اگر جوان نسل امروز باشید، حتما نام اتاق فرار به گوشتان خورده است. اتاق‌های فرار در دهه‌ی گذشته به یکی از محبوب‌ترین تفریح‌ها در میان گروه‌های جوانان تبدیل شده است. این بازی‌ها چون به صورت گروهی هستند و هیجان و حل معما را در هم آمیخته‌اند، بعید است که به این زودی‌ها کسی را خسته کنند و حوصله افراد را سر ببرند.

در این میان، اتاق فرارهای ترسناک طرفدارهای خیلی زیادی دارند. دلیل آن هم این است که هیجان این ژانر خیلی بیشتر است و لحظات ترسناک در این بازی‌ها، می‌توانند دلیلی برای خنده، شوخی و خاطره‌سازی باشد.

اگر اهل کرج هستید و به دنبال یک اتاق فرار ترسناک خوب و مهیج هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا چندتا از بهترین اتاق‌های فرار کرج را به همراه آدرس و لینک رزرو به شما معرفی کنیم.

اتاق فرار چیست؟

اتاق فرار که با نام‌های بازی فرار، اتاق پازل، بازی خروج یا اتاق معما نیز شناخته می‌شود، بازی‌ای است که در آن تیمی از بازیکنان سرنخ‌هایی را کشف می‌کنند، معماها را حل می‌کنند و وظایفی را در مدت زمان محدود در یک یا چند اتاق انجام می‌دهند تا به هدفی خاص برسند.

هدف، اغلب فرار از محل بازی است. اتاق های فرار در دهه 2010 در آمریکای شمالی، اروپا و آسیای شرقی محبوب شدند. اتاق های فرار دائمی در مکان‌های ثابت ابتدا در آسیا افتتاح شد و بعداً در مجارستان، صربستان، استرالیا، نیوزیلند، روسیه و آمریکای جنوبی دنبال شد.

بهترین اتاق فرارهای کرج

اگر به دنبال ترسناکترین اتاق فرار کرج هستید، وبسایت تایم فورفان همواره بهترین انتخاب است. در این وبسایت شما تمامی اتاق‌های فرار را با تمام جزییات مشاهده خواهید کرد. اما در ادامه، ما تعدادی از بهترین‌های کرج را برایتان لیست کرده‌ایم.

اتاق فرار کولی

این بازی با درجه سختی 8 از 10، به گروهی حداقل 4 نفره نیاز دارد. برای اتمام این اتاق فرار، 90 دقیقه زمان دارید. این اتاق فرار در گلشهر کرج قرار دارد و کاربران کیفیت پازل‌ها و صحنه‌پردازی این اتاق فرار را به شدت تحسین کرده‌اند. در این بازی قرار است خیلی بترسید و بدوید! پس گروهی شجاع جمع کنید! مطمئن باشید که ارزشش را دارد!

داستان بازی: به گوشتان می‌رسد که داخل یک روستای متروکه زن و شوهری کولی زندگی می‌کنند که از طریق رمالی ثروت زیادی به دست آورده‌اند. طمع باعث می‌شود وارد روستا شوید تا این ثروت را بدزدید. کلیل مردی نابینا اما با گوش‌های سبک است. و بخت زنی حریص اما دیووانه است. و دزدی در این روستا کار ساده‌ای نیست. گاهی میتوان دزد نبود اما دزدی کرد...

آدرس دقیق: کرج، گلشهر، آدرس : کرج، گلشهر، بهار شرقی، کوچه قلندری، پلاک ۷۲

اتاق فرار پری

با یک گروه حداقل 4 نفره و 90 دقیقه زمان، یک تجربه هیجان انگیز در یک اتاق فرار دشوار و ترسناک به دست خواهید آورد! فضاسازی درجه یک و بازی اکتورها به شدت مورد تحسین کاربران قرار گرفته است! کاربران تایم فور فان حتی انتخاب موسیقی و صداپردازی این اتاق فرار را نیز عالی توصیف کرده‌اند! داستان بازی هم که چیزی کم ندارد! پس مطمئن باشید که یک انتخاب عالی خواهد بود!

داستان بازی: سال ۱۳۶۰، فرمانده‌ی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

این عجیب‌ترین و مرموزترین پرونده‌ایه که تا حالا به دست ما رسیده و نزدیک به یک ساله که حل نشده باقی مونده. پرونده مربوط میشه به مدرسه‌ی خصوصی دخترونه‌ی آسیه و دختر شانزده ساله‌ی خانواده‌ی امینی به نام پریچهر.

طبق گزارشات و اظهارات خانواده‌ی امینی، پریچهر در روز بیست و سوم دی ماه سال ۱۳۵۸، خونه رو به مقصد دبیرستان آسیه ترک میکنه، ولی دیگه از مدرسه به خونه برنگشته و مفقود شده! اما نکته‌ی عجیب اینجاست که مسئولین و حتی دانش‌آموزان دبیرستان آسیه وجود شخصی به نام پریچهر امینی رو در این مدرسه به کلی انکار کرده و میگن اصلا همچین فردی رو نمیشناسن!

سه ماه بعد یعنی فروردین ۱۳۵۹ احمد فتحی مدیر و صاحب ۵۵ ساله مدرسه‌ی آسیه که وضع مالی خوبی هم داشته به دلیل نامعلومی با خوردن مقداری اسید توی همون مدرسه خود کشی میکنه و با نبود اون، مدرسه تعطیل میشه. حالا بعد از تقریبا یک سال، این مدرسه به یک جای رها شده، متروکه و ترسناک تبدیل شده.

ماموریت شما و گروهتون به عنوان جمعی از بازرسان و نیروهای حرفه‌ای پلیس، ورود به دبیرستان آسیه و بررسی این مدرسه‌ی متروکه جهت مختومه کردن پرونده‌ی مفقود شدن پریچهر امینیه.

آدرس دقیق: کرج، دهقان ویلای دوم، نبش دوازدهم پلاک86

اتاق فرار لارا

برای بازی این اتاق فرار با درجه سختی 9 از 10، به یک گروه 5 تا 12 نفره نیاز دارید. برای حل معماها 80 دقیقه زمان در اختیار دارید. کاربران تایم فورفان از بازی اکتورها و همچنین سطح معماها بسیار راضی بوده‌اند. همچنین سناریو هم به نظر بازیکنان خوب و محسور کننده است. طراحی دکور نیز مورد تمجید واقع شده است. به طور کلی پیشنهاد می‌شود بازی را از دست ندهید.

داستان بازی: بعد از اتفاقی که برای دختر سرباز جانسون افتاد اون سریع از کارگاه فلیپ درخواست کمک کرد و امروز کاراگاه کسی رو بهتر از شما برای این پرونده خطرناک نمیتونه پیدا کنه سریع خودتونو برسونید جانسون به کمک احتیاج داره.

آدرس دقیق: کرج، گوهردشت، گوهردشت-بلوار موذن-خیابان اشتراکی شمالی-نبش کوچه قربانی پور

اتاق فرار کارخانه متروکه

این اتاق فرار دشوار که درجه سختی 9 از 10 را یدک می‌کشد، 100 دقیقه به شما و گرو 5 تا 12 نفره‌تان زمان می‌دهد تا معماها را حل کنید. سطح رضایت کاربران تایم فورفان از این بازی به شدت بالاست. سطح معماها، کیفیت المان‌های وحشت، فضاسازی و سناریو، همه و همه مورد تحسین بازیکنان قرار گرفته‌اند.

داستان بازی: کارخانه متروکه‌ای به قدمت ۱۰۰ساله دچار اتفاقات ناگواری از جمله کشتار انسان و...می‌باشد ،اما طی چندین سال اخیر این پرونده به دست مامورین پلیس بسته و قاتل به تیمارستان تحویل داده شده است ، اما اهالی منطقه که در اطراف این کارخانه هستند از صداهای عجیب و غیر انسانی حرف میزنن. حال وظیفه شما این است که علت را جویا شوید.

آدرس دقیق: کرج، اندیشه، فاز یک خیابان درختی خیابان دوم

اتاق فرار ضد

اگر مبتدی هستید، این بازی برای شما نیست! سطح سختی این بازی 10 از 10 است. به یک گروه 4 تا 10 نفره و 80 دقیقه زمان مسلح هستید تا بتوانید این اتاق فرار را شکست دهید. تمام کاربران از این بازی راضی هستند! المان وحشت، سناریو، هیجان، برخورد پرسنل، طراحی دکور و غیره... همه چیز عالی است. در رزرو این اتاق فرار شک به دلتان راه ندهید.

داستان بازی: شما دعوت شده‌اید به نمایش دلباخته در تئاتر ملل به دعوت اختصاصی بازیگر نقش اول این نمایش «ماهرخ جاوید»

آدرس دقیق: کرج، گوهردشت، سه راه گوهردشت،بلوار یادگار امام،انتهای یاسر ۷ ،خانه ویلایی،پلاک ۵

اتاق فرار اختیار

این اتاق فرار هم از آن جان سخت‌های دشوار با نمره‌ی 10 است! دو ساعت وقت استاندارد این بازی است و یک گروه 4 تا 7 نفره برای شروع بازی نیاز است. کاربران اکت‌های بازی را متفاوت اما عالی توصیف کرده‌اند. دکور بازی هم گویا خیلی خوب و حرفه‌ای طراحی شده است. سطح معماها هم بسیار مورد تمجید قرار گرفته است.

داستان بازی: چند ماه از اون فاجعه لعنتی می‌گذره. واقعاً فکرشم نمی‌کردیم که «هِنسِل» انقدر احمق باشه! تیم‌های جستجوی حیات با تمام امکانات و تجهیزات چند هفته‌اس که دست‌خالی برمی‌گردن و دوشنبه هفته گذشته سازمان ملل به صورت رسمی مرگ قطعی حیات در نیمی از کره زمین رو تایید کرد.

آدرس دقیق: کرج، بلوار باغستان، نبش بوستان هفتم اتاق فرار میز روم

اتاق فرار شرودا

این اتاق فرار، یک گروه حداقل 4 نفره و 90 دقیقه زمان خالی نیاز دارد! جزو اتاق فرارهای دشوار محسوب می‌شود و نمره سختی 9 از 10 را دریافت کرده است. نقطه قوت این بازی از نظر کاربران سطح معماها و طراحی آن‌هاست. سناریو عالی و جدید است. اگر به دنبال میزان وحشت کم هستید، این بازی به شما توصیه می‌شود.

داستان بازی: سلام، دیمیتری زیک هستم کلکسیونری که عاشق چیزای با ارزش قدیمیه و برای به دست آوردنشون...راستی ما یه حسابی با هم داریم، درسته‌؟ از شما میخوام هر چه زودتر خودتون رو پیشه من برسونید شاید بتونید بدهی رو جور دیگه ای پرداخت کنید.

آدرس دقیق: کرج، بلوار طالقانی، بلوارطالقانی شمالی. نرسیده به پل آزادگان. خ بخشداری. رو به روی داروخانه مریم.

اتاق فرار هجده هشتاد

این اتاق فرار با درجه سختی 9 از 10، قرار است حسابی شما و دوستانتان را به زحمت بیندازد. یک گروه 4 تا 10 نفره و 90 دقیقه زمان جور کنید تا یک تجربه‌ی عالی و هیجان انگیز به دست آورید. آکتورهای پر انرژی، دکور و فضاسازی بی نقص، سناریوی خوب و معماهای جذاب از ویژگی‌های این بازی هستند. در یک کلام، با انتخاب این بازی ضرر نمی‌کنید.

داستان بازی: فرصت زیادی باقی نمونده ....کلانتر شهر تگزاس ، متیو دالتن، از شما جایزه بگیر ها میخواد که قاتل شهر رو دستگیر کنین!

آدرس دقیق: کرج، شاهین ویلا، بلوار رجایی ۱۶ متری بنیاد روبروی نمایشگاه ماشین ترافیک فرهاد

اتاق فرار متروکه

این اتاق فرار با درجه سختی 7 از 10، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای تازه کارها باشد. 80 دقیقه زمان و یک گروه 5 تا 12 نفره برای این بازی نیاز دارید. فضاسازی و اکت بازیگران بسیار به سطح وحشت بازی کمک کرده است. سناریو هم به گفته کاربران جذاب است. اگر قصد دارید خیلی بترسید، این یک گزینه مناسب برای شماست.

داستان بازی: داستان بر اساس واقعیت

در گذشته دختری به نام دیما عاشق مردی غسال میشه به اسم نور اقا که توی قبرستانی در گیلان زندگی میکرد

اهالی خیلی وقت بود که حرف و حدیث‌هایی راجب اون قبرستان میزدن ، اما عشق دیما به نوراقا انقدری بود که چشمش و رو همه چی بسته بود!

دیما بعد از مخالفت‌های خانواده‌اش و اسرار خودش با نوراقا ازدواج میکنه و تو یه اتاق تو همون قبرستان زندگیشون و شروع میکنن تا مدتی همه چی خوب بود تا این که یه سری اتفاقات زندگی دیما رو تحت تاثیر قرار داد انقدری که یه شب نور اقا رو به قتل میرسونه و زندگیش از اون شب دیگه مثل قبل نمیشه اجازه خاک سپاری به اهالی روستا نمیده و کسی تا به امروز از جنازه نوراقا خبری نداره

شما برای پیدا کردن جنازه نور اقا وارد اون قبرستون میشید و..........

آدرس دقیق: کرج، فردیس، سه راه حافظیه،خیابان سرحدی ،کوچه بوستان یکم

اتاق فرار بدقدم

این بازی هم از آن بازی‌های دشوار با نمره سختی 9 از 10 است. زمان بازی 2 ساعت از و حداقل افراد گروه برای شروع بازی 5 نفر است. ایده‌ی سناریو جذاب و جدید است و معماها هم مورد پسند کاربران واقع شده‌اند. نقشه‌ی بازی بزرگ و تعداد اتاق‌ها زیاد است، برای همین مدت بیشتری سرگرم خواهید ماند!

داستان بازی: با سلام

جنون و بیماری روانی یکی از اعضای خانواده‌ام امانم را بریده. هیچ روانشناسی قادر به تشخیص بیماری و درمان او نشده است. به همین منظور از شما به همراه تیم روانپزشکیتان درخواست میکنم به منزل ما آمده و پس از تشخیص بیماری، او را درمان کنید. مطمئن باشید در صورت درمان او مبلغ هنگفتی به شما خواهم داد...گاهی میتوان تشخیص داد اما درمان نکرد... منتظرتان هستم رفیعی راد

آدرس دقیق: کرج، بلوار مطهری، بعد از پل روحانی،پلاک ۵۶۸

اتاق فرار عجوزه

این بازی با درجه سختی 8 از 10، یک سطح سختی متوسط رو به بالا دارد. حداقل بازیکنان گروه باید 4 نفر باشند تا بازی شروع شود. برای حل معماها 90 دقیقه زمان در اختیار دارید. اکت آکتورها به گونه‌ای طراحی شده که المان ترس به خوبی به بازی تزریق شود. دکور و فضاسازی هم کارکنان تایم فورفان را راضی کرده. طراحی سناریو هم گویا عالی و جذاب است.

داستان بازی: هیچکس از اهالی روستا نفهمید چه اتفاقی برای گلبهار افتاده و کجا رفته که ننه زیور اونکارو با خودش کرد...

آدرس دقیق: کرج، گلشهر، کرج، 45 متری گلشهر، بلوار پونه شرقی، خیابان گلستان سوم شرقی

اتاق فرار مونیخ

این بازی با درجه سختی 7 از 10، یک بازی نه چندان دشوار است. برای همین برای تازه‌کاران یک تجربه عالیست. یک گروه 5 تا 12 نفره و 90 دقیقه زمان جور کنید تا این بازی برایتان استارت بخورد. سطح وحشت بازی عالیست و دکور و فضاسازی و سناریو از نظر کاربران حرفه‌ای است. البته امکان حذف المان ترس و پخش بازی برای پلیرهای کم سن هم وجود دارد.

داستان بازی: هیتلر تصمیم گرفته با ساخت سلاحی وحشتناک، یک شبه به جنگ پایان بده. اون میخواد دروازه جهنم رو باز کنه. این کار دیوانگیه. تمام دنیا نابود میشه. نباید اجازه بدید شیاطین از اون دروازه رد بشن و پا به دنیای ما بذارن گروهبان! به همراه سربازانت خیلی سریع خودتو به اردوگاه برسون و اونجارو نابود کن. هرچند که همین الان هم خیلی دیر شده!

سخن آخر

اگر به دنبال یک اتاق فرار ترسناک در کرج و اطراف آن هستید، وبسایت تایم فورفان را فراموش نکنید! برای اینکه بتوانید مطمئن باشید اتاق فراری که انتخاب می‌کنید از لحاظ سطح وحشت چیزی کم ندارد، سایت تایم فور فان برایتان سنگ تمام گذاشته! علاوه بر تمام جزییات بازی، شما به نظرات کامل کاربران نیز دسترسی دارید!

در تایم فور فان هر آنچه برای انتخاب و رزرو آنلاین یک اتاق فرار نیاز دارید، در اختیار شماست! کافیست تنها یک بار به وبسایت سر بزنید!