متاورس یک دنیای دیجیتالی سه‌بعدی است که افراد فعال می‌توانند دقیقاً مانند دنیای واقعی با یکدیگر در تعامل باشند و در آن تقریباً همه چیز امکان‌پذیر است یعنی می‌توان حتی کسب درآمد از متاورس داشته باشند. هر شغل یا حرفه‌ای که در دنیای واقعی وجود دارد در متاورس نیز کاربرد دارد و راه‌های کسب درآمد از متاورس بسیار زیاد است. در شرایط فعلی ایران، کسب درآمد دلاری از طریق ارزهای دیجیتال، یکی از راه‌های پیش‌رو برای بهبود وضعیت زندگی است و متاورس یکی از ناب‌ترین مفاهیم که بسیار جای رشد دارد، در حوزه دنیای ارزهای دیجیتال است.

در ادامه مقاله به آموزش مهم‌ترین مفاهیم متاورس می‌پردازیم و بهترین آموزشگاه برای آموزش متاورس و کسب درآمد از متاورس را به شما پیشنهاد می‌دهیم، همراه ما باشید.

دنیای متاورس

متاورس چیست؟

دنیای متاورس به لطف فناوری بلاک چین است که روزبه‌روز درحال‌توسعه است و قطعاً آینده متعلق به متاورس خواهد حال اگر شما هم می‌خواهید سهمی از این آینده داشته باشید، امروز باید دست‌به‌کار شوید و درباره متاورس اطلاعات جامع و صحیحی کسب کنید.

متاورس (Metaverse) از دو کلمه Meta به معنای برتر- فرا و Verse به معنای جهان است بنابراین می‌توان آن را فراجهان نامید. نامی که بسیار برازنده آن است. واژه متاورس اولین بار سال‌ها قبل توسط نیل استفنسون در رمان سقوط برفی استفاده شد و توسط بازی‌های مختلف و فیلم‌های سینمایی به دنیا معرفی شد؛ اما از آنجایی که بستر مناسبی برای پیشرفت آن وجود نداشت، رشد و توسعه آن تا همین چند سال گذشته به تأخیر افتاد.

متاورس چیست

متاورس یک دنیای سه‌بعدی است که برای متصل شدن به آن احتیاج به اینترنت داریم تنها همین! اما اینکه در کدام بخش‌های متاورس سرمایه‌گذاری کنیم. برای کسب اطلاعات جامع راجع به «چیستی متاورس» و «تاریخچه متاورس» عبارت "همه چیز در مورد کسب درآمد از دنیای متاورس و آینده متاورس همراه با ویدئو - همیار کریپتو" را در گوگل سرچ کنید. در آینده نزدیک دنیای متاورس و زندگی متاورسی جز تجربیات روزمره ما خواهند بود بنابراین اگر شخصی هستید که به دنبال سرمایه گذاری مناسب برای آینده خود و فرزندانتان هستید، هر چه زودتر نیاز دارید تا اطلاعاتتان را راجع به دنیای متاورس و نحوه سرمایه گذاری صحیح و کسب سود از متاورس را به درستی افزایش دهید.

چرا باید در متاورس سرمایه گذاری کنیم؟

همان‌طور که بیان شد متاورس دنیای نوظهوری است که پتانسیل بسیار بالایی در برای رشد و توسعه دارد. با یک مثال ساده شروع می‌کنیم؛ فرض کنید شهرکی در یک مکان بسیار بکر در حال ساخت‌وساز است و این شهرک در آینده مرکز و محوریت تعامل بین انسان‌ها خواهد بود. آیا منطقی نیست که ما امروز سرمایه‌گذاری صحیح در بخش‌هایی که قابلیت رشد بیشتری دارند را شروع کنیم؟ 

آینده متاورس

بررسی روش‌های کسب درآمد از متاورس برای ایرانی‌ها

متاورس یک دنیا است همانند دنیای واقعی بنابراین روش‌های کسب درآمد از آن نیز بسیار متنوع است و هر کس با توجه ‌به شخصیت و سرمایه و علاقه‌ای که دارد بهتر است روش پول درآوردن درآمد از متاورس مختص خودش را انتخاب کند.

1- بازی کردن و کسب درآمد از متاورس

یکی از هیجان‌انگیزترین و البته جالب‌ترین روش‌های کسب درآمد از متاورس بازی‌های متاورسی است که مخصوصاً گیمرها بسیار طرفدار آن هستند. در این روش معمولاً به ازای بازی کردن و شکست حرفان رمز ارز پاداش می‌گیرید کاهی نیز در طی بازی توکن NFT به شما داده می‌شود که می‌توانید هر دو این دو نوع پاداش را به فروش برسانید و به پول فیات تبدیل کنید.

در حال حاضر بازی‌های 1- سند باکس 2- اکسی اینفینیتی 3- سوریر و ... از پرمخاطب‌ترین بازی‌های متاورسی هستند که می‌توان از طریق آن‌ها درآمد به‌صورت ارز دیجیتال و نهایتاً تتر داشت. لازم به ذکر است برای شروع بعضی از بازی‌ها اصلاً احتیاج به هیچ سرمایه اولیه‌ای نیست و می‌توانید با سرمایه صفر بازی را شروع کنید و ببینید آیا توانایی لازم و کافی برای انجام بازی و شکست حرفان را دارید یا خیر.

یکی دیگر از نقاط حائز اهمیت آن است که در حال حاضر امکان نصب و راه‌اندازی بازی‌ها روی بستر IOS و‌ اندروید وجود دارد و به‌راحتی می‌توانید پس از نصب اپلیکیشن، بازی را شروع کنید و در هرجایی که هستید درآمد دلاری داشته باشید.

آموزش بازی متاورس

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به کسب درآمد از متاورس و بازی‌های متاورسی به سایت همیار کریپتو مراجعه نمایید.

2- سرمایه گذاری در شبکه اصلی و کسب درآمد از متاورس

دنیای متاورس بر بستر بلاک چین فعالیت دارد و در حال حاضر بیشتر پروژه‌های فعال متاورس روی شبکه اتریوم مستقر هستند. یکی از راه‌های کسب درآمد از متاورس خرید توکن‌های پروژه‌های فعال متاورس و روبه رشد آن است یا حتی سرمایه گذاری روی خود اتریوم اما این امر ریسک بالایی دارد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم بدون علم و مهارت معامله‌گری و سرمایه گذاری به‌هیچ‌عنوان شخصاً روی توکنی سرمایه گذاری نکنید و قبل از انجام هر عملی از مشاوره متخصص در این حوزه راهنمایی بگیرید.

از توکن‌های پروژه‌های معروف متاورس می‌توان به سند باکس، اکسی اینفینیتی، بلاکتوپیا، دسنترالند، گالا و انجین اشاره کرد. امکان خرید یا فروش این توکن‌ها در صرافی‌های خارجی مناسب ایرانیان یا صرافی‌های غیرمتمرکز وجود دارد. با معامله کردن توکن‌های متاورسی می‌توانید از افزایش یا کاهش قیمت این توکن‌ها کسب سود کرده و درآمد دلاری داشته باشید.

3- خرید و اجاره دادن ملک و کسب درآمد از متاورس

در متاورس زمین‌های زیادی وجود دارد و ارزش هر زمین مختلف است دقیقاً مانند دنیای واقعی، همان‌طور که یک زمین در یک خیابان پرتردد ارزش بیشتری نسبت به زمینی در یک منطقه دورافتاده دارد، در متاورس هم دقیقاً به همین شکل است. شما می‌توانید با بررسی زمین‌های مختلف و شناسایی زمین‌هایی دارای قابلیت رشد قیمت، از اختلاف قیمت زمین‌های متاورس کسب سود کنید.

یک روش دیگر پول درآوردن از زمین‌های متاورس آن است که زمینی را خریداری کرده و آن را به یک مکان خاص و کاربردی مثل موزه، سینما، فروشگاه و ... تبدیل کنید سپس به فروش برسانید. نکته قابل‌توجه اینجاست که تمامی این کارها باید پس از بررسی‌های زیاد و کسب دانش و مهارت انجام شود تا باعث سودآوری و درآمد دلاری شما شود.

خرید و فروش زمین در متاورس

دقت داشته باشید که متاورس یک‌دنیای وسیع با محدودیت‌های کم است؛ بنابراین هر روشی که به ذهن شما می‌رسد می‌تواند برای کسب درآمد از متاورس قابل‌استفاده باشد.

چیزهایی که برای کسب درآمد از متاورس نیاز دارید

بدون داشتن اطلاعات و دانش لازم و کافی درباره نحوه کارکرد بلاک چین و ارزهای دیجیتال نمی‌توان به درآمد مناسبی از این حوزه رسید بنابراین اولین و مهم‌ترین لازمه پول درآوردن از متاورس، داشتن دانش کافی از بخش‌های گوناگون دنیا متاورس است.

پس از آنکه دانش اولیه و شناخت پروژه‌های مهم یا اصول اصلی بازی مدنظر را کسب کردید، زمان آن است که به دنیای بلاک چین و متاورس وارد شوید. اولین قدم عملی پس از کسب اطلاعات، اتصال کیف پول ارز دیجیتال خود به پلتفرم متاورسی است نهایتاً شروع فعالیت در آن پلتفرم با حداقل سرمایه تا زمان حرفه‌ای شدن و کسب درآمد از متاورس.

بهترین آموزش برای کسب درآمد از متاورس کدام است؟

تا اینجا با مفاهیم متاورس و مهم‌ترین روش‌های کسب درآمد از متاورس آشنا شدیم؛ اما حال سؤال بعدی آن است که بهترین آموزشگاه برای آموزش متاورس و کسب درآمد از آن کدام است؟ و این آموزشگاه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

پس از تحقق و بررسی‌های لازم توسط تیم ما به این نتیجه رسیدیم که بهترین مجموعه آموزشی برای فراگیری مفاهیم ارز دیجیتال و متاورس و روش‌های کسب درآمد از آن‌ها «مجموعه همیار کریپتو» است. مجموعه همیار کریپتو به‌روزترین روش‌های معامله‌گری و سرمایه گذاری در دنیای متاورس و به‌طور کل در بازار مالی ارز دیجیتال را آموزش می‌دهد همچنین خدمات و پشتیبانی فوق‌العاده‌ای دارد.

تا اینجا کاملاً متوجه شدیم چرا آموزش متاورس بسیار ضروری و حائز اهمیت است و چرا ما باید در این حوزه سرمایه گذاری کنیم. در ادامه صفحه می‌خواهیم بهترین مجموعه برای آموزش بازارهای مالی به‌صورت حضوری یا غیرحضوری را خدمت شما خواننده محترم معرفی کنیم. پس از بررسی‌های جامع ما "همیار کریپتو" را به‌عنوان بهترین آموزشگاه برای آموزش ارز دیجیتال، فارکس و کسب درآمد از متاورس معرفی می‌کنیم.

برای تحقیق در مورد بهترین آموزش ارز دیجیتال، فارکس و متاورس باید قبل از هر چیزی سرفصل‌های آموزشی و خدمات آموزشگاه همیار کریپتو را بررسی کنیم. برای کسب اطلاعات جامع و دسترسی به منبع قابل استنادی از مفاهیم بازارهای مالی به وب‌سایت همیار کریپتو https://www.hamyarcrypto.com سری بزنید.

در ادامه به توضیح دوره آموزش متاورس و کسب درآمد از متاورس می‌پردازیم.

دوره جامع آموزش کسب درآمد از متاورس

مجموعه آموزشی همیار کریپتو اولین برگزارکننده سمینار آموزشی متاورس و قراردادهای هوشمند در دانشگاه آزاد مشهد است. این مجموعه دوره جامع آموزش متاورس را طبق استانداردهای بالایی طراحی کرده است و به‌روزترین دوره کسب درآمد از متاورس را در اختیار شما علاقه‌مندان به این حوزه قرار می‌دهد.

کسب درآمد از متاورس

دوره جامع آموزش متاورس و کسب درآمد از متاورس به‌صورت صفر تا صد طراحی‌شده تا احتیاجی به هیچ دوره آموزشی دیگری نداشته باشید. هدف همیار کریپتو در دوره آموزشی متاورس آن است که با اولین به‌روزرسانی هر بخش متاورس، محتوای آموزشی آن نیز به‌روزرسانی شده و در اختیار دانش‌آموختگان ایشان قرار بگیرد.

خدمات و ویژگی‌های دوره جامع آموزش متاورس و کسب درآمد از متاورس

1- کامل‌ترین دوره متاورس در ایران (آموزش تمامی مفاهیم متاورس)

2- جدیدترین دوره متاورس در ایران

3- آپدیت محتوای دوره در صورت آپدیت شدن هر بخش از دنیای متاورس

4- پشتیبانی یک‌ساله از دانش‌آموختگان دوره متاورس تا زمانی که به مفاهیم مد نظرتان مسلط شوند.

5- پشتیبانی توسط استاد دوره کسب درآمد متاورس انجام می‌شود.

6- امکان برگزاری جلسات آموزشی متاورس در مشهد به‌صورت حضوری و خصوصی

7- امکان برگزاری جلسات آموزشی متاورس در سراسر ایران به‌صورت غیرحضوری و آنلاین

آموزش ارز دیجیتال در مشهد

سرمایه گذاری صحیح یکی از اصول مهم در مباحث اقتصادی هست. ما با سرمایه گذاری صحیح می‌توانیم ارزش دارایی‌هایمان را در برابر تورم حفظ کنیم و حتی با سرمایه گذاری اصولی در بازار ارز دیجیتال می‌توانیم ارزش دارایی چندین برابر کرده و درآمد دلاری کسب کنیم.

هدف مجموعه همیار کریپتو در تمامی بخش‌های آموزشی، عملی بودن و به درآمد دلاری رسیدنِ دانش‌آموختگان است؛ بنابراین تمامی دوره‌های آموزشی خود را به‌گونه‌ای طراحی کرده است که صددرصد عملی باشد. برای مثال آموزش ارز دیجیتال در مشهد که برای علاقه‌مندان به شرکت در کلاس‌های حضوری تعریف کرده است، کاملاً عملی بوده و دانش‌آموختگان در پایان جلسات آزمونی دارند تا استاد مطمئن شود که تمامی مطالب را همه افراد حاضر فراگرفته‌اند.

آموزش ارز دیجیتال در مشهد

دوره آموزش جامع ارز دیجیتال دارای مزایا و هدایایی از قبیل؛

1- از ابتدای شروع دوره جامع ارز دیجیتال، به مدت سه ماه در کانال سیگنال ارز دیجیتال VIP تلگرام عضو خواهید شد تا در حین آموزش بتوانید سود کسب کنید.

2- جلسه ترید لایو رایگان در حین دوره

3- پشتیبانی حرفه‌ای

4- دسترسی به آپدیت‌های جدید محتوا

5- شرکت در جلسات کوچینگ به‌صورت رایگان تا یک سال

6- جلسات به‌صورت نیمه‌خصوصی و VIP تشکیل می‌شود

تدریس خصوصی ارز دیجیتال

گاهی شرکت در کلاس‌های عمومی برای اشخاص به دلیل شرایط کاری یا نوع شخصیت دشوار است به همین دلیل مجموعه همیار کریپتو برای علاقه‌مندان امکان تدریس خصوصی ارز دیجیتال را نیز فراهم کرده است. قبل از شروع تدریس خصوصی ارز دیجیتال، شما یک جلسه مشاوره رایگان توسط استاد دارید تا سطح سنجی شوید و اگر مطلب خاصی را از قبل آموزش‌دیده‌اید فقط در حد رفع اشکال و آزمون به آن پرداخته شود و بقیه ساعت کلاس به مطالب دشوارتر و حل تمرین بیشتر پرداخته شود.

تدریس ارز دیجیتال دارای مزایا و هدایایی از قبیل؛

1-یک جلسه مشاوره رایگان قبل شروع آموزش

2- محتوای شخصی‌سازی‌شده برای شما

3- عضویت سه ماه رایگان در کانال VIP تلگرام

4- جلسه ترید لایو رایگان در حین دوره

5- پشتیبانی حرفه‌ای

6- دسترسی به آپدیت‌های جدید محتوا

7- شرکت در جلسات کوچینگ به‌صورت رایگان تا یک سال

آموزش فارکس در مشهد

فارکس بزرگ‌ترین بازار مالی دنیا است که روزانه بیش از 6.6 تریلیون دلار حجم معاملات انجام شده در آن است. بازار فارکس نیز به دلیل حجم بالای معاملات، 24 ساعته بودن معاملات و امکان کسب درآمد دلاری به یکی از بازارهای جالب برای معامله و کسب سود تبدیل شده است.

Picture1

یکی دیگر از خدمات مجموعه همیار کریپتو برای همشهریان مشهدی و علاقه‌مند به دوره‌های حضوری، آموزش فارکس در مشهد است. شما در این دوره با مفاهیم بازار فارکس، تحلیل بنیادی و سایت‌های مهم، تحلیل تکنیکال و تحلیل مدیریت سرمایه و روان‌شناسی بازار و روان‌شناسی شخصی آشنا شده و کاملاً به این مفاهیم مسلط خواهید شد تا بتوانید درآمد دلاری کسب کنید.

یکی از عوامل اصلی موفقیت در بازارهای مالی ثبت معاملات است، بدین منظور مجموعه همیار کریپتو دفترچه پلن معامله‌گری مختص دانشجوهای ارز دیجیتال و فارکس طراحی کرده است. شما در طول دوره معاملاتتان را در این دفترچه ثبت می‌کنید و ما معاملاتتان را بررسی می‌کنیم تا بازهم بتوانید بهتر نقاط ضعف و قدرت خودتان را بشناسید.

بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال

امروزه بازار ارزهای دیجیتال بسیار داغ و پرطرفدار شده و اکثر مردم به فکر خرید و فروش در این بازار هستند. اما همه افراد علم و تجربه کافی برای خرید و فروش یا وقت کافی برای تحلیل ندارند و باید از دانش و مهارت متخصصان این حوزه استفاده کنند. در حال حاضر گروه و کانا‌ل‌های تلگرامی بسیاری در این رابطه راه‌اندازی شده است. اما مجموعه همیار کریپتو بر پایه تجربه علمی و عملی ترید ارزهای دیجیتال بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال را با ویژگی‌های زیر برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم.

ویژگی‌های کانال سیگنال ارز دیجیتال‌

  1. سیگنال‌های اسپات و فیوچرز اهداف روزانه یا حداکثر 72 ساعته دارند.
  2. مدیریت سرمایه و حد ضرر در تمامی سیگنال‌ها رعایت می‌شود و شما نیز در معاملاتتان حتما رعایت کنید.
  3. در صورتی که سیگنالی به اهداف اولیه رسید و شما از نقطه ورود جا ماندید تا سیگنال‌های بعدی صبر کنید.
  4. بعد از آن که قیمت به تارگت اول رسید، بهتر است معامله را ریسک فری کنید یعنی استاپ معامله را در نقطه ورود قرار دهید یا معامله را با سود ببندید
  5. سعی کنید با ریسک پایین‌تری معامله‌ها را باز کنید و سیگنال‌هایی که اخطار ریسک می‌دهیم را با احتیاط ورود کنید.
  6. از صرافی‌های معتبر برای ورود و استارت معاملات استفاده کنید.