ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شب گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی اختصاصی با شبکه "ان‌بی‌سی نیوز" آمریکا، مجری زن این شبکه را با پاسخ‌های خود به چالش کشید.

وی خطاب به "مگین کلی" مجری آمریکایی شبکه ان‌بی‌سی نیوز که از او درباره اتهام دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوال کرد، گفت: "روسیه هیچ منفعت و سابقه‌ای در دخالت کردن در انتخابات دیگر کشورها ندارد اما اگر شما انگشت‌تان را روی هر نقطه از نقشه جهان بگذارید در آنجا افراد زیادی وجود دارند که به شما می‌گویند آمریکا در انتخاباتشان دخالت کرده است!"

مجری ان‌بی‌سی نیوز در ادامه خطاب به پوتین گفت: اما اسنادی وجود دارد که نشان می‌دهند روسیه برای پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در این انتخابات دخالت کرده است و دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا نیز آنها را تایید کرده اند.

پوتین سپس در پاسخ به این ادعای گلین کلی گفت: اسنادی هم وجود دارند که نشان می‌دهند دستگاه‌های اطلاعاتی خود آمریکا در پس ترور جان اف. کندی رئیس جمهور سابق این کشور بوده‌اند. آیا این اسناد هم درست و قابل اعتنا هستند؟!

وی در ادامه گفت: من قصد ندارم در این مصاحبه کسی را ناراحت کنم اما این آمریکاست که در همه جای دنیا در انتخابات دیگر کشورها دخالت می‌کند، نه روسیه.