به گزارش پارس نیوز، بسیاری از ستاره ها از تماشای خودشان در برنامه های تلویزیون یا سینمایی لذت می برند، اما برخی از ستاره ها هم هستند که هیچ علاقه ای به دیدن هنرنمایی خودشان ندارند. در واقع آنها بدترین منتقد خودشان به شمار می روند. ستاره هایی که نامشان را در ادامه برایتان آورده ایم، از تماشای بازی خودشان بیزارند.

مریل استریپ

ستاره هایی که از تماشای خودشان بیزارند

مریل استریپ بازیگر نامدارِ سینما، تئاتر و تلویزیون در آمریکاست که تا به حال موفق به برد سه جایزه اسکار شده است. او همچنین با ۲۱ نامزدی اسکار(۳ بار برنده شده) و ۲۸ نامزدی جایزه گلدن گلوب(۸ بار برنده شده) از نظر تعداد نامزدی این جایزه ‌ها در میان تمام بازیگران دارای رکورد است. اگر چه مریل یکی از بزرگ ترین بازیگران نسل خودش به شمار می آید، اما به تماشای هنرنمایی اش در فیلم ها هیچ علاقه ای ندارد. او در این باره می گوید: «من خودم را در تلویزیون نمی بینم زیرا از ظاهرم راضی نیستم. حتی در دوران جوانی و اوج زیبایی، از این کار خودداری می کردم. من فکر می کنم که بینی بزرگی دارم و چاقم، البته این چیزیی ست که از مردم شنیده ام و روی من هم تاثیر منفی گذاشته است.»


زک افران

ستاره هایی که از تماشای خودشان بیزارند

زک افران هنرپیشه و خواننده آمریکایی است که بازیگری را به‌ طور حرفه‌ ای از سال ‌های آغازین قرن ۲۱ شروع کرد. او تا به حال در فیلم ‌هایی نظیر «دوباره 17»، «من و اورسن ولز»، «چارلی سنت کلاود»، «شب سال نو»، «خوش شانس»، «پسر روزنامه فروش» و «گارد ساحلی» درخشیده ‌است. با این که او بازیگر مطرحی ست اما خودش از تماشای فیلم هایی که در آن بازی کرده، سرباز می زند. به گفته او: «من به خصوص در اوایل کارم، از تماشای بازی ام بیزار بودم چون عیب هایم را می دیدم و از این که می توانستم بهتر باشم اما نبودم، عصبی می شدم. نمی دانم چرا اما من به شدت خجالتی بودم و به همین دلیل از تماشای فیلم هایم خودداری می کردم. البته وقتی سالها از یک فیلم هایم می گذشت، راحت تر می توانستم آنها را تماشا کنم.»


مگان فاکس

ستاره هایی که از تماشای خودشان بیزارند

مگان فاکس یکی از جذاب ترین زنان هالیوودی به شما می رود، اصلا یکی از دلایل محبوبیت و شهرت او چهره زیبایش است اما او خودش از تماشای فیلم هایی که در آن بازی کرده، خودداری می کند. اما دلیل اش چیست؟ او خودش اعتراف می کند که هنگام تماشای بازی اش دچار حمله عصبی می شود. او مدام از این که در فیلم هایش بد افتاده باشد، نگران است از این رو ترجیح می دهد که آنها را نبیند. «من حتی خودم را در عکس هایم هم نمی بینم، چه رسد به فیلم هایی که در آن بازی کرده ام.»


ریس ویترسپون

ستاره هایی که از تماشای خودشان بیزارند

ریس ویترسپون بازیگر و تهیه ‌کننده آمریکایی ست که کار خود را در کودکی و با نقش آفرینی در فیلم «مردی در ماه» در سال ۱۹۹۱ آغاز کرد. او در سال ۲۰۰۰ برای بازی در فیلم «انتخابات» نامزدی جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر زن فیلم موزیکال یا کمدی را بدست آورد. ریس ویترسپون هم جزو بازیگرانی ست که از تماشای خودش در تلویزیون بیزار است. او در این باره می گوید: «نه، من نمی توانم خودم را ببینم. اصلا کسی هست که از دیدن خودش لذت ببرد؟ نه، هیچکس! واقعیت اش این است که من دوست ندارم تظاهر کنم که آدم دیگری هستم. این برای من عذاب آور است. من هیچوقت فیلم هایم را نمی بینم چون که مطمئنا بعد از آن از خودم بیزار می شوم.»


جولیان مور

ستاره هایی که از تماشای خودشان بیزارند

جولیان مور بازیگر آمریکایی- بریتانیایی و برنده اسکار و نویسنده کتاب کودکان است. او بازیگر پرکار سینما از اوایل دهه ۱۹۹۰، هم در فیلم‌ های هنری و هم در فیلم‌ های تجاری بوده ‌است. او برای نمایش ‌های احساسی از زنان معمولی معروف بوده و ۴ نامزدی اسکار دارد اما علارغم تمام این موفقیت ها، او از تماشای بازی خودش بیزار است. «من نمی توانم بنشینم و خودم را تماشا کنم. من از بازی کردن در فیلم بیشتر از تماشای خودم لذت می برم. نه تنها من، بلکه فرزندانم هم فیلم های مرا نمی بینند. آنها دوست دارند که مرا فقط به عنوان مادرشان ببینند، چیزی که من هم می خواهم.»


جانی دپ

ستاره هایی که از تماشای خودشان بیزارند

جانی دپ یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود است اما او خودش بازی اش را دوست ندارد. او در این باره می گوید: «خیلی وقت پیش من با خودم عهدی بستم، این که هیچوقت فیلم هایم را نبینم. در حقیقت تماشای خودم در تلویزیون برایم آزاردهنده است و ترجیح می دهم که نتیجه کارهایم را نبینم. من اعتقاد دارم که بعد از اتمام بازی دیگر هیچ مسئولیتی در قبال آن فیلم ندارم، از این رو نتیجه کارم را هم نمی بینم.»


تام هنکس

ستاره هایی که از تماشای خودشان بیزارند

تام هنکس هنرپیشه، کمدین، کارگردان، دوبلور و نویسنده آمریکایی است که در طول سال ‌های فعالیت خود تا به امروز چندی و چند بار نامزد دریافت و برنده چندین جایزه بزرگ بین ‌المللی شده که از آن جمله می ‌توان به یک گلدن گلوب، اسکار، جایزه انجمن بازیگران فیلم و جایزه انتخاب مردمی بخاطر نقش‌ آفرینی ‌اش در فیلم «فارست گامپ» اشاره کرد. نه تنها بازی فوق العاده، بلکه اخلاق خوب او نیز در محبوبیت و شهرت اش نقش بسزایی داشته است. اما او خودش از تماشای فیلم هایش هیچ لذتی نمی برد. «من هیچ کدام از فیلم های قدیمی ام را نگاه نمی کنم. تنها فیلمی که خودم کارگردانی کردم و خیلی هم در آن حضور ندارم « That Thing You Do» بوده است که هنوز هم با دیدنش لبخند بر لبانم نقش می بندد. اما در مورد بقیه کارهایم، هیچ علاقه ای به دیدن شان ندارم. من سعی می کنم که تنها یک بار فیلم هایم را ببینم، نه بیشتر.»


اندرو گارفیلد

ستاره هایی که از تماشای خودشان بیزارند

اندرو گارفیلد بازیگر آمریکایی بریتانیایی سینما، تلویزیون و رادیو است. او با هنرنمایی در فیلم هایی چون «مرد عنکبوتی شگفت‌ انگیز» جای پای اش را در هالیوود محکم تر کرد اما با تمام اینها او از تماشای فیلم هایش بیزار است. «من هیچکدام از فیلم هایم را تماشا نمی کنم چون در این شرایط مدام خودم را نقد منفی می کنم و همین موضوع روی عملکردم در آینده تاثیر منفی خواهد گذاشت. من دوست ندارم از نتیجه کارم چیزی بدانم. به محض این که بازی ام تمام شود، دور آن پروژه را خط می کشم.»