افشاگری یک زن دیگر علیه نامزد جمهوریخواهان؛ به نقل از یاهو نیوز، در جدیدترین مورد مطرح شده علیه ترامپ «نینی لاکسونن» ملکه زیبایی کشور فنلاند در سال ۲۰۰۶، نامزد حزب جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را به سوء رفتار جنسی متهم کرده است

لاکسونن دوازدهمین زنی است که «دونالد ترامپ» نامزد جمهوریخواه انتخابات آمریکا را به سوء رفتار جنسی متهم کرد. وی  مدعی شده ۱۰ سال پیش زمانی که در کنار نامزد جمهوریخواهان آمریکا ایستاده بوده تا با او عکس یادگاری بگیرد ترامپ بدن او را لمس کرده است.

لاکسونن که در حال حاضر ۳۰ ساله است به روزنامه فنلاندی «ایتا-سانومات» گفته است در سال ۲۰۰۶ در نیویورک مورد تعرض دونالد ترامپ قرار گرفته است.

این اتهامات علیه ترامپ در حالی مطرح شده‌است که وی ۱۱ اتهام پیشین درباره سوء‌استفاده جنسی را رد کرده‌است. ترامپ روز ۲۴ مهر مدعی شد وی قربانی بزرگ‌ترین تخریب وجهه سیاسی در تاریخ آمریکاست و این اتهامات بخشی از برنامه‌ای است که با هدف تخریب او صورت می‌گیرد.

ستاد انتخاباتی ترامپ نیز در واکنش به این گزارش‌ها با انتشار بیانیه‎ای تمامی اتهامات مطرح شده علیه این نامزد انتخاباتی را رد و اعلام کرد این گزارش‌ها با انگیزه‌های سیاسی منتشر شده‌است.

همچنین چندی پیش واشنگتن پست فایلی ویدئویی منتشر کرد که در آن شنیده می‌شود ترامپ صحبت‌های زشتی درباره زنان و ارتباط با آن‌ها مطرح می‌کند.

انتشار این فایل، نه تنها موجب شد تا حمایت‌های مردمی از ترامپ کاهش یابد، بلکه خشم مقامات حزب جمهوریخواه آمریکا را نیز به دنبال داشت.