سیاوش قاسمی، بازیگر سینما و تلویزیون که سریال «جایزه بزرگ» به کارگردانی مهران مدیری و چندین فیلم سینمایی همانند «آزاد راه» به کارگردانی عباس رافعی در کارنامه خود دارد، شنبه شب بعد از اجرای برنامه‌ای به نفع یک خیریه مورد ضرب و شتم افراد ناشناس قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

سیاوش قاسمی بازیگر تلویزیون و مجری در خصوص جزئیات ضرب و شتم توسط افراد ناشناس گفت: آن شب اتفاق به طور ناگهانی فردی از پشت بی‌هوا ضربه‌ای را به گیج‌گاه من وارد کرد که این منجر به بی‌هوشی من شد.

 

وی افزود: پس از گذشت حدود چند دقیقه بی‌هوشی، ظاهرا شهردار، معاون شهردار و کلانتری آن منطقه حاضر شدند و زمانی که از فرد ضارب علت این امر را می‌خواستند او می‌خندید و ابراز خوشحالی می‌کرد.

 

قاسمی تصریح کرد: خوشبختانه دوربین مداربسته‌ای که در آن مکان وجود داشت تمام اتفاقات را ضبط کرد و این خود مدرک مهمی برای این اتفاق خواهد بود.

 

وی در خصوص وضعیت جسمانی خود عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت جسمانی من بهتر شده اما لکه‌ای روی مغزم افتاده که دوباره باید برای مداوا به بیمارستان بروم و معلوم نیست چه اتفاقی در پی آن رخ دهد.

 

این بازیگر ادامه داد: درست است که اتفاق ناگوار این چنینی برای من رخ داد، اما شاهد دو رویداد خوب و خوشحال کننده در آن مراسم هم بودیم، اول اینکه دیشب تعدادی از مسئولان و بچه‌های حاضر در آن مراسم خیریه، در برنامه دیگری که من اجرا داشتم با دسته گل به دیدنم آمدند و من را به عنوان سفیر شادی بیماری‌های هموفیلی و سرطانی، انتخاب کردند. اتفاق خوشایند بعدی این بود که از دیروز تا الان اکثر هنرمندان و خواننده‌ها با این بچه‌ها اعلام همراهی کردند و چند خیر بزرگ نیز همکاری خود را اعلام کردند و یکی از آنها که از خیرین ورامین بود حدود 100 میلیون تومان به این بخش اهدا کرد.

 

وی اظهار داشت: شاید قبل از این اتفاق از بیماری‌های هموفیلی اطلاعات کلی داشتم، اما پس از آن فهمیدم که این افراد با بیماری سختی دست و پنجه نرم می‌کنند و با وجود اینکه در شرایط دشواری به سر می‌برند، اما بسیار مهربان هستند. چنانچه در زمان اجرا و پس از اتفاقی که برای من افتاد من را بغل می‌کردند و به من عمو می‌گفتند و کاری می‌کردند که باعث شادیم شود.

 

قاسمی اظهار داشت: بعد از وارد شدن ضربه و بستری شدن در بیمارستان، فکر می‌کردم حدود دو ماه خانه‌نشین خواهم شد، اما واقعا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد؟ فقط پس از 24 ساعت وقفه به اجرا ادامه دادم و از طرفی باید از هنرمندان عزیز که به طور حضوری و یا تلفنی نسبت به من محبت داشتند، تشکر کنم.

 

این بازیگر خاطرنشان کرد: از فردا شب به مدت دو ماه مجری جشنی هستم که درآمد و سود آن را به این بچه‌ها خواهم داد و با هماهنگی مسئولان این جشن بچه های هموفیلی و سرطانی را برای بازدید و شرکت در این جشن خواهم آورد.