برخی از افراد هستند که با استفاده از سیمکارت شخصی شروع به ارسال پیامک های انبوه کرده و با ارسال پیامک تبلیغاتی باعث آزار و اذیت دیگران می شوند .

همچنین یکی از گلایه های افراد از دریافت پیامک های تبلیغاتی مزاحم بر روی گوشی تلفن های همراهشان بوده است .

۲۰

از همین رو بر اساس مصوبه شورای عالی مجازی :  به این موضوع اشاره دارد که ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه با سیمکارت شخصی محدود و ممنوع بوده . در صورتی که مشترکین از طریق سیم کارت شخصی خود پیامک های انبوه ارسال کنند ، سیم کارت آن ها مسدود خواهد شد .

در این صورت کسب و کار ها و افرادی که لیستی از شماره های مشتریان خود را دارند ، بهتر است تا از پنل های ارائه دهنده خدمات پیامکی انبوه استفاده کنند .

پنل پیامکی انبوه چیست ؟

پنل پیامکی انبوه یا سامانه ارسال پیامک انبوه ، ابزاری آنلاین برای ارسال پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی به صورت انبوه می باشد .

شما می توانید با در اختیار داشتن شماره های مشتریان خودتان و یا بانک شماره جامع و به روز این سامانه ، بدون محدودیت پیامک ارسال کنید .

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی

بسیاری از افراد تصوری اشتباه در این باره دارند . آنها فکر میکنند تا با خرید یک بانک شماره و ارسال پیامک های آماده به تمامی شماره ها برایشان هزینه کمی به دنبال دارد .

البته برای ارسال پیامک های گروهی از طریق موبایل نیز ممکن است از اپلیکیشن هایی نیز استفاده کنند .

اما آن ها از هزینه های پنهان این کار با خبر نیستند .

اولین هزینه مخفی آن امکان محدودیت و مسدود شدن سیم کارت شخصی آن ها می باشد .

دومین هزینه مخفی و مهم که در این مسیر تلف میشود ، زمان آن هاست .

مجازات پیامک انبوه سیم کارت شخصی

طبق پیگیری هایی که از شرکت مخابرات و اپراتور های سیمکارت ، در ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی باید به این نکات توجه داشته باشید .

  1. بر اساس مقررات تعیین شده از نهاد مربوطه ، ارسال پیامک از سیمکارت شخصی در روز 500 عدد می باشد .
  2. مشترکین با یک بار تخطی از این قانون ممکن است مشمول مسدود شدن  شوند .

تا کنون بیش از 400 هزار سیمکارت در کشور به علت ارسال پیامک های مزاحم مسدود شده اند .

۲۱

برای ارسال پیامک انبوه از چه روشی استفاده کنیم ؟

پیشنهاد ما برای ارسال پیامک های انبوه و تبلیغاتی ، استفاده از یک سامانه پیامکی برتر در حوزه ی اس ام اس مارکتینگ  و پیامک های اطلاع رسانی می باشد  .

سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی پیام رسان با آدرس payam-resan.com  یکی از بهترین سامانه های پیامکی با بیش از 13 سال سابقه فعالیت و 300 هزار کاربر فعال می باشد .