فرض کنید که قصد سفر با کشتی به یک منطقه دور را دارید؛ برای جلوگیری از خطرات احتمالی که ممکن است در این سفر دریایی برای شما پیش بیاید؛ باید یک سری از اقدامات مهم را از قبل در نظر بگیرید. تهیه جلیقه‌بادی، بازوبند شنا و حلقه شنا برای یک سفر دریایی ضروری است تا در صورت بروز هر گونه سانحه از خطرهای جانی جلوگیری نمایید.

چرا باید از جلیقه‌بادی استفاده کنیم؟

قبل از رخ دادن هر حادثه‌ای باید خطرات احتمالی آن را در نظر بگیرید. کشتیهای مسافربری باید در صورت بروز هر مشکلی برای کشتی و مسافران خود، امکانات و آمادگی کافی داشته باشند و تمام جوانب را درنظر بگیرید. یکی از این اقدامات مهم، تهیه جلیقه‌بادی برای حفظ جان سرنشینان است.

جلیقه‌بادی چه کارایی دارد؟

جلیقه‌بادی چه کارایی دارد؟

با توجه به این نکته که بدن انسان در آب سنگین‌تر از حد معمول می‌شود و قدرت آب به طبع بیشتر از بدن انسان بوده، جلیقه بادی برای نجات انسان و جلوگیری از غرق شدن طراحی شده است. در طی چند سال اخیر با توجه به پایین آمدن کیفیت تولیدات داخلی، کیفیت محصولات اینتکس سیتی بهتر از سایر محصولات تولید شده در بازار ایران است.

جنس جلیقه‌بادی

اگر شما  قصد خرید جلیقه‌بادی را دارید باید تمام نکات مربوط به جلیقه‌های بادی را مطالعه  و بررسی کنید. معمولا جلیقه‌های بادی دارای جنس برزنتی هستند و داخل این جلیقه‌ها با فوم سبک پر شده است. جلیقه‌بادی با وزنی سبک در برابر کشش و قدرت آب مقاومت کافی دارد و از غرق شدن افراد جلوگیری می‌شود.

سایز جلیقه‌ بادی

جلیقه‌های بادی سایزها و رنگ‌های مختلفی دارند و در بازار به فروش می‌رسند. شما برای خرید این گونه جلیقه‌ها باید حتما سایز مناسب را خریداری کنید. جلیقه‌های بادی سایزهای متفاوت و رنگ‌بندی متنوعی دارند و حتی از این جلیقه‌ها برای کودکان زیرشش سال استفاده می‌شود. این وسیله دارای ۴ کمربند ایمنی در دوطرف بوده که باعث می‌شود جلیقه در بدن افراد ثابت باقی بماند.

قیمت جلیقه ‌بادی

جلیقه‌های بادی معمولا قیمت آن چنان بالایی ندارند و تمام افراد جامعه از هر قشری قادر به خرید این جلیقه‌ها هستند. معمولا این جلیقه‌ها از فوم ارزان قیمت و پارچه برزنتی تولید می‌شوند. این مواد اولیه که در تولید این جلیقه‌ها استفاده می‌شود؛ قیمت پایینی دارند. با خرید جلیقه‌بادی خانواده و خودتان را در مقابل حوادث دریایی بیمه می‌کنید.

بازوبند شنا چیست؟

بازوبند شنا از لایه‌های وینیل ساخته شده است. به طور کلی هر فرد دو عدد بازوبند استفاده می‌کند. این وسیله، بیشتر برای کودکان خردسال که مهارت کافی برای شنا کردن ندارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین از این بازوبندها برای آموزش‌های شنا به کودکان و بزرگسالان در استخرها استفاده می‌شود.

ویژگی‌های بازوبند شنا

ویژگی‌های بازوبند شنا

بازوبند شنا دارای کیسه هوای مجزا است که این کیسه هوا بدن انسان را روی آب شناور نگه می‌دارد. بازوبند شنا از جنس لاتکس سبک ساخته می‌شود و داخل بازوبند گاز هیدروژن وجود دارد تا از غرق شدن افراد در آب جلوگیری کند. بازوبند شنا را بیشتر برای کودکان خردسالی که هنوز مهارت کافی در شنا کردن ندارند؛ استفاده می‌کنند.

قیمت بازوبند شنا

کلیه وسایل مخصوص شنا در سایت اینتکس سیتی با قیمت مناسب عرضه می‌شود. اینتکس سیتی بازوبند شنا را با قیمت پایین‌تری نسبت به رقبای خود به فروش می‌رساند. محصولات اینتکس سیتی ویژگی‌ها و کیفیت بهتری نسبت به سایر سایت‌های فروش لوازم مخصوص به شنا را دارد.

مشخصات بازوبند شنا مخصوص بزرگسالان

بازوبند شنا مخصوص بزرگسالان معمولا برای یادگیری مهارت‌های شنا در استخرها استفاده می‌شود. اگر به دنبال بازوبند شنایی هستید که کیفیت مرغوب و قیمت مناسبی نسبت به سایر محصولات داشته باشد؛ پیشنهاد ما محصولات اینتکس سیتی است.

حلقه شنا چیست؟

حلقه شنا بادی بیشتر در مراکز تفریحی وجود دارد و کمتر برای نجات افراد در حال غرق شدن از آن استفاده می‌کنند. اگر برای غرق شدن جلیقه نجات در دسترس نباشد از حلقه شنا برای نجات فرد استفاده می‌شود. حلقه شنا معمولا در استخرها یا برای کودکانی که هنوز مهارت شنا کردن ندارند استفاده می‌شود. حلقه شنا وسیله‌ای بادی است که شما به راحتی با کمک یک تلمبه می‌توانید آن را باد کنید و در صورت نیاز نداشتن باد آن را خالی کرده و در کمدتان قرار دهید.

ویژگی‌های حلقه شنا

حلقه شنا به نسبت سایر لوازم شنا قیمت مناسبی دارد و حمل ونقل آن آسان‌تر است. این حلقه‌ها در اندازه‌ها و سایزهای مختلف تولید می‌شوند. حلقه‌های شنا باتوجه به مزایایی که دارند یک ایراد بزرگ در این حلقه‌ها این است که امکان سوراخ شدن یا پارگی در این حلقه‌ها وجود دارد.

کارایی کدام یک از لوازم مخصوص شنا بیشتر است؟

قطعا تمام لوازم شنا روزی به دردتان خواهند خورد اما ضروری‌ترین آن جلیقه‌بادی است، اگر به فکرتان خطور کرد که چرا باید این جلیقه را تهیه کنم باید به شما بگویم این احتمال وجود دارد که شما روزی به دریا بروید و ممکن است دسترسی به جلیقه‌بادی مناسب نداشته باشید که این جلیقه خریداری شده به کمک شما خواهد آمد.

همه چیز در مورد اینتکس سیتی

اینتکس سیتی نزدیک به دودهه، فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات مخصوص شنا آغاز کرده است. تمام محصولات این سایت به صورت واردات از کشورهای دیگر بوده و از نظر کیفیت محصولات حرف اول را در این عرصه می‌زند. سایت اینتکس سیتی در این دودهه توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند و عرصه رقابت را روز به روز برای رقیبان تنگ‌تر کند.

سفری جذاب با لوازم مخصوص شنا

اگر در چند روز اخیر قصد سفر به شهرهای ساحلی کشور را دارید حتما به سایت اینتکس سیتی بروید و لوازم مخصوص به شنا در دریا را خریداری کنید. جلیقه‌بادی ضروری‌ترین وسیله برای سفر به دریا است. با خرید جلیقه‌بادی خانواده خود را در برابر حوادث طبیعی ایمن کنید. اگر کودکی دارید که هنوز مهارت و دانش کافی در مورد شنا ندارد حتما بازوبند شنا و حلقه شنا را تهیه کنید تا دلبندتان با خیالی آسوده به دریا بفرستید. سالانه هزاران نفر به خاطر نداشتن وسایلی همچون جلیقه شنا جان خود را از دست می‌دهند. می‌توان با پرداخت مبلغی اندک این جلیقه‌های بادی را تهیه کرد و در مواقع ضروری برای نجات خود یا دیگران از آن استفاده نمود.