به گزارش پارس نیوز، 

پوریا شکیبایی بازیگر نمایش «این کنفرانس از شکست ماست» درباره این اثر نمایشی و بازخوردهایی که تا امروز از مخاطبان گرفته است گفت: این نمایش که تا ۴ مرداد روی صحنه خواهد بود به کارگردانی مهران مرادی در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان اجرا می شود. خوشبختانه بازخوردها و نقدهایی که تا امروز از اجرا گرفته ایم، در کل رضایت بخش بوده است البته بازخورد تماشاگران بعد از اجرا ممکن است زیاد صادقانه نباشد و معمولا همه از کار تعریف می کنند اما با توجه به نقدهایی که از مخاطبان در فضای مجازی و سایت های مختلف خواندم متوجه رضایت آنها شده ام.

وی درباره نقشی که در این نمایش ایفا می کند، بیان کرد: من خودم را مجزا از سایر کاراکترها نمی بینم چون ما در این نمایش یک اجتماع کوچک ۴ نفره هستیم که برای انجام کاری با یکدیگر همسو شده ایم. این ۴ جوان به نظر خودشان درست ترین کار را انجام می دهند اما هر بار در مسیر رسیدن به هدفشان با مشکلاتی روبرو می شوند. در واقع مخاطبان شاهد آخرین روز تلاش آنها برای رسیدن به هدفشان هستند که البته این بار به جای شکست، مسیر داستان با حضور یک سوزنبان عوض می شود. این فرد که سن و سالی بالاتر از این جوانان دارد دید متفاوتی نسبت به جهان و رسیدن به تعالی دارد و تداوم و ادامه دادن را به آنها نشان می دهد تا دنیا را از نگاه دیگری ببینند.

شکیبایی درباره حضور اکبر مشکاتی در این نمایش که مخاطبان او را در نقش علی عابدینی فیلم «هامون» می شناسند، گفت: ما برای نقش سوزنبان به دنبال بازیگر می گشتیم که من به طور اتفاقی و از طریق یکی از دوستانم آقای مشکاتی را بعد از سال ها پیدا کردم و به او پیشنهاد بازی در این تئاتر دادم. وی با وجودی که تا به حال تجربه بازی در تئاتر را نداشته است اما بسیار منظم و همراه بود و حضور او در این نمایش برای ما مانند دُر گرانی ارزشمند است.

این بازیگر ادامه داد: در واقع همکاری من و اکبر مشکاتی در این نمایش اتفاق جالبی را رقم زده است چون ما در تماشاخانه استاد انتظامی به صحنه می رویم و بازیگران نمایش هم علی عابدینی فیلم «هامون» و من یعنی فرزند حمید هامون هستند به شکلی که انگار تیم «هامون» با کمی جرح و تعدیل دوباره در کنار هم جمع شده اند.

وی در پایان درباره دیگر فعالیت هایش بیان کرد: در حال حاضر مشغول تمرین نمایش دیگری به نام «عرصه تنگ» هستم که قرار است مهرماه به کارگردانی بهزاد زندوکیلی به صحنه برود. این روزها همه تمرکزم را روی بازی در تئاتر گذاشته ام و اصلا به کار تصویر فکر هم نمی کنم. ترجیحم این است که با حضور در تئاتر خودم را قوی تر کنم چون تئاتر بستر مناسبی برای یادگیری است.

پوریا شکیبایی، امید شوندی، آرش صفایی، احمدرضا موسوی و اکبر مشکاتی بازیگران نمایش «این یک کنفرانس از شکست ما» هستند که به نویسندگی و کارگردانی مهران مرادی تا ۴ مرداد ماه در تماشاخانه استاد انتظامی روی صحنه خواهد بود.