شهر زیبا و باستانی شیراز همیشه یکی از مقاصد مهم گردشگری در ایران محسوب می‌شود که با توجه به وجود تعداد زیادی جاذبه‌های دیدنی و حضور طیف گسترده‌ای از مسافران، هتل‌های بسیار خوبی نیز در این شهر به چشم می‌خورد.

پیش ‌از سفر به شیراز بهتر است در اولین اقدام، محل مناسبی را برای اقامت خود پیدا کنید و با رزرو یک هتل عالی، با خیال راحت چمدان‌های خود را برای رفتن به شهر بهار نارنج ببندید.

معرفی تعدادی از بهترین هتل‌های شیراز

بعداز هر گشت‌وگذار جانانه در شهر شیراز نیاز دارید تا چند ساعتی را در یک اقامتگاه مناسب استراحت کنید که برای این منظور انتخاب هتل شیراز براساس اولویت‌های شما مهم است که تعدادی از آن‌ها شامل موارد زیر هستند.

هتل هما شیراز

در یکی از مناطق جذاب و در میان باغ سرسبزی در شیراز، هتل هما قرار دارد که دارای 8 طبقه و 234 واحد اقامتی بوده که شامل اتاق‌ها و سوئیت‌هایی برای پذیرایی از مهمانان است.

با اقامت در این هتل می‌توانید علاوه ‌بر مشاهده منظره زیبایی از باغ و کوه‌های اطراف از پنجره اتاق خود، به‌منظور سرو وعده‌های غذایی نیز به چندین رستوران مجلل سر بزنید که تنوع بالایی از غذاهای ایرانی و بین‌المللی را ارائه می‌دهند.

یکی از جذابیت‌های هتل هما در شیراز قراگیری در مکانی است که امکان دسترسی به جاذبه‌هایی همچون آرامگاه حافظ، باغ جهان‌نما، شاه‌چراغ و حمام وکیل را برای شما فراهم می‌کند.

هتل بزرگ شیراز

جالب است بدانید که تنها رستوران گردان شهر شیراز در یکی از طبقات هتل بزرگ قرار دارد و به شما اجازه می‌دهد تا در فضایی آرام و دل‌‌نشین از چشیدن غذاهای مختلف ایرانی و بین‌المللی لذت ببرید.

این هتل 5 ستاره و مجلل در 14 طبقه مجزا ساخته شده و 158 واحد اقامتی دارد که تمامی امکانات رفاهی لازم را برای مهمانان فراهم می‌کند. برخی از خدمات ارائه‌شده در این مجموعه شامل ترانسفر فرودگاهی، سالن‌های ورزشی، بیلیارد، اینترنت نامحدود و اتاق بازی است.

هتل چمران شیراز

یکی از بزرگ‌ترین اقامتگاه‌های شیراز هتل چمران است که 23 طبقه دارد و شما با اقامت در طبقات بالایی قادر هستید منظره بسیار زیبایی از این شهر را در مقابل خود مشاهده کنید.

مجموعه اسپای این هتل یکی از بخش‌های منحصربه‌فردی است که خدمات سونا، ماساژ، حمام مغربی و استخر مجهز را برای مهمانان ارائه می‌دهد، از طرفی می‌توانید از سالن ورزشی نیز استفاده کنید.

تنوع بالای منو غذایی در رستوران‌های سنتی و بین‌المللی هتل چمران مکان بسیار خوبی برای سرو غذا است، درضمن برای چشیدن طعم فالوده شیراز نیز می‌توانید سری به کافی‌شاپ این مجموعه بزنید.

f35c8ed9-9f8b-4dd5-ab5a-e1fd9cf200d3

هتل پرسپولیس شیراز

از دیگر هتل‌های 5 ستاره و پرطرفدار در شیراز باید نام پرسپولیس را نیز به خاطر بسپارید تا در هنگام تصمیم‌گیری برای سفر به مهد فرهنگ و تمدن ایران، بتوانید در مکانی لوکس اقامت کنید.

دسترسی آسان به برخی از جاذبه‌های دیدنی در شهر شیراز همچون آرامگاه حافظ، سعدی، بازار و حمام وکیل از نقاط قوت این هتل به‌شمار می‌رود، امکانات و خدمات رفاهی نیز شامل رستوران، کافی‌شاپ 24 ساعت، روم سرویس و استخر است.

هتل پارک سعدی شیراز

از معرفی هتل‌های 5 ستاره که بگذریم نوبت به اقامتگاه‌هایی با درجه‌بندی 4 ستاره می‌رسد که در این ‌بین پارک سعدی همیشه یکی از انتخاب‌های محبوب در میان مسافرانی است که به شیراز می‌روند.

این هتل قدمتی بیش از 60 سال دارد که با توجه به بازسازی‌های انجام‌شده در سال 1396، درحال‌حاضر امکانات رفاهی بسیار خوبی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

پارک سعدی در کنار دروازه قرآن، حافظیه و باغ جهان‌نما قرار داد که از پنجره اتاق خود می‌توانید منظره دل‌‌نشینی از فضای سبز و شهر را ببنید. در رستوران هتل نیز چندین نوع غذای ایرانی و فرنگی سرو می‌شود.

هتل کریم خان زند شیراز

63 واحد اقامتی هتل کریم خان زند در 6 طبقه مجزا قرار دارند که به‌دلیل ساخت این بنا در سال 1392 می‌توان گفت که هنوز هم یکی از اقامتگاه‌های تمیز و نوساز شیراز محسوب می‌شود.

طراحی ظاهری هتل کریم خان زند ترکیبی از معماری سنتی و مدرن را در کنار هم به نمایش می‌گذارد و فضایی آرام و دنج را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. از این اقامتگاه تا آرامگاه سعدی، حافظ و باغ ارم فاصله چندان زیادی وجود ندارد.

اگر دوست دارید تا برای عزیزان خود سوغات سنتی از شیراز به یادگار ببرید با اقامت در این هتل 4 ستاره تنها کافی‌است سری به فروشگاه صنایع دستی بزنید تا محصولات مختلفی همچون میناکاری، چرم و خاتم‌کاری را بخرید.

هتل وکیل شیراز

اجرای معماری به سبک سنتی در هتل 3 ستاره وکیل شیراز، حس و حال خوبی را به حاضرین می‌بخشد که با وجود امکانات و خدمات قابل قبول، می‌توان گفت یکی از اقامتگاه‌های مناسب این شهر به‌شمار می‌رود.

تمیزکردن واحدهای اقامتی در این هتل ساده و جذاب، به‌طور مرتب انجام می‌شود تا مهمانان از بابت رعایت نظافت و بهداشت خیالشان راحت باشد. ازطرفی برخورد مناسب پرسنل نیز نکته حائز اهمیتی درباره این هتل است.

برای کسانی که دوست دارند تا از جاذبه‌هایی همچون نصیرالملک، شاهچراغ، مجموعه زندیه و موزه نارنجستان قوام دیدن کنند، اقامت در این هتل دسترسی راحتی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد تا با صرف زمان کوتاهی خود را به این مکان‌ها برسانند.

هتل ارگ شیراز

برای آن دسته از افرادی که هنگام سفر به شیراز ترجیح می‌دهند که در هزینه‌های خود برای اقامت در هتل صرفه‌جویی کنند، انتخاب هتل 3 ستاره ارگ گزینه مناسبی به‌نظر می‌رسد.

در این محل، امکانات قابل قبولی ارائه می‌شود و یکی از ویژگی‌های جالب توجه هتل ارگ، دسترسی خیلی راحت به بسیاری از مراکز خرید و جاذبه‌های تاریخی در شهر شیراز است.

با شناخت بهترین هتل‌های شیراز خیلی راحت‌تر می‌توانید برای اقامت خود یک محل مناسب را انتخاب کنید که برای رزرو بهتر است از وب‌سایت اسنپ تریپ کمک بگیرید. در این سامانه امکان دسترسی به هتل اصفهان و دیگر اقامتگاه‌ها در بسیاری از شهرهای ایران وجود دارد.

19440ef6-6d69-4bb5-9e12-c441251c1961

جمع‌بندی

برای پیدا کردن بهترین هتل‌های شیراز به‌منظور داشتن اقامتی راحت و دلپذیر تنها کافی‌است از اسنپ تریپ کمک بگیرید که امکان رزرو هتل‌هایی همچون چمران، هما، ارگ، پارک سعدی، وکیل و دیگر موارد را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سوالات متداول

در سفر به شیراز کدام هتل‌ها را انتخاب کنیم؟

تعدادی از هتل‌های مناسب در این شهر شامل هما، چمران، پرسپولیس، ارگ و وکیل است.

بهترین هتل‌های 4 ستاره شیراز کدام است؟

2 مورد از بهترین هتل‌های 4 ستاره شیراز شامل کریم خان زند و پارک سعدی است.

هتل‌های 5 ستاره شیراز چه امکاناتی دارند؟

این هتل‌ها امکاناتی همچون استخر، سالن ورزشی، سونا، جکوزی، اتاق بازی و بیلیارد دارند.