کمند امیرسلیمانی در اینستاگرام، خبر از مرخص شدن برادرش از بیمارستان داد. در این پُست، فیلمی از سپند امیرسلیمانی منتشر شده است که او از سختی و رنج ناشی از ابتلایش به کرونا می‌گوید.

سپند امیرسلیمانی، یک ماه پیش دچار کرونا شد که یک هفته پس از آن، به دلیل عوارض پیش آمده، مجبور به عمل جراحی دستگاه گوارش خود شد.

او در آغاز این فیلم می‌گوید: «خواستم اول، از همه بابت پیام‌های محبت آمیزتان تشکر کنهم. وجود امروزم را مدیون شما هستم. دست تک تک کسانی که حالم را پرسیدند، می‌بوسم؛ مادر و پدرها و حتی پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها.»

این بازیگر ادامه می‌دهد: «من یک ماه قبل، کووید ۱۹ گرفتم. یک هفته اول عادی بود، ولی در ادامه، دل درد شدیدی پیش آمد که شبانه به بیمارستان رفتم که گفتند یا بر اثر تاثیر خود ویروس یا داروهایی که مصرف کرده‌ام، روده من سوراخ شده و آلوده شده است. همان شب، اورژانسی عمل شدم. سه یا چهار روز بعد، چون عفونت زیاد بود، شکم را باز کردند و شب خطرناکی بود. حتی دکترها مثل فیلم‌ها به خانواده‌ام گفته بودند اگر امشب بدنش دوام بیاورد، می‌توان به بهبودی‌اش امیدوار بود. خدا را شکر دعای شما و لطف خدا باعث شد اتفاق بهتری بیفتد. »

امیرسلیمانی در پایان می‌گوید: «دو سه ماهی کار م‌ برد تا خوب شوم. فقط خواستم از همه تشکر کنم. می‌دانم عادت ندارید من را بی انرژی بینید. ولی نمی‌توانستم از شما تشکر نکنم. واقعا دست تک تک‌تان را می‌بوسم و دم‌تان گرم. من تمام زندگی‌ام صادقانه برای شما کار کردم، از این به بعد هم از جانم برای شما مایه می‌گذارم. به زودی با همان انرژی می‌آیم.»