به گزارش پارس نیوز، 

برای درمان زانو درد نیازی نیست به دنبال درمان شیمیایی باشید بلکه با روش های خانگی هم می توانید این کار را انجام دهید. مثلا می توانید به درمان سه سوته زانو درد با معجون خانگی فکر کنید. معجونی که برای بسیاری ارز بیماری دیگر نیز کاربرد دارد و ضرری برای سلامتی ندارد.

برایدرمان درد زانو، روغن دنبه را با زنجبیل بر روی زانو بگذارید، در کتب طبی از زنجبیل به عنوان مسکّن دردهای مفاصل و ضد انقباض دردناک و گرفتگی عضلات نام برده شده است.

 طریقه مصرف زنجبیل به این صورت است که یک قاشق غذاخوری از پودر زنجبیل را در کمی آب جوش خمیر کرده و کمی حرارت دهید و سپس در محل درد به صورت پماد استفاده کنید و این عمل را روزی 2 یا 3 مرتبه تکرار کنید و تا بهبودی کامل ادامه دهید.

زنجبیل تازه و شربت زنجبیل یا چای زنجبیل در بدن گرما تولید کرده و به این صورت، مواد سمی و زائد بدن را به صورت عرق از بدن بخار می‌‌کند.

زنجبیل بهترین داروی سرماخوردگی و گلو درد نیز هست؛ هنگامی که حس کردید دچار سرماخوردگی شده‌اید چند بار چای زنجبیل بنوشید و اگر گلودرد دارید علاوه بر آنکه چای آن را میل می‌کنید با آن قرقره نیز کنید؛ شربت زنجبیل برای زخم معده نیز بسیار مفید است