به گزارش پارس نیوز، 

علی سلیمانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره نقش خود در سریال «بهترین سال های زندگی ما» به کارگردانی احمد کاوری و محمودرضا تخشید که این روزها مراحل فنی آن در حال انجام است، بیان کرد: در قصه سریال یک سواستفاده مالی اتفاق می افتد که من نقش تقریبا منفی یک واسطه را که کارش تبدیل دلار و ارتباطات مالی با دیگران است، بازی می کنم.

وی پیش بینی خود از ارتباط سریال با مخاطب را اینگونه دانست: زمانی که پیشنهاد بازی در «بهترین سال های زندگی ما» را پذیرفتم فقط نقشی را که قرار بود بازی کنم، مطالعه کردم و همه فیلمنامه را نخواندم برای همین نمی توانم نظری بدهم اما در آن بخشی از سریال که کار کرده ام به لحاظ کیفی خوب و قابل قبول است.

بازیگر سریال «سقوط یک فرشته» با اشاره به اینکه مدتی است سریال ها کیفیت لازم را برای جذب تماشاگران ندارند، عنوان کرد: در حال حاضر مشکلات مالی تلویزیون باعث تعطیلی برخی پروژه ها شده و متاسفانه سازمان به دنبال ساخت سریال های بیشتر با هزینه کمتر است که اشتباه بزرگی است. تلویزیون باید به دنبال ساخت سریال های خوب و باکیفیت برود تا سلیقه مخاطبان خود را ارتقا بدهد؛ اگرچه متحمل هزینه های زیادی باشد.

سلیمانی درباره دیگر پروژه تلویزیونی خود گفت: در سریال «۸۷ متر» به کارگردانی و تهیه کنندگی کیانوش عیاری نیز نقش آفرینی می کنم که در حال حاضر به علت مشکلات مالی متوقف شده است و من هم نمی دانم دوباره کار در چه زمانی از سرگرفته می شود.

بازیگر سریال «سقوط یک فرشته» که یکی از داوران مسابقه رادیویی «یک، دو، صدا» نیز است درباره ویژگی های این مسابقه مطرح کرد: کسانی که فکر می کنند استعداد صداپیشگی، گویندگی و بازیگری دارند در مسابقه «یک، دو، صدا» به تهیه کنندگی مهدی ساعی که از رادیو ایران روی آنتن می رود، به رقابت می پردازند و کسانی که برنده می شوند از آنها دعوت می شود تا در تولید آثار رادیویی همکاری کنند. این مسابقه قرار است ادامه دار باشد و به دنبال کشف استعدادهایی در رادیو است که می تواند نویدبخش بهتر شدن کیفیت آثار رادیویی باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر بازی در تئاتر را به تلویزیون ترجیح می دهد، توضیح داد: هنر تئاتر به سلیقه من نزدیکتر است و این روزها هم مشغول بازی در تئاتر «چشم به راه میرغضب» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیایی هستم که برایم خوشایند است. این تئاتر در زمان استبداد صغیر حکومت محمدعلی شاه می گذرد که دو نفر محکوم به اعدام شده اند و منتظر میرغصب هستند که بیاید و آنها را اعدام کند. نمایش کمدی تلخی است که هم تماشاگر را می خنداند و هم او را به فکر فرو می برد.

«بهترین سال های زندگی ما» به نویسندگی جابر قاسمعلی اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست محسوب می شود. این سریال در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما تولید می شود. داستان مجموعه از دهه ۳۰ روایت می شود و قصه ای پرفراز و نشیب را به تصویر می کشد که در ادامه به دهه حاضر نیز می رسد.