به گزارش اخبار پرسپولیس شهر خبر، خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان در این خصوص نوشت: مهدی ترابی، هافبک ملی پوش فوتبال ایران پس از جدایی از تیم العربی قطر در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.شنیده می‌شود هافبک ملی پوش فوتبال ایران امروز (چهارشنبه) به تهران می‌آید و قرارداد داخلی خود را با پرسپولیس امضاء خواهد کرد.

دیگر خبر پربازدید در خصوص طلب ماریو بودیمیر از پرسپولیس بود. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات ماریو بودیمیر روز ۱۲ بهمن به اتمام رسید و در حالی‌که این باشگاه در آستانه بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی قرار گرفته بود، طبق تعامل و رایزنی هایی که سرخ پوشان با وکیل مهاجم کروات داشتند، این فرد از مکاتبه با فیفا در راستای جرائم انضباطی پرسپولیس خودداری کرد. باشگاه پرسپولیس از واریز بخش اول مطالبات بودیمیر خبر داد و طبق پیگیری‌های خبرنگار فارس حدود ۳۰۰ هزار یورو به این بازیکن پرداخت شد تا رضایت وی و وکیلش تا حدی جلب شود. این بازیکن ۵۰۰ هزار یورو با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت.

مهدی ترابی در صحبتی که با دوستان نزدیکش داشت به آنها اعلام کرد کار پیوستنش به پرسپولیس تمام شده و در نیم‌فصل دوم برای پرسپولیس بازی خواهد کرد. این خبر نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش خبر ورزشی، شایعات حول بازگشت احتمالی مهدی ترابی به پرسپولیس همچنان شنیده شود. باشگاه العربی با المساکنی قرارداد بست و با جذب او عملاً ترابی در لیست مازاد قرار گرفته است. مهدی ترابی در جلسه‌ای که با مدیران باشگاه العربی داشته برای جدایی به توافق رسید و قراردادش را فسخ کرد.

دیگر خبر پربازدید با تیتر «مسابقه دوستانه تیم هنرمندان و پیشکسوتان پرسپولیس با ورزشکاران بوچیا»، منتشر شده است. به گزارش برنا، رقابت دوستانه بوچیا بین تیم هنرمندان و پیشکسوتان پرسپولیس با ورزشکاران بوچیا امروز در محل فدراسیون برگزار شد.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار سیاسی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار ورزشی از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.