به گزارش پارس نیوز، 

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران گفت: توصیه های موکد آقای رئیسی در تمام جلسات این است که به هیچ وجه آستان در فراز و فرود های سیاسی وارد نشود.

پرویز سروری سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران، درخصوص شبهات سیاسی در آستان قدس رضوی گفت: به عقیده من این رفتار ها و مطرح کردن شبهات از بداخلاقی های سیاسی است، اگر شما دقت بفرمائید حکمی که مقام معظم رهبری به حجت الاسلام رئیسی دادند یک الزاماتی دارد. الزاماتی که آستان باید مقدمات بهره برداری حداکثری از ظرفیت آستان حرم امام رضا(ع) را ایجاد کند یعنی نگاه معینی که تا دیروز خدمت را صرفا در حرم امام رضا (ع) خلاصه می کرد. پیام آقا و فرمایشات رهبری این است که الزامات از مشهد مقدس عروج پیدا کند و همه کشور را دربرگیرد.

سروری بیان کرد: من از این منظر بیان می کنم که اگر ما بخواهیم حکم مقام معظم رهبری را اجرا کنیم باید فعالیت و خدمات آستان قدس رضوی را توسعه بدهیم؛ فعالیت هایی که صرفا اجتماعی و فرهنگی است و اصلا رنگ و بوی سیاسی ندارد. در واقع شما اگر پیام های مقام معظم رهبری را به آقای رئیسی مطالعه کنید متوجه می شوید که اگر آقای رئیسی نتواند این امور را اجرا کنند، توسعه خدمات گسترده نخواهد شد.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران بیان کرد: به عقیده من این بداخلاقی های سیاسی است که به این شبهات دامن می زند و به همین دلیل است که خدمت را سیاسی می کنند و نتیجه آن می شود که مردم دقت و توجه لازم را به امور فرهنگی نمی کنند‌.

سروری در پایان گفت: توصیه های موکد آقای رئیسی در تمام جلسات این است که به هیچ وجه آستان در فراز و فرود های سیاسی وارد نشود چرا که بسیاری از خادم یاران ما از جبهه اصلاح طلب و اصولگرا هستند و ما خط کشی برای تفکر و خط سیاسی نگذاشته ایم.

انتهای پیام/