به گزارش پارس نیوز، برخی از زنان هستند که به دلیل زیبایی شان شهرت دارند، برخی دیگر هم به خاطر موفقیت هایی که به دست آورده اند، اما در این میان زنانی هستند که هر دوی این فاکتورها را دارند. به بیان دیگر آنها علاوه بر زیبایی، به دلیل موفقیت و تاثیری که داشته اند به شهرت و محبوبیت رسیده اند. در ادامه برخی از زنان سیاهپوست که شهرت و محبوبیتی جهانی دارند را به شما معرفی می کنیم.

بیانسه

مشهورترین زنان سیاهپوست جهان، از بیانسه تا ریحانا

بیانسه، متولد 1981 از شهر تگزاس، خواننده، ترانه‌ سرا و هنرپیشه آمریکایی است. او در فهرست مشهورترین زنان سیاهپوست جهان، رتبه اول را به خود اختصاص داده است. بیانسه جزو جذاب ترین زنان قرن 21 شناخته شده است. علاوه بر زیبایی ظاهری، او یکی از تاثیرگذارترین مهره های موسقی پاپ در جهان است که میلیون هزار طرفدار در سراسر جهان دارد. او از کودکی در مسابقات مختلف خوانندگی و رقص شرکت کرد و در اواخر دهه ۱۹۹۰ به عنوان خواننده اصلی گروه آر اند بی «دستینیز چایلد» به شهرت رسید. با مدیریت پدرش، این گروه از پرفروش‌ترین گروه ‌های موسیقی دخترانه شد. پس از وقفه ‌ای چندساله، بیانسه اولین آلبوم خود به نام «به طرز خطرناکی عاشق» را در سال ۲۰۰۳ منتشر کرد که برای او پنج جایزه گرمی به ارمغان آورد. او در طول فعالیت ۱۹ ساله‌ اش، بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ را به عنوان خواننده تک و بیش از ۶۰ میلیون با گروه دستینیز چایلد، فروخته ‌است و به این ترتیب یکی از پرفروش‌ترین خوانندگان تمام تاریخ به شمار می رود. او تاکنون ۲۲ جایزه گرمی را از آن خود کرده و یکی از بیشترین نامزد شدگان زن تاریخ گرمی است.


ناتالی امانوئل

مشهورترین زنان سیاهپوست جهان، از بیانسه تا ریحانا

ناتالی امانوئل، متولد 1989، هنرپیشه اهل بریتانیا است که از سال ۲۰۰۶ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده ‌است. از فیلم ‌های معروف او می‌ توان به بازی در فیلم‌ های «سریع و خشمگین ۷»، «سرنوشت خشمگین»، «تیتان» و «سریال بازی تاج و تخت» اشاره کرد. ناتالی با قد 170، نه تنها زیبایی طبیعی دارد، بلکه در کنار آن، با توانایی های فوق العاده اش در بازیگری، طرفداران زیادی را در سراسر جهان به سمت خود جذب کرده است. بی شک آینده روشنی برای این ستاره در راه است.


ریحانا

مشهورترین زنان سیاهپوست جهان، از بیانسه تا ریحانا

ریحانا، متولد 1988، خواننده، بازیگر و طراح لباس و دارای برند آرایشی معروف fenty beauty و دیپلمات و زن خود اشتغال‌ اهل باربادوس است. او فعالیت هنری خود را بعد از آشنایی با ایوان روجرز در سال ۲۰۰۳ آغاز کرد و دو آلبوم اول موسیقی اش در هفته اول انتشار، با نام «موسیقی خورشید» و «دختری مثل من» جزو ۱۰ آلبوم برتر لیست بیلبورد ۲۰۰ قرار گرفتند. ریانا، با انتشار آلبوم سوم خود به نام «دختر خوب بد شد» در سال ۲۰۰۷ تبدیل به چهره ‌ای بین ‌المللی شد. این آلبوم یک ‌بار دیگر در سال ۲۰۰۸ منتشر گردید که هر دو نسخه آن نامزد دریافت ۹ جایزه گرمی شدند. تاکنون ۱۴ آهنگ ریحانا توانست رتبه نخست در لیست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد را از آن خود کند. او همچنین موفق به کسب جوایز و افتخارات مختلفی شامل 9 جایزه گرمی، 8 جایزه موسیقی آمریکا، ۲۲ جوایز موسیقی بیلبورد و ۲ جایزه بریت شده است. در سال ۲۰۱۲ مجله فوربز وی را به عنوان چهارمین هنرمند قدرتمند جهان معرفی کرد. در سال ۲۰۱۴، از طرف شورای طراحان مد آمریکا، ریحانا جایزه «نماد فشن» را نیز دریافت کرد.


آلیشا کیز

مشهورترین زنان سیاهپوست جهان، از بیانسه تا ریحانا

آلیشا کیز، متولد 1981 از نیویورک، خواننده مشهور سبک آر اند بی، ترانه ‌سرا، پیانیست و بازیگر آمریکایی است. او تاکنون ۱۵ بار جایزه گرمی که پراعتبارترین جایزه موسیقی در جهان است را از آن خود کرده است. آلیشا در دوران کودکی به کلاس ‌های رقص و موسیقی فرستاده شد، در ۷ سالگی نواختن پیانو را آغاز کرد و آثاری را از بتهوون، موتسارت و شوپن آموخت. زمانی که ۱۲ سال داشت در مدرسه حرفه ‌ای هنرهای اجرایی ثبت نام کرد، جایی که او از ۱۴ سالگی به ترانه نویسی پرداخت. چهار سال بعد و در ۱۶ سالگی از آن مدرسه فارغ التحصیل شد و فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. او علاوه بر استعدادهای بالای هنری، به دلیل زیبایی طبیعی که دارد، محبوبیت زیادی در میان مردم پیدا کرده است. او یک بار در توییتر کمپین #NoMakeup را به راه انداخت و زنان را به آرایش نکردن و دوست داشتن چهره طبیعی شان تشویق کرد.


هلی بری

مشهورترین زنان سیاهپوست جهان، از بیانسه تا ریحانا

هلی بری، زاده 1966، بازیگر آمریکایی ست که تاکنون توانسته جوایز امی و گلدن گلوب را تصاحب کند. او در سال 2000 به عنوان پردرآمدترین بازیگر هالیوودی شناخته شد. ترکیب زیبایی و تواناهایی های هنری، او را تبدیل به یکی از محبوب ترین چهره ها در جهان کرده است. او تا به حال افتخارات زیادی را به دست آورده، به عنوان مثال او تنها زن سیاه‌ پوستی است که توانسته جایزه بهترین بازیگر را دریافت کند یا این که نام او در میان جذاب ترین زنان جهان ثبت شده است. او در سال ۲۰۰۱ نیز به خاطر بازی در فیلم «مهمانی هیولا» جایزه اسکار را دریافت کرده ‌است. او در سن 53 سالگی، همچنان هم تاثیرگذار است.


کری واشینگتن

مشهورترین زنان سیاهپوست جهان، از بیانسه تا ریحانا

کری واشینگتن، متولد 1977، هنرپیشه آمریکایی ست که از سال ۱۹۹۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. از فیلم ‌هایی که وی در آن نقش داشته است می ‌توان «آخرین پادشاه اسکاتلند»، «آقا و خانم اسمیت»، « چهار شگفت ‌انگیز»، «مادر و فرزند» و... را نام برد. مجله تایمز در سال 2014 نام او را در میان 100 تا از بهترین زنان جهان ثبت کرده است.


جنل مونی

مشهورترین زنان سیاهپوست جهان، از بیانسه تا ریحانا

جنل مونی، متولد 1985، خواننده، ترانه ‌سرا، مدل و هنرپیشه آمریکایی است. او از سال ۲۰۰۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده و تاکنون هشت بار نامزد جایزه گرمی شده است. او همچنین در ترانه «ما جوانیم» گروه فان به‌ عنوان خواننده مهمان حضور داشت که سال ۲۰۱۲ به‌ مدت شش هفته در صدر جدول ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار داشت. او در لباس پوشیدن سبک خاص خود را دارد. شلوار تاکسیدو، پیراهن های سفید و پاپیون هایی او، ما را به یاد سبک های کلاسیک سالها قبل می اندازد. او یکی از پر انرژی ترین هنرمندان سبک آر اند بی است. این ستاره با استعداد تاکنون 6 بار نامزد جایزه گرمی شده است. 2 تا از فیلم های محبوب او «ارقام پنهان» و « مهتاب» نام دارند که هر دو نامزد جایزه آکادمی اوارد شده اند.


سی یارا

مشهورترین زنان سیاهپوست جهان، از بیانسه تا ریحانا

سی یارا، متولد 1985، خواننده، بازیگر و مدل آمریکایی است. او دوران کودکی ‌اش را در سفر به نقاط مختلف دنیا سپری کرد تا اینکه پس از آشنایی با جز فا، تهیه ‌کننده موسیقی در آتلانتا جورجیا ساکن شد. در آنجا، او توانست با لافیس رکوردز قرارداد ببندد و اینگونه به سوی تبدیل شدن به یک هنرمند زن موفق پیش رود. تاکنون بیش از ۷ میلیون نسخه از آلبوم ‌های او در سراسر دنیا به‌ فروش رفته و چندین آهنگ او در فهرست ده آهنگ برتر قرار گرفته ‌است. سی ‌یرا، مایکل جکسون و جنت جکسون را بزرگ ‌ترین منبع الهام‌ زندگی ‌اش می ‌داند. جدا از افتخارات زیادی که او به دست آورده، او موفق به دریافت 3 جایزه موسیقی MTV، 3 جایزه BET و گرمی شده است. جدا از استعداد و تواناهای او، از او به عنوان یکی از جذاب ترین زنان سیاهپوست جهان یاد می شود.


نائومی کمبل

مشهورترین زنان سیاهپوست جهان، از بیانسه تا ریحانا

نائومی کمبل زاده 1970، سوپرمدل جامائیکایی تبار است که از 15 سالگی فعالیت خود را آغاز کرد و در ده های 1980 و 1990 جزو پردرآمدترین مدل های جهان بود. او اولین مدل سیاه‌ پوستی است که تصویرش روی جلد مجله ووگ چاپ شده ‌است. او یکی از 6 مدلی ست که در نسل خودش عنوان سوپر مدل را از آن خود کرد. او در ویدئوهای خوانندگانی چون آرتا فرانکلین، جورج مایکل و مایکل جکسون ایفای نقش کرده‌ است. نائومی در سن 49 سالگی، همچنان جزو جذاب ترین ستاره های جهان شناخته می شود.


تایرا بنکس

مشهورترین زنان سیاهپوست جهان، از بیانسه تا ریحانا

تایرا بنکس زاده 1973، مجری برنامه ‌های تلویزیونی، بازیگر، مدل پیشین و بازرگان اهل آمریکا است. او ابتدا به عنوان مدل در پاریس، میلان، لندن، توکیو و نیویورک به شهرت رسید اما در سال ‌های بعد، اجرای برنامه ‌های تلویزیونی باعث دستیابی ‌اش به موفقیت تجاری شد. او در سال ۲۰۰۹ به ‌خاطر برخی موضوعاتی که در برنامه ‌اش به آنها می ‌پرداخت، نشان افتخار دریافت کرد. او یکی از تاپ مدل های آمریکایی و یکی از فرشتگان ویکتوریا سیکرت است. نام او به عنوان یکی از موفق ترین زنان سیاهپوست جهان ثبت شده است.