بدون شک تابستان زمانی مناسب برای سفر است و ایرانیان بسیاری در تابستان اقدام به دریافت تورهای خارجی می کنند.

شاید شما هم تصور کنید که گرمای کلافه کننده تابستان شرایط مناسبی را برای سفر ایجاد نمی کند؛‌ اما تابستان همان فصلی است که عاشقان تفریحات دریایی و ساحل برای دریافت تورهای تابستانه لحظه شماری می کنند. تابش بی مانند آفتاب بر دریای نیلگون، قدم زدن در سواحل شنی،‌ لذت بردن از تفریحات آبی و شرکت در جشنواره­های تابستانی همگی پکیجی جذاب از تورهای تابستانه است.

برای سفر در تابستان و دریافت تورهای خارجی استفاده از خدمات یک آژانس معتبر امری مهم و ضروری است. به همین جهت ۱۰ تور خارجی که آژانس قصر شیرین برای تابستان در نظر گرفته است را به شما معرفی می کنیم.

وقت آن است که چمدان تابستانی خود را بسته و سفر خود را آغاز کنید. شهرهای ساحلی عموماً انتخاب اول مسافران هستند، کشورهایی مانند تایلند،‌ ترکیه، ارمنستان و گرجستان جز کشورهای آسیایی هستند که متقاضیان بیشتری دارد و شرایط سفر و دریافت ویزای این کشورها نیز آسان‌تر است. به‌علاوه تعطیلات مدارس در تابستان فرصت مناسبی برای خانواده‌های ایرانی است که بار سفر را بسته و سفری خانوادگی داشته باشند.

1

استانبول شهری آسیایی – اروپایی

استانبول یکی از مقاصد گردشگری محبوب در فصل تابستان است. این شهر تاریخی و زیبا با آب‌وهوای معتدل و خنک، جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی، بازارهای رنگین و پرزرق‌وبرق، خوراکی‌های لذیذ و متنوع فعالیت‌های تفریحی و گردشگری متعدد، مسافران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می‌کند. استانبول در تابستان دارای دمای متوسط ۲۵ درجه سانتی‌گراد است که برای گشت‌وگذار در شهر و دریافتتور استانبول تابستان ۱۴۰۲بسیار مناسب است.

در سفر به استانبول در تابستان می‌توانید از سواحل زیبا و خلوت لذت ببرید؛ حمام آفتاب، شنا، قایق‌سواری و سایر ورزش‌های آبی از امکاناتی است که در استانبول منتظر شماست.

جاذبه­های دیدنی و گردشگری دیگر در استانبول عبارت‌اند از: مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، بازار بزرگ، جزایر پرنس استانبول و باغ‌وحش فاروق چلیک. اگر به دنبال یک تجربه گردشگری خاطره‌انگیز در فصل تابستان هستید، استانبول را از دست ندهید.

به دلیل نزدیکی ترکیه به ایران و شرایط ساده دریافت ویزا، سفر به ترکیه از سوی ایرانیان متقاضیان بسیاری دارد و تابستان نیز یکی از فصول محبوب برای سفر به این شهر است.

2

آنتالیا بهشت مدیترانه

آنتالیا یکی از مقاصد گردشگری محبوب در ترکیه است که طبیعت زیبا و مکان­های تاریخی بسیار در آن باعث جذابیت این شهر ترکی شده است.

آنتالیا در ساحل دریای مدیترانه واقع‌شده و دارای آب‌وهوای معتدل و خشک و سواحلی بی‌مانند است. بزرگ‌ترین شهر ساحلی ترکیه آنتالیاست و دریافت تور آنتالیا تابستان ۱۴۰۲انتخابی عالی برای سپری کردن تابستانی به‌یادماندنی است. در تابستان فستیوال­ها و رویدادهای فرهنگی و هنری بسیاری برگزار می‌شود و مسافران زیادی به این منظور آنتالیا را برای سفر انتخاب می‌کنند. 

مکان‌های تاریخی و باستانی در آنتالیا فراوان‌اند و بقایای باستانی بسیاری از دوره‌های سلجوقی و عثمانی در شهر باقی‌مانده است. 

شهر پویا و سرزنده آنتالیا شب­های مفرحی دارد که از قدم زدن­های طولانی‌مدت در سواحل آن خسته نمی‌شوید. آنتالیا دارای فرودگاهی اختصاصی است که میزبان اغلب مسیرهای پروازی به‌طور مستقیم است.

علاوه بر تفریحات آبی در سواحل، هتل‌های این شهر نیز اغلب امکانات و تفریحات ساحلی و آبی را برای مهمانان در نظر می‌گیرند.

هتل­های آنتالیا متنوع هستند و مسافران با هر بودجه­ای می‌توانند هتل دلخواه خود را انتخاب و رزرو کنند. قایقرانی،‌ گردش در طبیعت،‌ دوچرخه‌سواری و پاراگلایدینگ از سایر تفریحات هیجان انگیز در آنتالیا است.

3

برج خلیفه زیبا و استوار

دبییکی از شهرهای پرجاذبه و مدرن جهان است و هر ساله میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند. دبی با داشتن برج‌های بلند، جزایر مصنوعی، مراکز خرید لوکس، پارک‌های تفریحی و فرهنگ متنوع خود تجربه­ای شگفت‌انگیز از سفر به یک شهر لوکس آسیایی را برای شما رقم می‌زند. البته باید بگوییم در تابستان شهر دبی بسیار گرم است اما اگر به تفریحات آبی و ساحلی علاقه‌مند هستید دریافتتور دبی تابستان ۱۴۰۲تجربه‌ای جذاب خواهد بود.

باوجود گرمای شدید در تابستان برای گذران وقت در سواحل و انجام ورزش‌های آبی بهتر است در طول روزبه گشت شهری بپردازید. اما شب­های دبی بی‌مانند است؛ لذت حضور در کافه و رستوران‌های خیابانی باحال و هوای عربی موقعیتی است که تنها در شهر دبی می‌توانید تجربه کنید.

مطرح‌ترین هتل‌های دنیا در دبی هم شعبه دارند. تنوع هتل و اقامتگاه در این شهر فراوان است و هر فردی با هر بودجه‌ای می‌تواند محلی مناسب برای اقامت داشته باشد. به همین جهت قیمت تور دبی بسته به نوع اقامتگاه می‌تواند متفاوت باشد.

جاذبه‌های دیدنی در دبی بسیارند؛ بهتر است پیش از سفر فهرستی از مراکز دیدنی این شهر فراهم کنید. برج‌های متعدد و بلند، مراکز خرید لوکس با بهترین برندها،‌ رستوران­های متنوع و مراکز تفریحی چندمنظوره همه­گی دبی را به شهری توریستی در آسیا تبدیل کرده است.

برج خلیفه و برج العرب از مراکز تجاری و اقامتی و توریستی شناخته‌شده دبی نیز هستند.

برج خلیفه با ارتفاع حدوداً 828 متر، بلندترین ساختمان جهان است که در قلب شهر دبی قرار دارد. این برج عظیم دارای 163 طبقه است که شامل هتل، رستوران‌، موزه‌ و سالن‌های چندمنظوره است. می‌توانید با آسانسور و با سرعت 10 متر بر ثانیه به طبقات بالای برج دسترسی داشته باشید و نمایی بی‌نظیر از شهر را پیش رو داشته باشید.

پالم حمیرا جزیره­ای مصنوعی به شکل درخت خرماست که در سواحل دبی است. این جزیره که با استفاده از ماسه و سنگ بناشده، دارای هتل‌های پنج ستاره، ویلا‌های لوکس، رستوران‌های معروف و پارک‌های تفریحی است. یکی از جذاب‌ترین هتل‌های پالم جمیرا، هتل آتلانتیس است که دارای آکواریوم عظیم، پارک آبی و رستوران‌های مشهور در سطح جهانی است.

4

به کوه­های آرارات در ارمنستان سفر کنید

ارمنستان کشوری ایده­آل برای سفرهای تابستانی است. باوجوداینکه تابستان را برای سفر به این کشور انتخاب کرده‌اید اما بازهم هوایی دلپذیر و مطبوع منتظر شماست. دلیل آب‌وهوای معتدل و مساعد ارمنستان وجود قسمتی از کوه آرارات در این کشور است.

کوه آرارت برای ارمن­ها نماد مقاومت و پایداری است. در سفر به ارمنستان از جاذبه­های بی‌شماری می‌توانید دیدن کنید. ازآنجایی‌که اکثریت مردم ارمنستان پیرو دین مسیحیت هستند در این کشور کلیساهای بی‌شماری وجود دارد که برخی از آن‌ها به دلیل قدمت زیاد به‌عنوان مکانی تاریخی برای بازدید در دسترس عموم است. تور ارمنستان تابستان ۱۴۰۲پیشنهاد جذابی برای سفر به این کشور و گذراندن تابستانی به‌یادماندنی است.

5

کوش آداسی جزیره­ای در حاشیه­ی دریای اژه

کوش آداسی یک شهر ساحلی و توریستی در استان آیدین و ساحل دریای اژه است. این شهر به دلیل داشتن سواحل زیبا، بازارهای رنگین، موزه ها و آثار تاریخی، مراکز خرید و رستوران های متنوع، مورد توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفته است. همچنین کوش آداسی در نزدیکی جزیرهیونانی ساموس واقع شده و دسترسی به آن از طریق کشتی میسر است.

دریافت تور کوش آداسی تابستان ۱۴۰۲پیشنهادی عالی برای سفر به این جزیره و استفاده از خدمات تفریحی و اقامتی آن است.

جاذبه های کوش آداسی فراوانند؛‌ جزیره کبوتر،‌ جزیره آدالند، شبه جزیره دلیک و شهر تاریخی پرینه از مناطقی هستند که در سفر به کوش آداسی باید در لیست شما باشد.

6

جزایر تایلند را در تابستان از دست ندهید

کشور تایلند با طبیعتی بکر و زیبا، فرهنگ رنگین و جذاب، غذاهای خوشمزه و متنوع و مردمان مهربان و خوش‌خلق گردشگران بسیاری را مشتاق به دریافت تور تایلند تابستان ۱۴۰۲کرده است.

 سفر به تایلند فرصتی بی‌نظیر برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ این کشور دیدن جاذبه‌های گردشگری آن مانند معابد، پارک‌های ملی، سواحل زیبا در جزایر خیره‌کننده، لذت بردن از فعالیت‌های مختلف مانند تفریحات آبی،خدمات ماساژ تایلندی و خرید از مراکز خرید لوکس است.

یکی از علاقه‌مندی گردشگران در دریافت تور تایلند و سفر به این کشور تست کردن غذاهای اسپایسی و محلی تایلند است.

جزایر تایلند به دلیل زیبایی‌هایخاص طبیعیو بکر برای گردشگران بسیار شگفت انگیز و دیدنی است.

این جزایر که در اقیانوس هند واقع‌شده‌اند متشکل از چند جزیره دیگر و ایجاد مجمع‌الجزایر در منطقه شده‌اند. جزایر تایلند مملو از سواحل شنی، آب‌های آبی روشن و مرجان‌های رنگین است که در هیچ جای دنیا مانندش را پیدا نمی­کنید.

 برخی دیگر از جزایر پوشیده از جنگل‌های سرسبز، کوه‌های پردرخت و آثار تاریخی و فرهنگی بسیاری مانند معابد هستند. به‌علاوه ورزش‌ها و فعالیت‌های مفرح دیگری در جزایر برای علاقه‌مندان در نظر گرفته‌شده است؛‌ قایق‌سواری، غواصی، شیرجه، مراسم و فستیوال­ها و شرکت در برخی مراسم مذهبی از سایر فعالیت­هایی است که با دریافت تور تابستانه­­ی تایلند می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید.

7

در تابستان سفر به گرجستان را از دست ندهید

گرجستان کشوری است واقع در قفقاز جنوبی بافرهنگی غنی و تاریخچه‌ای قدیمی. این کشور کوهستانی دارای آب‌وهوای متنوعی است و جاذبه‌های طبیعی گردشگری فراوانی دارد.

تور گرجستان تابستان ۱۴۰۲فرصتی بی‌نظیر برای سفر به این کشور به‌خصوص شهر تفلیس و بازدید از شگفتی‌های آن است.

پایتخت و مهم‌ترین شهر گرجستان شهر تفلیس است و اغلب جلسات مهم دولتی در این شهر برگزار می‌شود. علاوه بر کوهستان‌ها و تپه‌های سرسبز در اطراف شهرها، این کشور دارای سواحل بی‌نظیری نیز هست.

باتومی از دیگر شهرهای گرجستان است که ساحلی آرام رو به دریای سیاه دارد،‌ علاوه بر ساحل باتومی نقاط توریستی دیگری مانند پارک میراکل، باغ وحش باتومی و هتل­های لوکس دیگری می باشد.

به دلیل نزدیکی گرجستان با ایران و شرایط تقریبا آسان در اعطای ویزا به ایرانیان، گرجستان یکی از مقاصد پرطرفدار است.

8

ایفل در تابستان منتظر شماست

فرانسهیکی از مقاصد محبوب گردشگران به خصوص در فصل تابستان از سراسر دنیا است. این کشور با دارا بودن تاریخ، فرهنگ، هنر، طبیعت و غذاهایی غنی و متنوع، هر ساله میزبان میلیون‌هاتوریست است. فرانسه توریستی ترین کشور اروپا و البته کل دنیاست.

پاریس پایتخت و بزرگ‌ترین شهر فرانسه است که با داشتن جاذبه‌های بی‌شمار هر فردی را مشتاق سفر و دریافت تور فرانسه تابستان ۱۴۰۲ می کند. برج ایفل، موزه لوور، کلیسای نوتر دام، قصر ورسای،خیابان شانزلیزه و دیزنی لند پاریس فقط بخش کوچکی از جاذبه­های گردشگری پاریس هستند.

رستوران و کافه‌های پاریسی هم آوازه­ی جهانی دارند. در بازدید از برج ایفل لذت نوشیدن یک قهوه فرانسوی در کافه‌های اطراف برج را از دست ندهید.

بخشی از کوه آلپ در کشور فرانسه واقع‌شده است؛ مون بلان بلندترین کوه آلپ در مرز بین فرانسه و ایتالیا واقع شده است و در فصل زمستان پذیرای علاقه مندان به ورزش­های زمستانی است. پیست اسکی این منطقه مجهز و به روز است و امکانات تفریحی فراوانی دارد. در فصل تابستان از امکانات قایقرانی و تفریحات ساحلی دریاچه ها در فرانسه لذت ببرید. در بهار، مناطق خارج از شهر پوشیده از گل و سبزه می شوند که منظره­ای شگفت انگیز را خلق می کند و بهترین زمان برای ثبت عکس­هایی به یادماندنی از سفر به فرانسه است.

9

هند،‌ کشورهفتاد دو ملت

سفر به هندوستان تجربه ای متفاوت از تمام سفرهایی است که تاکنون داشته‌اید. هندوستان در جنوب آسیاواقع شده وتنوع فرهنگی، زبانی، مذهبی و طبیعی در این کشور باعث جذب گردشگران بسیاری از سراسر دنیا شده است. تمدن 5000 ساله­­ی هند،‌ بناهای تاریخی و مذهبی متعدد،‌ معابد،‌ موزه ها و بازارهای سنتی و مدرن فراوان در این کشور لذت دریافت تور هند تابستان ۱۴۰۲ را دوچندان کرده است.

دهلی پایتخت هند و مهم‌ترین شهر این کشوراست،‌ اگر تاکنون به این کشور سفر نکرده‌اید  دریافت تور هند  باراهنمای سفر بهترین گزینه برای سفر به این کشور است.

هند مجموعه‌ای بی‌نظیر از تمام زیبایی‌های طبیعی است،‌ از جنگل و بیابان گرفته تا حیات‌وحش و معابد و دریاچه.

ممکن است پیش از سفر به هند تصور کنید علاقه­ای به غذاهای هندی ندارید اما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً غذاهای تند هندی را حتی به میزان کم امتحان کنید.

غذاهای گوشتی،‌ غذاهای گیاهی،‌ غذاهای متنوع برنجی، انواع چای و نوشیدنی در رستوران‌های محلی هند سرو می‌شود.

اگر علاقه‌ای به غذاهای هندی ندارید در اغلب هتل­ها غذای بین‌المللی برای مهمانان فراهم است.

10

ژاپن کشور شکوفه­ها

کشور پهناور ژاپن یکی از مقاصد جذاب آسیایی است که در تابستان میزبان مسافران بسیاری از سرتاسر دنیا است. بدون تردید سفر به ژاپن یکی از تجربیات بی‌نظیر زندگی و یکی از خاص‌ترین سفرهایی است که تاکنون انجام داده‌اید.

فرهنگ و تاریخ غنی، طبیعت زیبا و شهرهای پویا و مدرن و اقتصاد کارآمد همه‌گی از جذابیت‌های کشور ژاپن است. جهت سفر، دریافت تور ژاپن تابستان ۱۴۰۲و دریافت خدمات تور بهترین گزینه برای سفر به این کشور پهناور است. برخلاف تصور عموم که ژاپن کشوری شلوغ و پرجمعیت است باید بگوییم طبیعت این کشور و مکان‌های باستانی و معابد ژاپن خارج از شلوغی و فارغ از هیاهوی شهری گز ینه ایی عالی و به یادماندنی از سفر به کشور شکوفه­های گیلاس است. 

البته سفر به ژاپن و دریافت ویزای این کشور ممکن است کمی دشوار باشد،‌ اما در صورتی که شرایط سفر به ژاپن را داشته باشید خاطره ای بی نظیر از سفر به بزرگترین کشوری آسیایی را تجربه خواهید کرد.

برای سفر به ژاپن، سابقه سفر و تمکن مالی از موارد تاثیرگذار بر اعطای ویزا به شماست. ژاپن ترکیبی از مدرنیته و سنت است؛‌ مردم در این کشور در حالیکه همچنان به سنت ها پایبند هستند اما از تکنولوژی نیز استقبال می کنند. ژاپن یکی از قطب های برتر اقتصادی در دنیاست و پیشرفته ترین تجهیزات و تکنولوژی از این کشور به دنیا معرفی شده اند.

جاذبه های گردشگری ژاپن بی‌شمارند؛‌ طبیعت زیبا و شهرهای پویای این کشور پرجمعیت آسیایی،سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند.

معابد باستانی، قلعه­های تاریخی، پارک‌های ملی، موزه­ها، چای‌خانه‌ها، رستوران­ها و فروشگاه­های لوکس همه گی باعث شگفتی گردشگران و ثبت خاطره ای بی مانند از سفر به ژاپن می شود.

در سفر به ژاپن و دریافت تور این کشور از معابدی مانند دایگوجی، معبد فوشیمی ایناری و قلعه نیجو حتما دیدن کنید. برخی از معابد ژاپن در طبیعت واقع شده اند که فضایی روحانی و رویایی را برای عبادت ایجاد می کنند. به طور کلی کشور ژاپن به دلیل داشتن معابد و صومعه ها،‌ قلعه های تاریخی و باغ های زینتی شهرت دارد.