به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از ورایتی، ستاره 63 ساله آمریکایی که در آلمان‌غربی به دنیا آمده، در پروژه «کرنرمن» یا «مربی» به نقش کنستانتین «کاس» داماتو ظاهر می‌شود؛ عضو تالار مشاهیر بوکس که پس از بازنشستگی اجباری در مقام مربی تمرین‌دهنده به مایک تایسن 13 ساله معرفی شد. کرنرمن اصطلاحی در ورزش‌های رزمی است که به مربیان نشسته در گوشه رینگ گفته می‌شود.

قرار است «کرنرمن» نخستین تجربه کارگردانی روپرت فرند در سینما باشد؛ چهره‌ای که سریال پرتماشاگر و محبوب «هوملند» را در مقام بازیگر در کارنامه دارد. ضمن اینکه خود او فیلمنامه را خواهد نوشت. تهیه‌کنندگان پروژه که با ویلیس برای ایفای نقش مربی به توافق رسیده‌اند، دنبال بازیگر نقش تایسن می‌گردند. داماتو کمتر از هفت سال مربی بوکسور آمریکایی بود و تایسن 16 ماه پس از مرگ او به جوان‌ترین قهرمان سنگین‌وزن مشتزنی جهان در سن 20 سال و چهار ماه تبدیل شد.

پروژه سینمایی «کرنرمن» پاییز امسال مقابل دوربین می‌رود و جزئیات مربوط به گروه بازیگران آن در آستانه آغاز هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن اعلام شد. به این ترتیب، شرکت‌های تولید و پخش در گوشه و کنار جهان می‌توانند در بازار فیلم کن برای در اختیار گرفتن حق پخش آن با طرف‌های آمریکایی مذاکره کنند.

مایکل جرالد تایسن 51 ساله که لقب‌هایی چون فولاد، بدترین مرد روی زمین و بچه دینامیت را یدک می‌کشد، در مجموع 58 بار روی رینگ بوکس رفت و 50 برد و شش باخت به نام خود ثبت کرد. یکی از تاریخی‌ترین بازی‌های او مقابل ایواندر هالیفیلد افسانه‌ای بود که به دلیل کنده شدن بخشی از گوش هالیفیلد زیر دندان‌های تایسن نیمه‌کاره ماند.

انتهای پیام/