مانیتور اداری و گیمینگ جی پلاس از پرفروش‌ترین محصولاتی هستند که در بازار تجهیزات IT وجود دارند. این مانیتورها سهم قابل توجهی از بازار را در دست دارند.

جی پلاس یکی از برندهای ایرانی معروف است که توانسته سهم قابل توجهی از بازار لوازم کامپیوتری را به خود اختصاص دهد. این برند سال‌هاست که به تولید محصولات رایانه‌ای می‌پردازد و توانسته عملکرد درخشانی داشته باشد. جی پلاس ضمن ارائه محصولات بسیار با کیفیت، توانسته قیمت‌گذاری خیلی خوبی هم روی آن‌ها انجام دهد. در واقع بهترین قیمت را با تضمین کیفیت ارائه می‌دهد که دلیل اصلی در دست داشتن سهم بزرگ در بازار همین موضوع می‌باشد. گفتنی است که مانیتور اداری و گیمینگ این برند از پرفروش‌ترین محصولات آن قلمداد می‌شوند.

سهم بازار جی پلاس از مانیتور اداری و گیمینگ چقدر است؟

مانیتور اداری و گیمینگ جی پلاس از پرطرفدارترین محصولات با هزینه مقرون‌به‌صرفه در بازار محسوب می‌شوند. این مانیتورها در انواع مختلفی تولید شده و مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرند. مانیتورهای اداری و گیمینگ جی‌پلاس توانایی ارائه تصاویر بسیار با کیفیتی را دارند. به جرات می‌توان آن‌ها را از همه نظر خصوصاً به لحاظ ویژگی‌های کیفی هم‌رده برندهایی همچون سامسونگ، ایسوس، سونی و… دانست. این مانیتورها از نظر عملکرد و سرعت نیز کارایی مناسبی داشته و به‌ خوبی می‌توانند نیازهای کاربران را برطرف کنند.

عملکرد مانیتورهای اداری و گیمینگ جی‌پلاس چگونه است؟

یکی از عناصری که سبب شده مانیتور اداری و گیمینگ برند جی پلاس هم‌رده برندهای معروف دیگر باشد، عملکرد آن است. مانیتورهای Gplus در هنگام استفاده عملکرد بسیار خوبی را به کاربر ارائه می‌دهند. به عنوان مثال در بحث نمایش قادر هستند که تصاویر و ویدیوها را با کیفیت مناسبی نمایش دهند. این ویژگی هم در مانیتور اداری و هم در مانیتور گیمینگ جی‌پلاس نمایان است. حتی مانیتورهای گیمینگ جی پلاس می‌توانند سنگین‌ترین بازی‌های روز دنیا را به نمایش بگذارند. چرا که از نرخ تازه‌سازی بالایی برخوردار هستند و شما می‌توانید شاهد اجرای بازی‌ها بدون هیچ‌گونه تاخیری باشید.

کارخانه جی پلاس

تنوع محصولات جی پلاس

جالب است بدانید که مانیتور اداری و گیمینگ تنها بخشی از محصولات برند جی پلاس محسوب می‌شوند. این برند مفتخر است که صاحب محصولاتی همچون اسمارت برد، کامپیوتر همه کاره یا All in one، موس و کیبورد و… می‌باشد. نکته‌ای که در اینجا خیلی اهمیت دارد، این است که همه این محصولات دارای طیف گسترده‌ای از تنوع هستند. شما می‌توانید انواع مانیتور، تخته هوشمند، رایانه‌های همه کاره و مدل‌های مختلف موس و کیبورد که توسط جی پلاس تولید شده‌اند را ببینید. یکی از دلایل محبوبیت مانیتورهای جی‌پلاس کیفیت مناسب آن‌ها در کنار قیمت اقتصادی‌اشان می‌باشد. به همین جهت سازمان‌ها و ادارات، بانک‌ها و بسیاری از شرکت‌ها از مانیتورهای اداری جی‌پلاس استفاده می‌کنند. در کنار مانیتور، اسمارت بردهای جی‌پلاس هم محصولی بسیار کاربردی به‌شمار می‌روند که به عنوان یک جایگزین مناسب برای پروژکتورها و تخته‌های وایت برد در سازمان‌ها و مراکز آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مانیتور اداری و گیمینگ جی پلاس

پرفروش‌ترین مانیتورهای گیمینگ و اداری جی‌پلاس

از کل مانیتورهای جی پلاس که سهم قابل توجهی از بازار را اشغال کرده‌اند، بخش عظیمی به مانیتورهای گیمینگ و اداری این برند مربوط می‌شود. اگر چه مدل‌های گیمینگ و اداری مانیتور جی‌پلاس متنوع هستند، ولی دو مدل 27 اینچی و 32 اینچی آن از پرفروش‌ترین‌ها محسوب می‌شوند. مانیتور 27 اینچ مدل GDM-275LN جی پلاس یک مدل عالی و مقرون‌ به ‌صرفه برای کارهای اداری است. همچنین 32 اینچ مدل GGM-L328QN جی پلاس بیشتر برای کارهای گیمینگ استفاده می‌شود. البته تنوع مانیتورهای جی‌پلاس به این دو مدل محدود نشده و شما بسته به نیاز و فضای کاری خود می‌توانید مانیتورهای مختلف در سایزهای 22 اینچ، 24 اینچ و 27 اینچی را انتخاب نمایید.

خرید مانیتور اداری و گیمینگ جی پلاس

امروزه مانیتور اداری و گیمینگ جی پلاس در بیشتر فروشگاه‌ها موجود می‌باشند. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های لوازم کامپیوتری نسبت به خرید این مانیتورها اقدام کنید. همچنین می‌توانید به فروشگاه جی پلاس آی تی مراجعه کنید. این فروشگاه به صورت تخصصی بر روی محصولات برند Gplus تمرکز دارد. در این فروشگاه می‌توانید انواع محصولات مربوط به این برند را بیابید. این محصولات شامل مانیتور اداری، تخته هوشمند، مانیتور گیمینگ، کامپیوتر همه کاره، موس، کیبورد و… هستند. کارشناسان این مجموعه آماده پشتیبانی می‌باشند و شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به دریافت مشاوره با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.