معمولاً اکثر افرادی که راهی شهرهای شمالی می‌شود، برای این که از طبیعت جذاب اطراف شهرهای شمالی بیشترین بهره را ببرند و شاهد مناظر زیبا باشند، اجاره سوییت، ویلا، کلبه جنگلی، خانه روستایی و سایر اقامتگاه مشابه را به رزرو هتل ترجیح می‌دهند. در ادامه ابتدا شما را در مورد اجاره ویلا شمال راهنمایی می‌کنیم و پس از آن با یکی از بهترین سامانه‌های اجاره ویلا و رزرو و خرید انواع تور داخلی تور یک روزه به مقصد سراسر نقاط کشور آشنا می‌شویم.

 اجاره ویلا شمال

 به دلیل اینکه شهرهای رامسر، چالوس و بابلسر درصد محبوب‌ترین شهرهای گردشگری شمال ایران قرار دارند، در ادامه بهترین مناطق برای اجاره ویلا شمال، اجاره ویلا رامسر، اجاره ویلا چالوس و اجاره ویلا بابلسر را به شما معرفی می‌کنیم.

Title: اجاره ویلا شما اجاره ویلا در شمال با تخفیف از سایت ایرانگرد

 اجاره ویلا رامسر

 رامسر که به عروس شهرهای شمال ایران نیز شهرت دارد و هرساله گردشگران زیادی به این شهر سفر می کنند، یکی از بهترین شهرهای شمالی ایران برای اجاره سوییت و ویلا به شمار می‌رود. در این شهر ویلاهای ساحلی و جنگلی زیادی برای اجاره وجود دارد و تعداد ویلاهای لوکس جنگلی و ساحلی با امکانات ویژه‌ای مثل استخر و جکوزی و میز بیلیارد کم نیست. از میان بهترین مناطق برای انتخاب سوئیت و ویلا در اطراف رامسر می‌توان به منطقه جنگلی اربکله، جنگل‌های دالخانی، تله کابین رامسر و مناطق اطراف پارک جنگلی صفارود اشاره کرد.

 درصورتی‌که معمولاً تابستان‌ها به این شهر سفر می‌کنید و از هوای گرم و شرجی بیزار هستید، می‌توانید برای اجاره سوئیت و ویلا راهی جواهرده شوید که منطقه‌ای ییلاقی محسوب می‌شود و به همین دلیل تابستان‌ها هم آب‌وهوای کاملاً خنک و دلپذیری دارد.

هتل بام رامسر که برخی از واحدهای اقامتی آن به شکل کلبه جنگلی طراحی و ساخته شده‌اند و در دل جنگل قرار دارد، نیز برای افرادی که متمایل به اجاره سوییت، کلبه جنگلی و ویلا در اطراف رامسر هستند، گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌روند. تمام این واحدهای اقامتی دارای امکانات رفاهی کامل و کامل هستند و با اقامت در آن‌ها می‌توانید آرامش وصف‌ناپذیری را تجربه کند.

بهترین انتخاب برای اجاره ویلا رامسر استفاده از سامانه irangard.com است.

درضمن تمام واحدهای اقامتی چشم‌انداز بی‌نظیری به جنگل‌های انبوه اطراف خود دارند. این هتل در جنگل‌های انبوه بالای تله‌کابین رامسر قرار دارد و تنها راه رسیدن به آن استفاده از تله‌کابین رامسر است؛ بنابراین در مسیر رسیدن به هتل هم می‌توانید از چشم‌اندازهای بی‌نظیر لذت ببرید. مناطق جنگلی اطراف رامسر و سواحل این شهر فاصله کمی با یکدیگر دارند و با اجاره ویلا رامسر در مناطق جنگلی نزدیک شهر می‌توانید با کمی رانندگی به دریا هم برسید.

البته در سواحل شهر هم ویلاهای اجاره‌ای بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانند برای اقامت چندروزه در اطراف رامسر گزینه‌های بسیار مناسب باشند. متل ساحلی خزر پارسیان که واحدهای اقامتی آن به شکل سوئیت ویلایی هستند و فضای سبز بسیار زیبایی هم دارند، نیز می‌تواند برای علاقه‌مندان به ویلاهای ساحلی مکان مناسبی باشند.

 اجاره ویلا چالوس

 برای اجاره ویلا چالوس و همچنین اجاره سوییت و ویلای جنگلی در چالوس می‌توانید منطقه جنگلی نجارده را برای اقامت انتخاب کنید. در جاده چالوس نیز سوییت‌ها و ویلاهای زیادی برای اجاره وجود دارد. شهرک توریستی نمک‌آبرود که تنها ۱۶ کیلومتر با چالوس فاصله دارد و ویلاهای جنگلی زیادی را در خود جای داده است، هم می‌تواند مکان کاملاً مناسبی برای اقامت در مناطق جنگلی نزدیک به چالوس باشد.

برای اجاره ویلا چالوس با بهترین قیمت به ایرانگرد سری بزنید.

هتل ایرانگردی و جهانگردی چالوس که در فاصله نزدیکی از پارک جنگلی فین چالوس قرار دارد، نیز مکان کاملاً ایده‌الی برای اقامت چندروزه در جنگل‌های اطراف چالوس است. پارک جنگلی فین چالوس یکی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی این شهر محسوب می‌شود و رود چالوس نیز از میان می‌گذرد. برای اجاره سوییت‌ها و ویلاهای ساحلی کمی باید از چالوس فاصله بگیرید. در چالوس هم تعداد ویلاهای بسیار لوکس جنگلی و ساحلی کم نیست. در صورت تمایل برای اقامت در سواحل نزدیک به چالوس می‌توانید مجتمع ویلایی ساحلی کمال را انتخاب کنید که با فضای سبز زیبا و واحدهای اقامتی ویلایی خود آماده میزبانی از مسافران است.

 اجاره ویلا بابلسر

 به دلیل اینکه بابلسر کمی با مناطق جنگلی انبوه فاصله دارد، تنها می‌توانید ویلاهای ساحلی اجاره‌ای را در آن بیابید. سواحل بابلسر جزو زیباترین سواحل شمال کشور محسوب می‌شوند. در صورت تمایل برای اجاره سوئیت و ویلا در سواحل بابلسر، می‌توانید به اقامت در مراکز اقامتی ساحلی این شهر مثل دلکده بابلسر، متل شیراز و متل عسل بابلسر هم فکر کنید. این واحدهای اقامتی ساحلی نیز دارای سوئیت‌های ویلایی و فضای سبز زیبایی هستند.

 اجاره ویلا با ایرانگرد

 ایرانگرد یکی از بهترین سامانه‌ها برای اجاره ویلا شمال، اجاره ویلا رامسر و اجاره ویلا چالوس محسوب می‌شود. سامانه irangard.com در زمینه ارائه خدمات مرتبط با اجاره و رزرو انواع اقامتگاه‌های تأییدشده در شهرهای شمالی کشور و سایر نقاط در سراسر کشور ازجمله نقاط خوش آب‌وهوای اطراف تهران مثل کردان و شهرهای خوش‌آب‌وهوا و زیبای اطراف اصفهان مثل چادگان، سمیرم و باغ بهادران فعالیت می‌کند.

 ایرانگرد بستری را فراهم کرده‌ تا هرآنچه برای سفر نیاز دارید از معرفی مقاصد پرطرفدار هر فصل تا  رزرو هتل و اقامتگاه و خرید تور داخلی را در دسترس مسافران قرار دهد.

 ایرانگرد در زمینه خرید و رزرو انواع تور داخلی و تور یک‌روزه تأییدشده و دارای مجوز به مقصد تمام نقاط کشور و نقاط بکر و دیدنی نیز آماده خدمت‌رسانی به شما است. تمام تورهای ثبت‌شده در ایرانگرد دارای کلیه اطلاعات لازم هستند و حتی می‌توانید تورهایی را که قبلاً توسط این سامانه برگزار شده‌اند، نیز مشاهده کنید. شما می‌توانید برای جستجوی تور با مقصد موردنظرتان و در تاریخ موردنظرتان نیز از طریق ایرانگرد اقدام کنید. با خرید تور از ایرانگرد می‌توانید از مزایای ویژه‌ای مثل کنسلی آسان تور و استرداد وجه آن و پشتیبانی ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید. برای اطلاع از جدیدترین تورهای ایرانگرد تنها باید شماره تلفن همراه خود را ثبت کنید تا از طریق پیامک به شما اطلاع داده شود.