یکی از گفتگوها با روشاید سرویس مرکز رسمی(مجاز) و تخصصی تعمیرات لوازم خانگی : اونقدر هزینه ها بالا رفته که هربار یکی از لوازم منزل بوی خرابی میده تنم میلرزه، کاشکی فقط هزینه بالاش باشه، قطعات تعویضی بی کیفیت و حتی تقلبی، بی تجربگی و ناواردبودن تکنسینا و ... مواردی هستن که آدم نگران وخسته میکنه، خدایا ایکاش یه مرجعی بود این مشکلات درک میکرد و سعی در حل اونا داشت.

دل نوشته ای همانند متن بالا، به این فکر فروبردمون که بجای نوشتن مقاله ای برای تعمیرات لوازم خانگی که بیشترشون جنبه تخصصی و فنی دارن، بهتره راهکارایی بگیم که همشهریای عزیز با رعایت اونا در منزل، نیاز به تعمیر را به حداقل برسونن، و ما هم بقولی یارشون بشیم و درحد توانمون به اونا آرامش بدیم.

  • پس بیا نکات مهم در طرزاستفاده از لوازم خانگی که خیلیا نمیدونن، با هم درمیون بذاریم و بکار ببندیم :

" اول از همه و مهمترین مطلب: وقتی کارتون با لوازمتون تموم شد، از برق بکشیدشون. خیلی از خرابی دستگاها از انجام ندادن همین کار ساده ست. بله، یخچال فریزر یا تلویزیونۥ نمیشه دم به دیقه از برق کشید(براشون یه ترانس استاندارد بگیر)،ولی دستگاهایی که زمانای خاص و کمی ازشون استفاده می کنین(مثل لباسشویی، ظرفشویی، مایکروویو و ...) که میشه از برق کشید. "

تعمیر کولرگازی | اسپلیت :

  1. اگه از گرمایش اسپلیت استفاده نمی کنین، کامل از برق بکشیدش تا به مرور زمان بورد دستگاه سولفاته نکنه و تابستون بعد به مشکل برنخورید و بتونید باخیال راحت ازش استفاده کنین.
  2. اگه از پنل داره آب نشت می کنه، یه نگاهی بنداز شاید شلنگ تخلیه تاشده(پیچ خورده) یا تو ظرف آب غرق شده، تاشو باز کن، از آب درش بیار یا یه فوتی تو شلنگ بکنین درست میشه!
  3. هنگام جاروکردن یا گردگیری خونه، اسپلیتۥ خاموش کنین تا آسیب نبینه و مشکل 2 هم بوجود نیاد!

(راستی سرویس دوره ای یادت نره : فیلترا ، گاز مبرد ، سلامت و عدم گرفتگی ناودون و ... چک کن)

تعمیرات کولر گازی روشاید سرویس با بیش از 30 سال  تجربه در زمینه نصب، سرویس و  تعمیرات کولر گازی(تعمیر کولر گازی ایستاده-تعمیر کولر گازی پنجره ای-تعمیر کولر گازی پرتابل-تعمیر کولر گازی هیبریدی-تعمیر کولر گازی هوشمند-تعمیر کولر گازی اسپلیت-تعمیر مینی اسپلیت بدون داکت-داکت اسپلیت و …) تخصصی ترین مرکز نصب، سرویس و تعمیرات کولر گازی در تهران( شمال تهران- شرق تهران- جنوب تهران- غرب تهران و … ) می باشد. 

لازم به ذکر است که پاسخگویی شبانه روزی و تعمیرات مربوطه در منزل و یا محلی که دستگاه در آنجا نصب شده است، انجام می شود. از طرفی روند ارائه خدمات با مانیتورینگ کامل و لحظه ای بهمراه گارانتی قطعات و خدمات بمدت 180 روز صورت می پذیرد. و تمامی برندهای خارجی و داخلی  ازقبیل اجنرال، وستینگهاوس، آاگ، سامسونگ،هیوندای، وست پوینت، مجیک، مدیا(میدیا)، گرین، هایسنس، گری، تراست، ایران رادیاتور، پاکشوما، جی پلاس، تک الکتریک، اسنوا، بوتان، امرسان،ایکس ویژن،تی سی ال، و ... را شامل میشود."

تعمیرات جاروبرقی :

1.   غیرازمواقع ضروری از کیسه دائمی(نقش کیسه اضطراری بازی می کنن) استفاده نکنین، گردوخاکۥ از خودشون عبور میدن و به موتور لطمه میزنند.

2.   سیم جاروبرقی تا انتها در نیارین(حداقل 10% سیم در داخل دستگاه بمونه، با چسب برق علامت بزنین) تا سیم جمع کن خراب نشه.

3.   موقع جمع کردن سیم، با دست همراهیش کنین که توداخل دستگاه گره نخوره.

(راستی سرویس دوره ای یادت نره : فیلترا ، کیسه ، سلامت و عدم گرفتگی خرطومی و ... چک کن)

" تعمیرات جاروبرقی روشاید سرویس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات جاروبرقی(تعمیر جاروبرقی ایستاده-تعمیر جاروبرقی مخزن دار-تعمیر جاروبرقی شارژی-تعمیر جاروبرقی رباتیک-تعمیر جاروبرقی سطلی-تعمیر جاروبرقی استخر-تعمیر جارو رباتیک استخر-استخری-تعمیر ربات شیشه شوی و ... ) ، تخصصی ترین مرکز نصب، سرویس و تعمیرات جاروبرقی در استان تهران می باشد. لازم به ذکر است تمامی برندهای خارجی و داخلی از قبیل بوش-آاگ-سامسونگ-مدیا(میدیا)-یوفی-مجیک-کنوود-فیلیپس-وستینگهاوس-وستینگ هاوس-زانوسی-هیوندای-ویرپول-ناسیونال-دوو-وست پوینت-کرکماز-هیتاچی-وایت هاوس-وینسنت-پارس خزر-امرسان-جی پاس-سپاهان-تیوا-تفال-تکنو-تکنو هاوس-تولیپس-اسنوا-هیمالیا-لایف-پاکشوما-بنس -تی سی ال-ایکس ویژن-الکترولوکس-آی روبات-شیائومی- فکر-اکووکس-آنسون-کارچر-انکر-مدیا(میدیا)-آی لایف-آی ویژن-سگوبو-روبوراک-لفانت-کنگا-اکسپروبات-تسور-آمتیدی-زودیاک-سنکور-دایسون-ویلدا-تفال-بیسل-دریم-ناتو-هوور- OKP LIFE و ... را شامل میشود. همچنین لازم به ذکر است که روند ارائه خدمات با مانیتورینگ کامل ، لحظه ای و با گارانتی قطعات و خدمات بمدت 180 روز همراه می باشد."

تعمیرات جارو رباتیک :

  1. پس از هربار استفاده از دستگاه، حتمن اونو تمیز کنین.
  2. مراقب باشین که بر روی دستگاه مایعات نریزه، تا به برد دستگاه آسیبی وارد نشه، از طرفی چرخاش سفت نشن.
  3. چون دستگاه باطری داره، حتمن طولانی مدت بلا استفاده نباشن، یعنی تا می تونین ازش استفاده کنین تا باطری خراب نشه.
  4. یکی از مهمترین موارد: جارو نکردن موی حیوونای خونگیه، که خیلی باعث خرابیه دستگاها میشن.
  5. بیشتر اتصالات شارژ در زیر ربات قرار دارن، که به راحتی با گرد و غبار و خاک پوشونده می شن و اتصال جارو با ایستگاه شارژ با مشکل روبرو می کنن. پس بیا با یه پارچه یا حوله ی خشک، سطح زیر ربات تمیز و پاکیزه کن.
  6. حسگرهای(سنسور) جلوی جارو(سپر جلو) که نقش چشم ربات بازی می کنن، همیشه تمیزباشن(با یه پارچه ی نرم و مرطوب).
  7. نرم افزار جاروی رباتیک خودتون همیشه به روزرسانی کنید.

"به جرٲ ت می توان مرکز تعمیرات جارو رباتیک روشاید سرویس را از منحصرترین و حتی تنها مرکز نصب، سرویس و تعمیر انواع جارو رباتیک،جارو رباتیک استخر،ربات شیشه شوی و ...، در کشور عزیزمان ایران و بالطبع استان تهران نام برد. از طرفی لازم به ذکر است که در روند ارائه خدمات مربوطه به شما هموطنان عزیز، پاسخگویی شبانه روزی صورت گرفته و حتی الامکان خدمات مربوطه در محل(منزل) و با گارانتی قطعات و خدمات به مدت 180 روز انجام می شود، و تمامی برندها از قبیل : سامسونگ،بوش،آاگ،شیائومی،یوفی،سگوبو،لیکتروکس،فیلیپس،فکر،تسور،دایسون،ویلدا،مدیا(میدیا)،لفانت،هسوم،دلفین،بلک اند دکر،اکووکس،آمتیدی،آنسون،میل،روونتا،جی پاس،بیسل،کارچر،دیبوت(DEEBOT) ،پلاریس،زودیاک،پنتیر،هیوارد،کنگا،سکوتک،آیپر،ایمکس،سنکور،آی ربات،آی سوییپ،ککیدو،OKP LIFE,FAKIR و ... را شامل میشود."

تعمیرات پکیج :

  1. مسیر دودکش مسدود نباشه.
  2. هرازگاهی لوله های شوفاژ و لوله کشی خود پکیج در زمینه رسوب زدایی چک کنین.
  3. یه سری پکیجا مثل ال جی اگه بیشتر از یه ساعت ازشون کار بکشین، خودبخود خاموش میشن، نگران نشین، کافیه شیر آب گرم باز کنین، تا دوباره شروع به کار کنن.
  4. با اینکه اکثر پکیجا سیستم ضد یخ زدگی دارن، ولی برای اطمینان مراقب باشین که دستگاه به مدت طولانی در بیرون از محل(منزل) خاموش نمونه. البته اگه هم یه وقت حواستون نبود و اینو رعایت نکردین و با مشکل مواجه شدین، می تونین با سشوارهم لوله های پکیج و مبدل گرم کنین و مسئله را حل کنید.( البته باید مراقب نشتی آب از اتصالات دستگاه هم باشین

(هیچ موقع سرویس دوره ای دستگاها یادتون نره)

" مرکز تخصصی تعمیرات پکیج روشاید سرویس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات(تعمیر) پکیج(دیواری ، زمینی ، فن دار، بدون فن ، برقی ، گازسوز-گاز سوز و … ) ، یکی از نادر مراکزی است که در مسیر تعمیر پکیج، انواع تست های فشار گاز،لوله های داخلی و خارجی و مقاومت و دقت اجزاء مختلف از قبیل پرشر هوا و ... را با دستگاه های مدرن و پیشرفته انجام می دهد و پس از تشخیص دقیق و سریع عیب، سعی در برطرف نمودن آن با استفاده از قطعات ارجینال و مناسب ترین هزینه داشته و تمامی خدمات و قطعات لحاظ شده را بمدت 180 روز گارانتی می نماید. لازم به ذکر است که در مجموعه ما پاسخگویی شبانه روزی و تعمیرات مربوطه در منزل و یا محلی که دستگاه در آنجا نصب شده است، انجام می شود. گفتنی است که روند ارائه خدمات با مانیتورینگ کامل و لحظه ای صورت می پذیرد. و تمامی برندهای خارجی و ایرانی از قبیل بوش، ایران رادیاتور ، بوتان، لورچ،ایساتیس،مرکوری، آریستون، کالور، باری، ایرفو، آلزان، باکسی، جنرال، وایت هاوس، بکو، وایلانت، سامسونگ، ایران شرق، شوفاژ کار-شوفاژکار،خزر منبع بندر،ایمرگاس،کامفورت، الگانت، هیمورا، فرولی، داتیس کار، کاوه کویر، کیان مبتکر پارس، گرم ایران و ... را شامل می شود."

تعمیرات اجاق گاز :

مدتهاست مردم ازگازهای مختلفی استفاده می کنن، مثل : فردار، برقی و ... ، که هر کدوم طرز استفاده های مختلفی دارن و باید جداگانه بررسی بشن. ولی در اینجا به یه سری نکات کلی برای اکثر اونا خدمتتون می گیم:

  1. بر روی اجاق های شیشه ای ذغال و قابلمه ی بزرگ نباید بذارین. زیرا احتمال ترکیدن شیشه و صدمه واردشدن به شخص وجود دارد.
  2. از جرم گیرها ، پودرهای ساینده یا تمیز کننده وشوینده هایی که حاوی مواد اسیدی هستن، برای تمیز کردن سرشعله ها استفاده نکنید.(زیرا به سطح اونا آسیب میزنه : سر شعله کج میشه و حتی شاید بخاطر پخش ناموزون شعله ها جرقه زن درست کار نکنه و ...)
  3. همزمان از پنج شعله شیشه ای استفاده نکنین، چون احتمال ترکیدن شیشه وجود داره.
  4. به هیچ وجه نذارین غذا روی گاز سر بره، چون امکان صدمه واردشدن به سرشعله ها، مشعل، ترموکوپل و چینی جرقه زن وجود دارد.
  5. زمانیکه شعله خاموش میشه، دریچه ایمنی به صورت خودکار جریان گاز را متوقف می کنه. حالا برای اونکه مجدد گاز روشن کنین، دستگیره را به وضعیت خاموش برده و بمدت 1 دقیقه صبر کرده و مجددن گاز روشن کنید.
  6. نازل ها، تنظیم کننده ی هوا یا مشعل ها را چک کنین که گرفتگی نداشته باشن.

"از خدماتی که سالیان متمادی است که نمایندگی لوازم خانگی روشاید سرویس ارائه می کند، نصب، سرویس و تعمیرات اجاق گاز می باشد. که در انواع مختلف رومیزی،برقی،توکار،شیشه ای،فردار،بدون فر و ... بوده و تمامی برندهای خارجی و داخلی از قبیل: آاگ،بوش،لاجرمانیا(لاجرمنیا)،تکنو،تکنو گاز،سامسونگ،ایندزیت،دوو،هیوندای،مجیک،کن،گوفر،اخوان،اسنوا،آلتون،الباگاز،بلانتون،بنس،سینجر،داتیس، بوتان،لتو،فرامکو،پیلوت،لوفرا،استیل البرز،رز گاز،بیمکث،امرسان و ... را شامل میشود. همچنین لازم به ذکر است که روند ارائه خدمات با مانیتورینگ کامل ، لحظه ای و گارانتی قطعات و خدمات بمدت 180 روز همراه می باشد. "

تعمیرات ماشین ظرفشویی :

  1. در صورتی که قصد عدم استفاده از دستگاه بیش از 6 ماه را دارین، مخزن نمک تخلیه کنین تا باعث پوسیدگی سبدا،کابینای استیل و ... نشه.
  2. علاوه بر مورد 1 ، کف دستگاه (مخزن فیلتر) به اندازه یک لیوان آب وجود داره، اون هم خالی کنین(تا بوی تعفن و لجن نگیره).
  3. اگر ظرفا خوب تمیز نمی شن، سوراخای بازوی آب پخش کن بررسی کنین که گرفته نباشن.
  4. از نشتی ظرف نمک(دور ظرف ها شوره میزنه) با واشریا گذاشتن درب، جلوگیری کنین تا کابین استیل و سبد خراب نشن.
  5. اگه آب سرد باشه(دمای آب پایین باشه)، دستگاه ظرف تمیز نمیشوره.
  6. اگه داخل دستگاه کثیف باشه، ظرفا خوب شسته نمی شن و کدر میشن.(دستگاه باید جرمگیری بشه).

(راستی سرویس دوره ای یادت نره : جرمگیری، سلامت بازوی آب پخش کن، سلامت محفظه قرص شوینده و ... چک کن)

" مرکز تعمیرات ظرفشویی روشاید سرویس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس و تعمیر ماشین ظرفشویی(توکار-رومیزی- مبله-ایستاده و ...) تخصصی ترین مرکز نصب، سرویس و تعمیرات ماشین ظرفشویی در تمام نقاط استان تهران می باشد.

لازم به ذکر است که پاسخگویی شبانه روزی و تعمیرات مربوطه در منزل و یا محلی که دستگاه در آنجا نصب شده است، انجام می شود. روند ارائه خدمات با مانیتورینگ کامل و لحظه ای بهمراه گارانتی قطعات و خدمات بمدت 180 روز صورت می پذیرد. و تمامی برندهای خارجی و داخلی از قبیل بوش- آاگ- آدمیرال- آریستون- سامسونگ- آرچلیک- بلومبرگ- بکو- ایندزیت- الگانس- وستینگ هاوس- زانوسی- هیوندای- ویرپول- مجیک- دوو- وست پوینت- کندی- وایت هاوس- فریجیدر- حایر- وینسنت- میدیا- مدیا- جی پلاس- هاردستون- پارس خزر- اسنوا- امرسان- ایکس ویژن- کرال- کلور- زیرووات- موریس- هیمالیا- پاکشوما- آبسال- آدمیرال- بلانتون و ... را شامل میشود."

تعمیرات ماشین لباسشویی :

  1. در مواقع غیر ضروری از برنامه های کمتر از 1 ساعت(برنامه Quick) استفاده کنین.
  2. برای شستن چیزای کوچیک، اونا باید تو کیسه توری قرار بگیرن، تا وارد پمپ تخلیه نشن.
  3. برای شستن لباسای توری یا پرده های توری، یک قاشق غذاخوری نمک به مایع شوینده اضافه کنین تا کف، کنترل شده و به بیرون دستگاه نریزه (سوراخای توری با ایجاد اکسیژن کف بیشتری میسازن).
  4. حتما به لرزش دستگاه حساس باشین، و مشکلشو حل کنین تا به دردسرای بزرگتر و هزینه ای زیاد برنخورین.

(راستی سرویس دوره ای یادت نره : جرم گیری با سرکه سفید و قرص یا پودر جرم گیر ، عدم گرفتگی مسیرتخلیه، تمیزکردن فیلتر تخلیه، مسیر تخلیه و ... چک کن)

" مرکز تعمیرات لباسشویی روشاید سرویس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس و تعمیرات انواع لباسشویی(دوقلو- سطلی- درب از بالا- درب از جلو- جیبی- قابل حمل یا همان پرتابل و …) تخصصی ترین مرکز نصب، سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی در تمام نقاط استان تهران می باشد.

لازم به ذکر است که پاسخگویی شبانه روزی و تعمیرات مربوطه در منزل و یا محلی که دستگاه در آنجا نصب شده است، انجام می شود. همچنین پروسه ارائه خدمات با مانیتورینگ کامل و لحظه ای بهمراه گارانتی قطعات و خدمات بمدت 180 روز صورت می پذیرد. و تمامی برندهای خارجی و داخلی از قبیل بوش- آاگ- آریستون- سامسونگ- ایندزیت- وستینگ هاوس- زانوسی- هیوندای- ویرپول- دوو- وست پوینت- کندی- وایت هاوس- فریجیدر- وینسنت- آرچلیک- بکو- بلومبرگ- مجیک- موریس- کرال- حایر- جی پلاس- جی پاس- بلانتون- آدمیرال- جنرال- امرسان-کلور- آبسال- سپهرالکتریک- پارس- اسنوا- هیمالیا- پاکشوما- زیرووات- تی سی ال- ایکس ویژن و ... را شامل میشود. "

تعمیر یخچال :

یکی از دستگاهایی که تو خونه خیلی مهمه و درعین حال مظلومه، یخچال فریزر که بی وقفه کار میکنه و اگه یه روز هم خسته بشه، اکثرن بی معطلی به بخش تعمیرات یخچال(ساید) میبرنش، البته انشالله هم زود خوب میشه و برمیگرده. ولی چیکار کنیم خسته نشن و یا دیرتر خسته شن؟

یادتونه: تو یخچالای قدیمی یه سری میله های مارپیچ مشکی پشت یخچال بود، خب حالا تو جدیدا اینارۥ فشرده کردن و گذاشتن داخل یخچال بغل موتور(بنام: کندانسور)، و برای خنک کردنشم، یه فن گذاشتن، و بهتره سالی یه بار (مثلن موقع خونه تکونی) اون محلۥ تمیز کنین. که خیلی هم راحته: فقط یه اسپری چند منظوره و یه بطری آب معدنی میخاد. کافیه روی کندانسور و فن کندانسور کامل اسپری کنید و بعدش در آب معدنیۥ سوراخ کرده و با فشار مواد شوینده اسپری شده را ازبین ببریم.

  • راستی درب یخچالۥ سنگین نکنین، تا لولا هاش آسیب نبینه.

" مرکز تعمیرات یخچال فریزر روشاید سرویس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس و تعمیر انواع یخچال( فریزر،دوقلو،ساید بای ساید،فرنچ،صندوقی،بالا پایین،صنعتی،پرتابل و … )، تخصصی ترین مرکز نصب، سرویس و تعمیر یخچال فریزر در استان تهران می باشد. در ضمن پاسخگویی به شما عزیزان شبانه روزی بوده و ارائه خدمات در منزل(محل) و با گارانتی قطعات و خدمات بمدت 180 روز صورت می گیرد. و تمامی برندهای خارجی وداخلی ازقبیل بوش،آاگ،وستینگهاوس،فریجیدر،زانوسی،الکتریک،هیوندای،سامسونگ،مابه،بلومبرگ،آرچلیک،بکو،وست پوینت،میدیا،آدمیرال،دوو،مجیک،هیمالیا- تی سی ال،سینور،بنس،دیپوینت،پاکشوما،اسنوا،امرسان،الکترو استیل،کلور،نیکسان،ایکس ویژن،آزمایش،بلانتون و ... را شامل می شود."

تعمیرات مایکروویو :

  1. ظروف فلزی و چینی دور طلا یا نقره آبکاری شده نذارین
  2. روی غذا درپوش بذارین تا به قطعات کابین از جمله عایق میکا و هیتر نپاشه

راستی یه مطلب جالبم بگم لذت ببرین : بارها شده می خواستین پوست یه سری مواد، ازقبیل گوجه فرنگی، سیر و ... را جداکنین، داغون شدینۥ شایدم تا آخرش نرفتین، ول کردین!؟ ولی دیگه نگرانیا تموم شد؟ ما براتون یه ترفندی داریم :

  • برای گوجه فرنگی: روی گوجه ها چند خط نازک بکشین، و بعد اونا رو بمدت 10 ثانیه با قدرت 900وات بذار تو ماکرو وبعد تمام، حالشو ببرین.
  • برای سیر: سر و ته سیرا رۥ بگیر، بعد مثل گوجه فرنگیا اونا رو بمدت 10 ثانیه با قدرت 900وات بذار تو ماکرو وبعد راحت پوستشونۥ بردارین.

(راستی برای احساس نیاز کمتر به تعمیرات مایکروویو هر از چندگاهی ماکروویوت تمیزکن : یه کاسه سوپ خوری حاوی یک استکان آب ویک استکان آب لیمو یا سرکه سفید 10 دقیقه با قدرت 900 وات بذار تو مایکروفر، و بعدش داخل کابینۥ با یه دستمال تمیز کن)

تعمیرات هود :

  1. ماهی یکبار فیلترهودۥ کاملاً خارج کرده و تمیز کنین. حتا یه سری فیلترای هودۥ میشه با ماشین ظرفشویی هم شست. فقط یادتون باشه که قبل از نصب دوباره فیلتر، حتماً اونو کاملاً خشک کنین.(اینکار مکش هودۥ عالی میکنه)
  2. دور موتورهودۥ به گونه ای تنظیم کنین که با ابعاد آشپزخونه و تعداد بار آشپزیتون بخونه. به عنوان مثال یه آشپزخونه بزرگ باتعداد زیاد دفعات آشپزی در اون، حتما به دورموتور بالا نیاز داره تا از مکش قویتری برخوردار باشه.

(راستی سرویس دوره ای یادت نره، تا کمتر به سمت تعمیرات هود برین)

تعمیرات تلویزیون :

راستی میدونستین بیشتر خرابیای تلویزیون بخاطر سه راهی برقشونه! اونقدر وسایل دیگه وصلن به سه راهی که نگو!

یه سری که غوغا میکنن تلفن بی سیم شونۥ هم به سه راهیه میزنن؟! که خودش با ایجاد یه سری نوسانات ریز تو سه راهی به تلویزیون آسیب میزنه. کلا بهتره: به سه راهی فقط تلویزیون و وسایل مرتبط با اون مثل گیرنده دیجیتال و ... وصل باشن. از طرفی نوع سه راهی هم مهمه، که بهتره سه راهی محافظ دار داخل سرامیکی و استاندارد استفاده کنین.

" مرکز تخصصی تعمیرات تلویزیون روشاید سرویس با بیش از 30 سال تجربه در زمینه نصب، سرویس دوره ای و تعمیر تلویزیون های CRT، ال سی دیLCD ، پلاسما،ال ای دی LED ، OLED ، QLED ، NEO ، 4K ،هوشمند و ... آماده ی ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی در تمام نقاط استان تهران می باشد. لازم به ذکر است که پاسخگویی شبانه روزی و تعمیرات مربوطه در منزل و یا محلی که دستگاه در آنجا نصب شده است، انجام می شود. همچنین پروسه ارائه خدمات با مانیتورینگ کامل و لحظه ای بهمراه گارانتی قطعات و خدمات بمدت 180 روز صورت می پذیرد. و تمامی برندهای خارجی و داخلی از قبیل سونی- سونی براویا-سامسونگ- هیتاچی- شارپ- دوو- هیوندای- فیلیپس - سام- شهاب- پارس- مارشال- توشیبا- آکایی- آدمیرال- بلانتون- بکو- پاناسونیک- ناسیونال- گروندیک- بوکر- اینتر ناسیونال- استار ست-استارست- مجیک- جی پاس- جی پلاس- بلر- گروندیک- پایونیر- جی وی سی - شیائومی- هایسنس- تی سی ال- ایکس ویژن- اسنوا- هیمالیا- بنس- ایوولی- حایر(هایر)- سینگل- آر تی سی- گلد فینچ-گلد فنچ- آرچلیک- سونیا- لایف - صنام- زلموند- نکسار- مکسن- مدیا استار- وینسنت- یونیوا- یورو پلاس- جنرال برلین -آرچلیک و ... پوشش داده می شود. از طرفی تعمیرات تلویزیون پلاسما در این مرکز به صورت کاملا تخصصی اعم از تعمیر،تعویض بردهای پاور، مین، Y ، Z ، لاجیک و ... صورت می گیرد. "

تعمیر سیستم های تهویه مطبوع :

مدتیست که به علت دقت و باصرفه بودن و تکنولوژی پیشرفته و کارآمد، سیستم های تهویه مطبوع از قبیل: چیلر،فن کویل،داکت اسپلیت،وی آر اف(VRF)،روفتاپ پکیج و ... بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است. که البته دستگاهایی هستن که کاملا باید تحت نظارت مهندسین متخصص ابزاردقیق و طراحی مربوطه قرار بگیرن، ولی بد نیست که شما مشتریان گرامی نیز برای افزایش طول عمر بهره برداری از اونا مواردی را رعایت کنید، که به برخی از اونا می پردازیم.

نحوه نگهداری از چیلر:

  1. توجه به موارد مربوط به نظارت و بازدید اولیه دستگاه در زمان راه‌اندازی
  2. توجه به مواردی که در خاموش کردن دستگاه در هر فصل بایستی آنها را رعایت کرد.(در کل، از مطالبی که باید به هنگام تغییر فصل در نظر داشت، غافل نشوید.)
  3. توجه به مواردی که در روشن کردن دستگاه در هر فصل بایستی آنها را رعایت کرد.(همانطور که اشاره شد: از مطالبی که باید به هنگام تغییر فصل در نظر داشت، غافل نشوید.)
  4. توجه در نگهداری پیش‌گیرانه چیلر جذبی بایستی به آنها توجه داشت.
  5. توجه به مواردی که در بازدیدهای سالیانه چیلر جذبی بایستی در نظر داشت.
  6. سختی‌گیری آب تغذیه برج خنک کن
  7. توجه به رسوب‌زدایی، تمیز کردن و اسیدشویی لوله‌ها و کویل‌های دستگاه

نحوه نگهداری از فن کویل:

شستشوی اونه.نحوه شستشوی فن کویل همانند چیلره و اونو با مواد شمیایی می شه تمیز کرد. البته لازم به ذکره که تعمیر و سرویس فن کویل حتما باید توسط تعمیرکاران متخصص و حرفه ای در زمینه فن کویل انجام شود.

در ابتدای فصل سرد، محل اتصال سینی به لوله های درین را باید تمیز کرد تا ازهرگونه گرفتگی جلوگیری شود. برای اطمینان بیشتر از کنترل هوا، دماسنج محیط را می توان با پوینت ترموستات ست و هماهنگ کرد و به این شکل می توان عملکرد آن را آزمایش و بررسی کرد.

"تعمیرات سیستم تهویه مطبوع روشاید سرویس با سالیان متمادی تجربه در زمینه امکان سنجی، برآورد، تجزیه و تحلیل، طراحی، نصب، سرویس و تعمیرات(تعمیر) سیستم های تهویه مطبوع (تعمیر تهویه مطبوع صنعتی-تعمیر تهویه مطبوع خانگی-تعمیر ایرکاندیشن-تعمیر ایرکاندیشن خانگی-تعمیر ایر کاندیشن صنعتی-تعمیر تهویه سرمایش و گرمایش-تعمیر چیلر-تعمیر مینی چیلر-تغییر فصل چیلر-تغییر فصل مینی چیلر-تعمیر انواع چیلر تراکمی(تعمیر چیلر تراکمی کمپرسور-تعمیر چیلر تراکمی کندانسور-تعمیر چیلر تراکمی آب خنک (WATER COOLED)-تعمیر چیلر تراکمی هوا خنک (AIR COOLED)-تعمیر چیلر تراکمی اسکرال-تعمیر چیلر تراکمی اسکرو-تعمیر چیلر تراکمی پیستونی-تعمیر چیلر تراکمی سانتریفیوژ)-تعمیر انواع هواساز(تعمیرات هواساز خانگی-تعمیرات هواساز صنعتی)-تعمیر داکت اسپلیت-تعمیر فن کویل-تعمیر فن کویل سقفی-تعمیر VRF-تعمیر روفتاپ پکیج-تعمیر پکیج اتاق عمل و … ) ، تخصصی ترین مرکز نصب، سرویس و تعمیرات(تعمیر) انواع سیستم تهویه مطبوع در تمام نقاط کشور عزیزمان می باشد. لازم به ذکر است که پاسخگویی شبانه روزی و ارائه خدمات با مانیتورینگ کامل و دقیق بهمراه گارانتی قطعات و خدمات بمدت 90 روز صورت گرفته و تمامی برندهای خارجی و ایرانی از قبیل مدیا(میدیا)-هیتاچی-ویسمن-گرین-آکس-ال جی-کلینت-کریر-گودمن-لنوکس-ایران رادیاتور-جی پلاس-تک الکتریک-صباتک-استارکول-لوگرانو-یورو ایر-پامکو-مهراصل(مهر اصل)-صابکول-ایسترن هاوس-هایر-هیوندای-هایسنس-آریستون-ابارا-کریر-یازاکی-سنچوری-ساران-یورک-کیتورامی-شانگ لیانگ (اکو انرژی) و ... را شامل می شود."

کنترل از راه دور لوازم خانگی :

آخیش، بابا خیلی باحاله، اصلن نه حالشو داشتم نه وقتشو، به کی میگفتم که بره کولرگازیو روشن کنه که تا من رسیدم، خونه خنک باشه؟! دمشون گرم با این تکنولوژی، دیگه با یه موبایل، نه فقط تلویزیون، بلکه میشه هر دستگاهی رۥ هدایت کرد، از کولرگازی گرفته تا لباسشویی و ظرفشویی و ...

در این قسمت قصد داریم تا روش کنترل از راه دور لوازم خونگیو با هم یاد بگیریم:

  • چیزای موردنیاز :
  1. داشتن قابلیت اتصال از راه دور (WiFi,Bluetooth)
  2. داشتن برنامه مخصوص برند مربوطه برای کنترل از راه دور(برنامه مخصوص سامسونگ SmartThings ، ال جی Smart ThinQ، برای بوش Home connect و برای آاگ My AEG Care که باید دانلودشون کنین)
  • مراحل کار :
  1. برنامه رۥ دانلود کنین و وارد بشین.

برنامه مخصوص برند دستگاتونۥ نصب کنین، یه حساب کاربری ایجاد کنین یا با استفاده از حساب کاربری گوگلتون وارد برنامه بشین.

  1. دستگاه و وای فای اونۥ روشن کنین :

(دستگاهۥ روشن کنین و بلوتوث و یا Wi-Fi رۥ فعال کنین. همچنین بررسی کنین که بلوتوث روی گوشی شما فعال باشه و به وای فای منزلتون هم وصل باشین)

  1. گوشیتونۥ به وای فای دستگاه وصل کنین :

(در داخل برنامه ، نوع دستگاهتونۥ انتخاب کرده و اونۥ به شبکه خانگیتون وصل کنین. تلفنتونۥ با استفاده از بلوتوث یا Wi-Fi به دستگاهتون وصل کنین)

  1. دستگاه تونۥ به وای فای منزلتون وصل کنین :

(درداخل برنامه، ازشما خواسته می شه که دستگاه رۥ به Wi-Fi منزلتون با اعتبارسنجی وصل کنین)

  • در داخل تلفنتون وای فای خونتونۥ پیدا کنین و رمز عبور رۥ وارد کنین.
  • منتظر اتصال باشین، ممکنه تا یک دقیقه طول بکشه.
  • وقتی وصل شدین، در داخل برنامه به دستگاتون یه اسمی بدین.(تا از این به بعد هر موقع باهاش کار دارین از این اسم استفاده کنین)

" تذکر مهم : حواستون به سرقت اطلاعات شخصی ، هک و ... هم باشه "

ارورها و مشکلات رایج لوازم خانگی و نحوه رفع آنها

در مجموعه روشاید سرویس ما بدنبال حل مشکلات شما به روشهای متعددی هستیم. یکی از دغدغه های شما عزیزان سؤالهایی از قبیل : "دستگاه ... ارور ... میده، چیکار کنم؟" است، که برای ما هم پاسخ و راهنمایی شما در اون زمینه به دغدغه و مسئولیت تبدیل شد.

پس دست به کار شدیم و در این راستا به ارورها ، علت بروز و روش رفع آنها در مطالب سایت اقدام کردیم. که شما عزیزان به روشهای مختلفی بتونین به اونا دسترسی پیدا کنید.

  1. با سرچ کردن(گوگل کردن) در اینترنت، لینک صفحه مربوط به آن میآید و شما میتوانید وارد آن صفحه شده و استفاده کنید.

بعنوان مثال سرچ کنین : "ارورهای سینور" یا "ارورهای جارو رباتیک سامسونگ" یا "ارورهای جارو رباتیک شیائومی" یا "ارورهای ماشین لباسشویی وست پوینت" یا " ارورهای یخچال فریزر دیپوینت" یا " ارورهای یخچال فریزر آاگ" و ... بعدش در پاسخ لینک ما میآد و می تونین با کلیک روی اونا به صفحه مربوطه وارد شده و مشکل خود را برطرف کنید.

  1. همچنین می تونین در قسمت سرچ مطالبی از قبیل "تعمیر جارو رباتیک سامسونگ" یا "تعمیر سینور" یا "تعمیر جارو رباتیک شیائومی" یا "تعمیر یخچال فریزر دیپوینت" یا " تعمیر یخچال فریزر سامسونگ " یا " تعمیر یخچال فریزر آاگ" و ... را بنویسید و بعدش به لینک صفحه مورد نظر رفته هم متوانید به بخش ارورها بروید و ه درخواست خود را در فرم ارسال کرده و از پشتیبانی ما برخوردار شوید.
  2. وارد سایت ما بشید و از قسمت صفحات مرتبط با درخواست تعمیرات و یا وبلاگ و یا صفحات تعمیرات دستگاه ها و یا قسمت ارورها مطلب مورد نظر خود را یافته و به مطالعه آن پرداخته و مشکل خودت را حل کنید.

درآخر باید بگیم که از مصاحبت با شما خوشحال شدیم و بدونین که همیشه پایبند شعار خودمون هستیم و می مونیم که :

"اعتماد شما ، سرمایه ماست."

مرکز تماس روشاید سرویس : 59227-021