عنوان شهر لوازم خانگی این روزها برای بسیاری از هم وطنان عزیز و به خصوص پایتخت نشینان، نامی آشناست. شهر لوازم خانگی در حال حاضر یکی از بزرگترین فروشگاه ها و هایپر مارکت های مطرح در فروش لوازم خانگی، در کشورمان است.

این مجموعه با هدف تسهیل کردن شرایط خرید لوازم خانگی برای هم وطنان عزیز راه اندازی شده و به همین خاطر مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

اما خرید کردن از شهر لوازم خانگی چه مزایایی را برای مشتریان به همراه دارد؟

هر فروشگاهی شرایطی را برای مشتریان خود فراهم میکند تا بتواد به بهترین شکل ممکن رضایت کاربران را جلب کند.

فروشگاه شهر لوازم خانگی نیز سعی کرده است که بهترین شرایط را برای هموطنان عزیز فراهم آورد که در زیر به این شرایط اشاره میکنیم.

حس خوب اطمینان

همه ما خوب می دانیم که خرید لوازم منزل به خصوص لوازم الکترونیکی و برقی، نیاز به دقت زیادی دارد.

توجه به جزئیاتی مانند کارکردهای محصول، خدمات پس از فروش، موتور و لوازم یدکی، ماندگاری و طول عمر و همچنین قیمت محصول، همه و همه می تواند در تصمیم ما برای خرید یا عدم خرید یک وسیله برقی موثر باشد.

۵

مهم ترین مزیت خرید کردن از شهر لوازم خانگی این است که به شما اطمینان لازم را برای انتخاب یک محصول خوب می دهد.

شهر لوازم خانگی چطور این اطمینان را به مشتری می دهد؟

از آنجاییکه در شهر لوازم خانگی، تنها محصولات برندهای معتبر و تراز اول لوازم خانگی عرضه می شوند، مشتریان می توانند این آسودگی خیال را داشته باشند که محصولی با کیفیت را خریداری می کنند.

و اما مواردی که باعث می شود هموطنان با اطمینان کامل خرید کنند:

  • شرایط متنوع اقساط،
  • تنوع محصولات،
  • ارسال رایگان،
  • سیستم منسجم پشتیبانی،
  • گستردگی طیف محصولات؛

شرایط متنوع اقساط

با جهش های قیمتی که طی ماه ها و سال های گذشته در حوزه لوازم خانگی در کشورمان اتفاق افتاده، این روزها خرید لوازم برقی منزل به یک دغدغه برای ایرانیان تبدیل شده است.

به خصوص زوج های جوانی که در آغاز مسیر زندگی مشترکشان هستند، بایستی هزینه های قابل توجهی را برای خرید جهیزیه بپردازند.

البته نه فقط جوان ها، بلکه سایرین هم گاها مجبور هستند برای تعویض و نو کردن لوازم خانگی هزینه های بالایی را بپردازند.

گذشته از این، در بسیاری از مواقع شاهدیم که در ازای پرداخت هزینه های بالا، کالای خریداری شده از کیفیت لازم برخوردار نبوده و در مدت کوتاهی خراب شده و یا کارایی خود را از دست می دهد.

۶

همین موضوع باعث می شود خانواده ها ناچار به تحمل هزینه های دو برابری و سه برابری بشوند.

در شهر لوازم خانگی، با توجه خاص به این موضوع، سعی شده است که شرایط خرید انواع لوازم خانگی تا حد امکان و به میزان قابل توجهی برای مشتریان آسان شود.

در همین راستا، برقراری شرایط خرید اقساطی یکی از راهکارهای موثر برای افزایش توان خرید هم وطنانمان می باشد.

در شرایط خرید اقساطی از شهر لوازم خانگی، مشتریان محترم می توانند با هر توان و قدرت مالی اقدام به خرید کالای مورد نیاز خود نمایند.

همه اقشار جامعه از کارمندان گرفته تا مشاغل آزاد، باز نشسته ها و ... می توانند با انتخاب شرایط ایده آل خود، از بین شرایط متنوع خرید اقساطی از شهر لوازم خانگی، با دست پر به خانه برگردند.

 

تنوع محصولات

یکی دیگر از مزایای خرید از شهر لوازم خانگی، تنوع بی نظیر محصولات در این مجموعه است.

به عنوان مثال اگر شما قصد خرید یک یخچال برای آشپزخانه خود را دارید، در مجموعه شهر لوازم خانگی می توانید از بین تنوع مدل ها و برندهای یخچال، گزینه ای که بیشترین تناسب را با نیاز شما، فضای آشپزخانه تان و همچنین بودجه تان دارد خریداری کنید.

تنوع محصولات این فرصت را در اختیار مشتریان محترم قرار می دهد که برای خرید هر محصول، آن را با برندهای دیگر مقایسه کرده و محصولی را خریداری نمایند که بیشترین کارایی را برایشان دارد.

۷

همچنین این مقایسه محصولات به خریداران این آزادی عمل را می دهد که قیمت کالاها را نیز نسبت به یکدیگر بسنجند و پس از برآوردهای مالی، محصولی را که بهترین کیفیت و قیمت را دارد، انتخاب کنند.

بنابراین خریداران محترم به جای این که ساعات زیادی را صرف بازدید از فروشگاه های مختلف و متنوع کنند، می توانند با مرجعه به هایپر مارکت شهر لوازم خانگی، انتخابی دقیق و سنجیده را تجربه نمایند.

 

ارسال رایگان:

یکی دیگر از موضوعاتی که در هنگام خرید لوازم خانگی، برای خریداران به یک چالش تبدیل شده است، بحث حمل و نقل و جا به جایی محصولات است.

این روزها هزینه های سرسام آور حمل و نقل لوازم و اثاثیه منزل، کار جابه جایی را به یک فرآیند پر خرج و هزینه تبدیل کرده است.

در شهر لوازم خانگی برای رفاه بیشتر هم وطنان، به این موضوع هم فکر شده و برای آن راهکاری ایده آل اندیشیده شده است.

خریدارانی که لوازم برقی مورد نیاز خود را از شهر لوازم خانگی تهیه می کنند، می توانند پس از ثبت سفارش و نهایی کردن خرید خود، کالای خریداری شده را به طور رایگان، در محل زندگی خود دریافت نمایند.

ناوگان باربری شهر لوازم خانگی مجهز به خودروهای استاندارد باربری بوده و محصولات خریداری شدۀ مشتریان را با رعایت ایمنی های لازم، تا درب منزل آن ها منتقل می نماید.

در این فرآیند جابه‌جایی هیچ هزینه ای توسط خریدار پرداخت نخواهد شد و تمام هزینه های مربوط به جابه جایی بار بر عهده مجموعه شهر لوازم خانگی خواهد بود.

این موضوع حتی در رابطه با ساکنین شهرها و استان های غیر از تهران نیز صدق کرده و خدمات حمل و نقل رایگان برای تمامی هم وطنانمان برقرار خواهد بود.

البته تذکر این نکته هم لازم است که در شهرهای غیر از پایتخت، ارسال محصولات به مراکز باربری صورت گرفته و جابه جایی آن تا درب منزل مشتری، بر عهده خریداران محترم خواهد بود.

سیستم منسجم پشتیبانی

یکی دیگر از مزایای خرید از شهر لوازم خانگی، برقراری سیستم پشتیبانی همه جانبه ایست که تلاش دارد پاسخگوی نیازها، سوالات، انتقادات و پیشنهادات مشتریان محترم شهر لوازم خانگی باشند.

۸

این سیستم پشتیبانی در تمامی ایام هفته و در 24 ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به نیاز مشتریان محترم است.

بنابراین با خرید از شهر لوازم خانگی می توانید در صورتی که نیاز به هرگونه راهنمایی، مشاوره و یا دریافت اطلاعات از خدمات پس از فروش دارید، با تماس با کارشناسان پشتیبانی این مجموعه، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

گستردگی طیف محصولات

یکی دیگر از مزایای خرید از شهر لوازم خانگی این است که نیاز شما را تنها برای خرید چند کالای محدود بر طرف نمی کند.

شما می توانید برای خرید طیف وسیعی از لوازم خانگی برقی و الکترونیکی، تنها با یک بار مراجعه به شهر لوازم خانگی، خرید خود را تکمیل کنید.

لوازم برقی اعم از لوازم کوچک و کاربردی آشپزخانه نظیر آبمیوه گیری، مخلوط کن، سرخ کن، پلو پز، چای سازی و قهوه ساز و ... و همچنین لوازم برقی بزرگ نظیر یخچال، گاز و ماشین لباسشویی و... در شهر لوازم خانگی موجود می باشد.

همچنین سایر لوازم برقی منزل نظیر تلوزیون، دستگاه های پخش، سیستم های گرمایش و سرمایش و ... با تنوعی بی نظیر در این هایپر مارکت لوازم خانگی عرضه شده است.

آیا شهر لوازم خانگی محصولات خارجی را هم عرضه می کند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که یکی از مهم ترین اهداف راه اندازی شهر لوازم خانگی، تامین رضایت خاطر مصرف کنندگان بوده است.

بنابراین بدیهی است که هر برندی در جلب رضایت مشتریان بهتر عمل نماید، قطعا یکی از گزینه های شهر لوازم خانگی برای عرضه و فروش محصولاتش خواهد بود.

طی چند سال اخیر در بازار لوازم خانگی کشورمان، شاهد حمایت گسترده از محصولات تولید داخل هستیم.

۹

از سویی دیگر از آنجا که احتمال تقلبی بودن محصولات خارجی موجود در بازار بالا رفته است، مجموعه شهر لوازم خانگی در حال حاضر تمرکز خود را بر عرضه لوازم خانگی ایرانی و با کیفیت معطوف نموده است.

 

 

اگرچه مدت زمان زیادی از آغاز به کار مجموعه شهر لوازم خانگی نگذشته است، اما به لطف عملکرد مطلوب و همچنین تامین رضایت بخش وسیعی از مشتریان و خریداران، این مجموعه خیلی زود توانسته است که جایگاه ممتازی را در میان سایر رقبا به خود اختصاص دهد.

تامین رضایت خاطر مصرف کنندگان و فراهم آوری یک شرایط خرید ایده آل از جمله اهداف اولیه راه اندازی شهر لوازم خانگی بوده است.

امید می رود این مجموعه با ادامه دادن مسیر خود، همواره شرایطی ایده آل و مقرون به صرفه را برای مصرف کننده شریف ایرانی مهیا سازد.

https://www.shahrkhanegi.com/

https://en.wikipedia.org/wiki/Home_appliance

https://www.samsung.com/us/home-appliances/