بازار کتاب می‌کند و مجله‌ی "فوربز" وی را پردرآمدترین نویسنده جهان نامیده، کمک گرفته است.

پترسون تنها طی یک دهه‌ گذشته بالغ بر 700 میلیون دلار از فروش کتاب‌های خود کسب کرده است که این گواهی بر مدعای مجله‌ی "فوربز" است.

رمان «رئیس جمهور گم شده» در دو هفته‌ اول انتشار خود با استقبال بالایی روبه‌رو شد که این امر در دوره‌ی حضور دونالد ترامپ در کاخ سفید نکته‌ای تأمل برانگیز است. فروش «رئیس جمهور گم شده» در آمریکا در ماه اول انتشار از مرز 250هزار نسخه فراتر رفت و از همین رو انتظار می‌رود که این کتاب در کشور ما نیز با استقبال خوب مخاطبان و علاقه‌مندان مواجه گردد. کلینتون که در این رمان داستان ناپدیدشدن ناگهانی رئیس جمهور آمریکا را روایت می‌کند، درباره‌ی کتاب خود می‌گوید: «این کتاب ترکیبی از داستان‌های توطئه، حملات سایبری و جنگ پشت پرده‌ی قدرتهای جهانی است».

Image result for ‫رئیس جمهور گم شده‬‎

 

انتهای پیام/