مگناوایزر، محصول جدیدی که وارد بازار ایران شده است و هیچ چیزی جز یک کالای تقلی برای کلاهبرداری نیست. افراد سودجو از درد و ناراحتی مردم سواستفاده می کنند و محصولات تقلبی خود را با نام محصولات وارداتی، به بازار عرضه می کنند. سپس با تعداد زیادی تبلیغات برای این محصول، ادعا می‌کنند که زانوبند خوبی وارد کرده‌اند و مزایای زیادی دارد. اما این نوعی ترفند است که افراد سودجو از آن درآمد کسب می کنند و برای آن‌ها مهم نیست مردمی که همین الان هم در وضعیت بدی قرار دارند، ضرر می‌کنند و آسیب می‌بینند.

مگناوایزر که وارد بازار شده یک زانوبند کاملا تقلبی و غیر استاندارد است که هیچ اثری در تسکین درد ندارد. همچنین تعدادی از مصرف کنندگان تعدادی شکایت و نارضایتی برای ما ارسال کردند. اگر می خواهید در مورد این کلاهبرداری غیرمنصفانه اطلاعاتی داشته باشید، ما را همراهی کنید.

نقد زانوبند مگناوایزر با تکنولوژی بی اثر

گفته می‌شود که در مگنا وایزر از تکنولوژی مگنت تراپی استفاده شده است. اما چطور و چگونه هیچ صحبتی در این باره نشده است. این موضوع بسیار شک برانگیز است. زیرا اگر در اینترنت سرچ کنید و اطلاعاتی در مورد مگنت تراپی بخوانید، متوجه خواهید شد که تکنولوژی خاصی است که پیچیده است. به همین دلیل استفاده از این محصول بسیار خطرناک یا شاید هم کاملا بی اثر باشد. در ادامه با ما همراه شوید تا نقد و بررسی کاملی در مورد مگنا وایزر داشته باشیم.

زانوبند مگنا وایزر، محصولی که حتی یک بانداژ ساده از اون بهتر است

22

قدیم‌ها وقتی کلاهبرداران محصول تقلبی وارد کشور می‌کردند یا تولید می‌کردند، حداقل قیمت معقولی برای آن در نظر می‌گرفتند. اما این بار تولید کننده به کم راضی نبوده و قیمت بالا برای محصول تقلبی و غیراستاندارد خود تعیین کرده است.

در مورد خود مگنا وایزر باید بگوییم که یک زانوبند ساده با پارچه کاملا پلاستیکی است. از المنت ساده در آن استفاده کرده‌اند. و به عنوان زانوبند مغناطیسی دارند به خلق الله می‌فروشند. اگر اهل سرچ کردن باشید متوجه خواهید شد که مگنت درمانی یک روش جدید است که در کلینیک‌های درمانی با دستگاه‌های خاصی قابل انجام است. زیرا برای تنظیم میدان مغناطیسی ارسالی به بدن باید تمامی شرایط بیمار سنجیده شود. اما شما با یک نگاه به مگناوایزر متوجه بی اثر بودن آن خواهید شد. این محصول حتی یک عکس درست و حسابی ندارد که مشتری متوجه شود تکنولوژی به کار رفته در آن چطور کار می‌کند.

اگر ادعا می‌شود که این محصول با میدان مغناطیسی کار می‌کند، این سوال باید جواب داده شود که چطور کار می‌کند؟ آهنرباهای آن کجا قرار دارند و جنس و قدرت این آهنرباها چقدر است؟

شرکت تولید کننده زانوبند مگناوایزر Magnaviser، شرکتی که وجود خارجی ندارد

وقتی محصول تقلبی و ساخت کارگاهی زیرپله‌ای باشد، معلوم است که چسباندن آن به یک شرکت معتبر جهانی سخت خواهد بود. اگر در کل صفحه محصول مگناوایزر بگردید، خواهید دید که هیچ اشاره‌ای به کشور و شرکت سازنده نشده است. فروشگاه برای گم کردن رد خود و سرگرداندن کردن خریدارها آن‌ها را  به یک سایت 2 ماهه ارجاع می‌دهد. سایتی که دو ماه است ساخته شده چطور می‌توند معتبر باشد. مگر می‌شود که شرکتی 2 ماهه ساخته شود، محصول تولید کند و بعد به کشورهای دیگر محصول ارسال کند؟ این حجم از دروغ و کلاهبرداری زیاده روی است.

شاید بهتر بود سازنده محصولش را در همان فروشگاه بی نام و نشان خود می‌فروخت و این همه تلاش برای کلاهبرداری انجام نمی‌داد.

تجربه استفاده و عوارض مگناوایزر توسط خریداران و مصرف کنندگان آن

33

تعدادی از خریداران مگنا وایزر بعد از استفاده از این محصول پیام‌های مختلفی برای ما ارسال کرده‌اند. این پیام‌ها شامل عوارضی ناشی از استفاده است که عبارتند از:

  • افزایش درد پس از استفاده
  • ایجاد سوختگی و حساسیت پوستی شدید
  • عدم تاثیر بر درد و علائم
  • افزایش خشکی و سفتی مفصل
  • ایجاد علائم جدید

این عوارض تنها چند مورد از آسیب‌هایی است که در اثر استفاده از magnaviser ایجاد می‌شوند.

قیمت بالا برای زانوبند مگناوایزر

قیمتی که برای مگنا وایزر تعریف شده واقعا عجیب است. محصولی که هیچ چیز خاصی ندارد، پشتوانه معتبری ندارد، معلوم نیست از کجا وارد یا تولید شده است. محصولی که در کارگاه‌های زیرپله‌ای تولید شده است، یک کلاهبرداری بزرگ در حق مردم خودمان است.