زنان زیادی طرفدار شغل خانگی هستند. شغل خانگی می تواند باعث استقلال مالی زنان شود.


 اکثر خانم هایی که تحصیل نمی‌کنند بعد از مدتی وادار می شوند از همسر یا پدر خود پول قرض بگیرند اما دراین مطلب قصد داریم روش های‌‌ کسب و کار خانگی را برای خانم های‌‌ خانه دار معرفی کنیم تا بتوانند در خانه پول آسان به دست آورد.

شیرینی پزی

به کیک‌پزی علاقه دارید؟ یکی از کارهای خلاقانه در خانه برای خانم ها، شیرینی‌پزی است. آیا دستورالعمل مخصوص برای کیک شکلاتی دارید که همه ی ی ی ی ی همیشه از آن تعریف و تمجید می کنند؟

بسیار خب، بیایید این علاقه‌ی خود را به یک کسب‌وکار کیک‌پزی تبدیل کنید. موقعیت‌هـای‌ بی‌شماری هستند که انتظار شما را می‌‌کشند: جشن تولد‌ها، عروسی‌ها، حنا‌بندان‌ها، مراسم تودیع، مهمانی‌هـای‌ خانوادگی و…

مشاغل پر درآمد برای زنان + شغل های خانگی برای بانوان

 

پرستاری از بچه

از سر و کله زدن با بچه‌ها خوش‌تان می آید؟ یک راه ساده برای پول درآوردن میتواند این باشد که مراقبت از یک کودک را به عهده بگیرید.

جلسات کاری، جلسات اولیا مربیان، مهمانی‌هـای‌ خاصی که همراه داشتن اطفال مقدور نیست و … . بله موقعیت‌هـای‌ زیادی وجود دارند تا شما بتوانید با ارائه‌ی این سرویس پرکاربرد و مورد نیاز برای خود مقداری پول دست‌و‌پا کنید.

کپی رایترینگ

همیشه میانه‌ی‌ خوبی با کلمات داشته‌اید؟ کپی‌رایتینگ روندی است که در آن از کلمات تأثیر‌گذار و متقاعد‌کننده برای ارتقای یک شخص، یک محصول، یک کسب‌و‌کار، یک ایده و یا فکر استفاده می‌شود.

مشاغل پر درآمد برای زنان + شغل های خانگی برای بانوان

کپی‌رایترها همان کسانی هستند که کلمات به کار رفته در تبلیغات تلویزیون، رادیو، روزنامه، مجله بیلبوردها، آگهی‌ها و وب‌سایت‌ها را مینویسند. کپی‌رایترها در نوشتن تبلیغات خوش‌ آب‌ورنگ و متقاعدکننده تلاش بسیاری به خرج میدهند.

صنایع دستی

آیا اهل کاردستی درست کردن هستید؟ می­‌توانید هنر دست خود را در سایت‌هایی مانند دیوار به صورت آنلاین به فروش برسانید.

هم چنین میتوانید غرفه‌ای در جمعه‌بازار برای خود دست‌‌و‌پا کرده و وسایل خود را از آن طریق به فروش برسانید. شما میتوانید سفارش کار قبول کنید یا به دیگران هنر خود را آموزش دهید.

ویراستار

آیا چشم ریزبینی دارید؟ همیشه به مهارت خود در رعایت قواعد و املای صحیح کلمات افتخار می کنید؟ نویسندگان زیادی به ویراستار نیاز دارند تا نادرست‌هـای‌ انها را تصحیح کند و اثر هنری انها را بادقت ویرایش کنند.

مشاغل پر درآمد برای زنان + شغل های خانگی برای بانوان

 

طراح و گرافیست

از فونت‌ها و طرح‌ها خوش‌تان می آید؟ طراحی گرافیک راهی برای برقراری ارتباط بصری با مردم است که میتواند از طریق یک پوستر، تبلیغ درون یک مجله، یک وب‌سایت، لوگو‌ی یک کسب‌و‌کار، یک کارت خوش‌آمدگویی و یا کاور یک آلبوم باشد. همه ی ی ی ی ی‌ی این‌ موارد نمونه‌هایی از کارهایی است که طراحان گرافیک می‌توانند به آن بپردازند.

نویسندگی

آیا طبع لطیف و شاعرانه یا قدرت تخیل بالایی دارید و نویسنده خوبی هستید؟ جی .کی رولینگ و استفانی میلر نمونه هـای خوبی از زنان خانه داری هستند که کارشان را با نویسندگی در خانه شروع کردند.میتوانید هرچیز که می خواهید بنویسید از کتاب کودکان تا کتاب آشپزی.

مدیر برنامه

بسیاری از ناشران به یک دستیار برای برنامه ریزی و مدیریت کارهایشان نیاز دارند تا تقویم کاری انها را تنظیم کرده و در صورت نیاز امور کارها را به دست بگیرد.اگر شما هم توانایی بازاریابی دارید پس این شغل گزینه خوبی برای شما است.

مشاغل پر درآمد برای زنان + شغل های خانگی برای بانوان

 

تبلیغات

آیا شما در تبلیغات رسانه ای سررشته دارید؟ سایتی برای تبلیغ محصولات مختلف طراحی کنید و بسته به بازدید از سایتتان در رتبه بندی گوگل بالا می آید و کمپانی هـای همچون BlogHer, Real Girls Media, و رسانه هـای محلی شما را میبینند و جذب می‌کنند.

ساده ترین راه برای کسب درآمد از این راه مقایسه کردن سایت های‌‌ مشابه با سایت خودتان و کسب اطلاعات از آنها است.تبلیغات جذابتری بسازید بازدیدکننده بیتشری هم دارید.

کمک یار کودک

پنجمین شغل خانگی خانم هـای دار می توان به کمک یار کودک نام برد . اگر دیوانه و مجذوب کودکان هستید یک کمک یار کودک شوید.

کمک یار کودک یا برنامه ریز کودک فردی است که به خانواده هایی که به تازگی بچه دار شده اند در نگه داری و مراقبت از نوزادان و بچه هـای سنین بالاتر کمک میکند.

مشاغل پر درآمد برای زنان + شغل های خانگی برای بانوان

بارزترین نمونه این شغل برنامه تلوزیونی پرستار خوب مـن است که از سال ۲۰۰۸ در بریتانا پخش می‌شود.کمک یار کودک طیف وسیعی از کمک ها را از پیش از تولد تا سنین ابتدایی ارائه می‌دهد.شرکت هـای محلی بسته به نیاز خانواده پرستار و کمک یار را به کمک این خالنواده ها میفرستند.

مراقبت محیطی کودک

آیا توانایی تشخیص شرایط خطرناک برای بچه ها رادارید؟؟؟یک مراقب شوید.انها محیط خانه و بیرون را برای کودکان با نصب وسایل مخصوصی امن می کنند تا خطری کودکان را تهدید نکند.مثل نصب حفاظ پله و یا در گیر ها برای اینکه در را باز نکنند یا سیم هـای حفاظت شده.

هنرمند

آیا به هنری هـای دستی و تجسمی مثل نقاشی و مجسمه سازی علاقه دارید و درآن ها استعداد خاصی دارید؟ با استفاده از خلاقیت و استعدادتان چیزهایی بسازید و در نشیمن خانه تان استفاده کنید تا بقیه با کارهای تان آشنا شده و شاید سفارش دهند.برای ایده هـای خلاقانه بیشتر به سایت هایی مثل oDesk وAQUENT سربزنید.

مشاغل پر درآمد برای زنان + شغل های خانگی برای بانوان

 

برنامه ریز جشن

اگر عاشق برنامه ریزی برای مهمانی ها و شاد کردن دیگران هستید به پدر و مادر ها کمک کنید تا بهترین روز تولد را برای بچه هایشان بسازند.فضا را طراحی کنید غذا را سفارش دهید و کلا مهمانی که دوست دارید به سلیقه خود و والدین بگیرید.

وبلاگ نویس

آیا از نوشتن لذت می‌برید؟ با نوشتن پست هـای جذاب در وبلاگ شخصی خودتان یا کمپانی هـای دیگر درآمد زایی کنید.مردم همیشه در اینترنت به دنبال مطالب جدید و جذاب هستند.راه مناسبی برای کسب درآمد در خانه است.

مشاغل پر درآمد برای زنان + شغل های خانگی برای بانوان

 

حسابداری

اگر عاشق کار کردن با اعداد هستید حسابدار شوید. توجهی که به جزییات دارید به شما کمک میکند که با سازماندهی امور مالی و هزینه هـای کارفرمایان و شرکت ها در آمد زایی کنید.

بالاتر مشاغل آسان و تقریبا بدون سرمایه ای را معرفی کرده‌ایم که برای خانم های‌‌ خانه دار بسیار بسیار میتواند خوب باشد. شما میتوانید از هر کدام از مشاغل بالا در خانه استفاده کنید.