به گزارش پارس به نقل از فارس، سامانه اینترنتی ارتباط مستقیم مردم با وزیر کشور و استانداران راه اندازی شد.

این سامانه به منظور پاسخگویی آسان و بهره مندی از پیشنهادها و انتقادهای سازنده هموطنان عزیز و مخاطبان ارجمند در پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور به آدرس WWW. MOI. IR رونمایی شد.

بهینه سازی تعامل مردمی با سطوح مدیریت وزارت کشور از وظائف مرکز اطلاع رسانی است و بر همین اساس در این پایگاه، امکاناتی متناسب با موضوع و تفکیک آن برای دریافت و انتشار نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردمی در نظر گرفته شده است.

پاسخ مطالب دریافتی هموطنان پس از بررسی و دریافت آن از سوی هر یک از حوزه های کاری ستادی وزارت کشور و استانداری های سراسر کشور اعم از سیاسی، فرهنگی اجتماعی، امنیتی، عمرانی، اقتصادی، ثبت احوال، مدیریت بحران و… در این صفحه انتشار می یابد.

این پایگاه به منظور پرهیز از موازی کاری و اثربخشی این سازوکار توجه مخاطبان ارجمند را به این نکات جلب می نماید که، پاسخگوئی و پیگیری برخی درخواست ها که ارتباط مستقیمی با مأموریت های وزارت کشور ندارد امکان پذیر نیست و در آینده نزدیک برای تعامل هرچه بیشتر مخاطبان پایگاه، امکان امتیازدهی مثبت یا منفی در خصوص هر یک از نقطه نظرات مطرح شده و جوابیه بخش ذیربط فراهم می شود.

این سامانه به منظور تسهیل و تسریع در ایجاد ارتباط با مردم عزیز و حل مشکلات آنان راه اندازی شده است.