دوو یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی کره‌ای است که در سال‌های اخیر به دلیل قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالای محصولاتش توانسته جایگاه خوبی را در بازار ایران و جهان به دست آورد و جای بسیاری از برندهای دیگر که قیمت بالایی دارند را بگیرد.

این شرکت در کنار همه محصولاتش انواع یخچال فریز را هم تولید می‌کند که معمولا استفاده کنندگان از آن رضایت بالایی دارند زیرا یخچال‌های دوو دارای تنوع بالا، کیفیت بسیار خوب، خدمات پس از فروش و... هستند.

در این مطلب قصد داریم همه چیز را درباره یخچال فریزرهای دوو بررسی کنیم. اگر شما هم علاقمند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید و یا قصد خرید این وسیله را دارید، با ما تا انتهای این مطلب از وبسایت مه سنتر همراه باشید.

انواع یخچال فریزرهای دوو

یخچال فریزرهای دوو را می‌توان به انواع زیر تقسیم کرد:

یخچال فریزر ساید بای ساید

یخچال‌های ساید بای ساید دوو در ابعاد و ویژگی‌های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند. سایدهای دوو معمولا دارای ظاهری بسیار شیک هستند و فضایشان بیشتر کاربردی است. یعنی درواقع جای زیادی برای نگه داشتن مواد خوراکی دارند.

معمولا تازه عروس‌ها برای جهیزیه این مدل را انتخاب می‌کنند. اما یکی از مشکلات اصلی ساید بای سایدها جابه‌جاییشان است. از آنجایی که کوچک‌ترین یخچال ساید بای ساید هم ابعاد بزرگی دارد، جابه‌جایی آن برای کسانی که مستاجر هستند، کمی سخت خواهد بود.

تقریبا همه ساید بای سایدهای دوو طراحی بسیار زیبا، قیمت مقرون به صرفه، قابلیت اتصال به شیر آب شهری، یخساز اتومات و ... دارند. ساید بای سایدهای دوو را به‌طورکلی می‌توان به سری‌های پرایم، پارامو، سکرت و... تقسیم کرد. از ویژگی‌های دیگر ساید دوو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·  میزان صدای کم

·  تکنولوژی کنترل سرمایش هوشمند

·  کمپرسورهای نسل اینورتر بسیار کم مصرف

·  تصفیه هوا با تصفیه سه لایه

·  پنل‌های کنترل لمسی

·  محفظه‌هایی با قابلیت تنظیم دما و رطوبت

·  آبسردکن و یخساز اتومانیک

یخچال فریزردوقلوی دوو

یخچال فریزر دوقلو دوو همانطورکه از نامش پیداست، از یک یخچال و یک فریزر کنار هم تشکیل شده است. برای خانواده‌های پرجمعیت، یخچال فریزرهای دوقلوی دوو انتخاب بسیار مناسبی است زیرا هم فضای زیادی دارد و هم جابه‌جایی آن راحت است. از آنجایی که این دو دستگاه کاملا از هم جدا هستند، می‌توانید به راحتی آنها را در آشپزخانه خود جا دهید. از میان مزایای یخچال فریزرهای دوقلوی دوو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·  طراحی فوق‌العاده زیبا

·  دستگیره‌های توکار

·  قابلیت نصب جداگانه

·  فضای زیاد

·  اتصال به شیر آب شهری

·  فیلترهای بوگیر و ضد باکتری

·  گارانتی 130 ماهه

·      برچسب رده انرژی +A

یخچال فریزر بالا و پایین

یخچال فریزر بالا و پایین دو مدل دیگر از یخچال‌های محبوب دوو هستند که همانطورکه از نامشان پیداست در یک مدل درِ یخچال بالا و درِ فریزر پایین و برای مدل دیگر برعکس است. این یخچال‌ها بسیار راحت‌تر از مدل‌های دیگر جابه‌جا می‌شوند و فضای کمی را اشتغال می‌کنند و بنابراین انتخاب بسیاری از افراد هستند.

این یخچال‌ها سیستم‌ سردکننده باکیفیتی دارند که این ویژگی باعث تازه نگه داشتن موادغذایی می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این یخچال‌ها می‌توان به عمر بالا، خنک‌کنندگی قوی، برچسب انرژی رده A+، قابلیت وصل شدن به آب شهری قفسه‌های شیشه‌ای مقاوم دربرابر حرارت، لامپ‌های led  برای روشنایی داخل یخچال و... اشاره کرد.

بهترین مدل‌های یخچال فریزر دوو

در ادامه محبوب‌ترین و بهترین یخچال فریزرهای دوو را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل  D2S-3033S

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های ساید بای ساید دوو در بازار مدل D2S-3033 است. این مدل طراحی فوق‌العاده‌ای دارد و بسیار گزینه خوبی برای جهیزیه است. این ساید سامانه هوشمند الکترونیک دارد که دما را کنترل می‌کند و با کمک آن میوه‌ها، سبزیجات و مواد پروتئینی را تازه نگه می‌دارد. البته در این یخچال یک محفظه حرفه‌ای برای نگهداری مرغ و گوشت و ماهی وجود دارد که دمای ثابت آن 4 درجه است.

این یخچال همچنین یک کمپرسور اینورتر دارد که نسبت به مدل‌های قدیمی حدود 20 درصد انرژی برق کمتر مصرف می‌کند. این کمپرسور دیجیتال است و مصرف انرژی را بهینه می‌کند. ویژگی دیگر این یخچال سامانه سرمایش سریع است که باعث تازه و باطراوت ماندن موادغذایی داخل یخچال می‌شود. این سامانه سنسور کنترل دما دارد که دمای داخل و بیرون یخچال را تشخیص می‌دهد و به سامانه کنترل دیجیتال انتقال می‌دهد و در نهایت باعث بهینه شدن کارکرد کلی یخچال می‌شود.

از اصلی‌ترین ویژگی‌های این مدل می‌توان به قفل کودک، هشدار باز ماندن در، آبسردکن، یخساز اتوماتیک، فیلتر تصفیه آب، نمایشگر و... اشاره کرد.

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو مدل  D2S-3133SS

D2S-3133SS  یک مدل محبوب دیگر یخچال ساید بای ساید دوو است که هم آبسردکن و هم یخساز دارد. این ساید به آب شهری وصل می‌شود و یعنی همیشه آب خنک در اختیار شماست. این یخچال طراحی فوق‌العاده زیبایی دارد و از سری پرایم‌ها محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان به هشدار باز ماندن در، آبسردکن، یخساز اتوماتیک، مقاومت در برابر برفک، فیلتر تصفیه آب، امکان باز شدن در از هر دو سمت، نمایشگر و... اشاره کرد.

یخچال فریزر دوو مدل  D2BF-0028GW

مدل محبوب بعدی یخچال دوو،  D2BF-0028GW است. این مدل به سیستم سرمایش دوگانه مجهز است که باعث می‌شود که جریان سرمای یخچال و فریزر جریان مجزایی از هم داشته باشند. این مساله کیفیت موادغذایی را حفظ می‌کند. این یخچال همچنین به کمپرسور کم مصرف مجهز است  و همچنین قابلیت کنترل رطوبت دارد و گردش هوای سه بعدی در آن بسیار بالاست. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به قفل کودک، هشدار باز ماندن در، آبسردکن، یخساز اتوماتیک، نمایشگر و... اشاره کرد.

یخچال و فریز ساید بای ساید دوو مدل  D4S-2915SS

آخرین مدلی که باید در این لیست بدان اشاره شود، D4S-2915SS  است. این ساید بای ساید دوو عمر بالایی دارد و اگر به دنبال یخچالی می‌گردید که برای مدت زیادی از آن استفاده کنید، این مدل بهترین انتخاب است. از ویژگی‌های مدل D4S-2915SS می‌توان به برفک‌زدایی نوفر، هشدار باز ماندن در، آبسردکن، فیلتر تصفیه آب، نمایشگرو... اشاره کرد.

کلام آخر

در این مطلب درباره یخچال فریزر دوو، انواع آن و مزایایش حرف زدیم. درحال حاضر دوو به علت قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالایش در ایران طرفداران زیادی دارد. شما هم اگر به دنبال یک یخچال فریزر با قیمت مناسب و کیفیت خوب هستید، خرید یخچال فریزر دوو می‌تواند بهترین انتخاب برایتان باشد. اما باز هم بهتر است قبل از خرید مدل‌های مختلف یخچال فریزر دوو را با برندهای دیگر مقایسه کنید و در نهایت یک انتخاب خوب داشته باشید.

اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مقاله بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.