نشست خبری جشنواره زاینده‌رود پیش از ظهر امروز در تالار افتخارات سرای ورزشکاران برگزار شد که با حواشی مختلفی همراه بود که به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود.

جشنواره زاینده‌رود قرار است از روز عید سعید فطر به مدت سه روز برگزار شود و با اعلام حمیدرضا غزنوی، هماهنگی‌های لازم با برنامه خنداونه صورت گرفته تا اتوبوس این برنامه در اصفهان حضور پیدا کند و از مراحل برگزاری این جشنواره گزارش‌هایی را تهیه‌ کرده و پخش کند.

تعدادی از مسؤولان کمیته‌های هیأت انجمن‌های ورزشی در این جلسه حضور یافته بودند که حضور جهانگیر سعادتی دبیر سابق هیأت که مسؤولیت کمیته دراگون بوت را بر عهده‌ گرفته است، از نکات جالب‌ توجه بود.

علیرضا ذوالقدر شجاعی رئیس سابق هیأت اسکیت استان اصفهان که از یک ماه قبل به‌عنوان دبیر هیأت کشتی انتخاب‌ شده است، در این جلسه حضور داشت و به گفته رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی، مسئولیت کمیته فلوربال به وی سپرده‌شده است.

جشنواره زاینده‌رود قرار بود اردیبهشت‌ ماه سال جاری برگزار شود که به گفته مسؤولان هیأت، به دلیل ترافیک برنامه‌های هفته اصفهان، به تیرماه موکول شده است اما خشکی رودخانه زاینده‌رود موجب شده تا رشته جت اسکی به دریاچه شرکت ذوب‌آهن در زرین‌شهر منتقل شود.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان نیز در این نشست قول داد که برنامه تفریحی جت اسکی برای خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

به گفته دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان، علاقه‌مندان برای شرکت در رشته‌های بادی جامپینگ، بالن و هواپیمای کنترلی می‌توانند از طریق سایت هیأت یا تماس با دفتر هیأت اعلام آمادگی کنند اما برای سایر رشته‌های ورزشی، ثبت‌نام هم‌زمان با برپایی جشنواره انجام خواهد شد.