3- تلویزیون سونی 49X8000H

تلویزیون سونی 49X8000H جدیدترین محصول سری 8 سونی در سال 2020 می‌باشد که از وجود فناوری‌های کار آمد و قدرتمند بهره می‌برد و توسط آن‌ها بهترین لحظات را برای شما رقم خواهد زد. این سری از محصولات جدید سونی تغییرات چشمگیری پیدا کرده‌اند که از بارزترین آن‌ها بدنه فوق‌العاده باریک و ظریفشان می‌باشد که در نگاه اول همه را شیفته‌ی خود خواهد کرد. سونی این تلویزیون اسمارت را با کیفیت فورکی مجهز کرده است و این قضیه سبب می‌شود تا تصاویری با پیکسل‌های دقیق و رزولوشن بالا به همراه تمام جزئیات ریز و دقیق برای مخاطبین نمایش داده شود. وجود نمایشگر TRILUMINOS در این تلویزیون 49 اینچ سونی زمینه ساز این خواهد شد تا طیف وسیع‌تر و دقیق‌تری از رنگ‌ها به معرض دید گذاشته شوند بدین وسیله کاربران می‌توانند صحنه‌هایی کاملا طبیعی و غنی و جذاب را مشاهده نمایند.

تلویزیون سونی X8000H تصاویر فوق العاده ای را نمایش میدهد و تجربه فوق العاده ای از تماشای فیلم مورد علاقه تان را رقم میزند. صفحه نمایش این تلویزیون LED است و از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی میکند. برخورداری این تلویزیون از فناوری HDR در فرمت Dolby Vision کنتراست تصاویر را افزایش داده و باعث نمایش جزییات میشود. تلویزیون 2020 سونی X8000H از تکنولوژی TRILUMINOS و Live Color برای طیف گسترده ای از رنگ های طبیعی استفاده میکند. تصاویر در این تلویزیون با رنگ های طبیعی به صورت واقعی نمایش داده میشوند. فناوری Motionflow حرکات اکشن و سریع را به صورت روان و بدون تاخیر پخش میکند. این فناوری برای کسانی که به فیلم های اکشن یا بازی علاقه مند هستند بسیار مناسب میباشد. پردازشگر قدرتمند X1 یا X1 4K HDR Processor کیفیت تصاویر را افزایش داده و در حد کیفیت فورکی پخش میکند. وضوح تصویر 3840x2160 پیکسل در تلویزیون 4K سونی X8000H که چهار برابر بهتر از تلویزیون های Full HD است تصاویر را واقعی، با کنتراست بالا و کیفیت فوق العاده به نمایش میگذارد و از دیدن فیلم و بازی در این تلویزیون شگفت زده خواهید شد.

فناوری HDR امروزه جز یکی از مهم ترین تکنولوژی ها در تلویزیون های جدید سونی به حساب می آید. این تکنولوژی در واقع رنگ ها و کنتراست تصاویر و میزان روشنایی هر قسمت را تنظیم می کند. تلویزیون 2020 سونی X8000H از محتوای HDR پشتیبانی میکند و تصاویر را با کنتراست بالا به نمایش میگذارد فناوری HDR در تلویزیون سونی X8000H  سایز 49 اینچ از فرمت های HDR10 و HLG و Dolby Vision پشتیبانی میکند. تکنولوژی Dolby Vision جزو پیشرفته ترین فرمت های تکنولوژی HDR می باشد و باعث می شود تصاویر کاملا واقعی نمایش داده شوند و شما در صحنه ها غوطه ور شوید. به کمک تکنولوژی HDR سایه روشن رنگ ها کاملا واضح است و رنگهای تیره تاریک تر و رنگهای سفید روشن تر نمایش داده میشوند. این تکنولوژی در واقع رنگ ها و کنتراست تصاویر و میزان روشنایی هر قسمت را تنظیم می کند. سایه ها، رنگ ها، میزان تاریکی و درخشندگی قسمت های مختلف تصویر مشخص میشود و تلویزیونی که این تکنولوژی را داشته باشد قادر به نمایش آنها می باشد.

سونی X8000H با حرکات صاف و بدون تاخیر

تلویزیون های معمولی صحنه های اکشن و صحنه هایی را که سرعت زیادی دارند کمی تار و تیره نمایش میدهند. این مشکل در تلویزیون سونی x8000h به کمک تکنولوژی Motionflow حل شده و از بین رفته است. فناوری Motionflow XR 200 در تلویزیون هوشمند سونی X8000H با افزودن صفحه های سیاه بین فریم ها باعث می شود تا صحنه های سریع کاملا شفاف و واضح پخش شوند. این تکنولوژی حرکت تصاویر را با دقت کنترل کرده و تاری آنها را به حداقل می رساند. حتی وقتی که شما در حال تماشای صحنه های اکشن و سریع هستید، دقت تصاویر حفظ می شود و از میزان نور پس زمینه و شفافیت آن کاسته نمی شود. این تکنولوژی برای کسانی که علاقمند به تماشای برنامه های ورزشی، فیلم ها و سریال های اکشن و مهم تر از همه کسانی که بازی می کنند، بسیار با اهمیت است. داشتن تصویر شفاف و دقیق در هنگام بازی در عملکرد شما کاملا تاثیر گذار است و شما می توانید سریع تر عکس العمل نشان دهید و در نتیجه برنده بازی باشید.

دنیای هوشمند با تلویزیون سونی49X8000H

سیستم عامل و مرورگر وب در یک طرف و سایر بخش‌های هوشمند برای یک تلویزیون بالارده همچون 49X8000H در یک طرف دیگر، همگی سعی دارند تا این مدل ال ای دی را عالی و بی‌نقص جلوه دهند. به عنوان مثال تلویزیون 2020 سونی همراه با امکانات هوشمندی نظیر دستیارهای صوتی آن، سازگار با برنامه Apple AirPlay و Apple HomeKit و نیز سازگار با برنامه Google Home به عنوان پرفروش‌ترین محصولات سال 2020 در بازار شناخته شده است. LED سونی علاوه بر جستجوی صوتی Google Assistant از دستیار صوتی Alexa نیز پشتیبانی می‌کند. این دستیار صوتی‌ها هر کدام به نوبه خود و تنها از طریق صدا هر آنچه که کاربر دستور بدهد را پاسخ‌گو هستند. Google Home نیز یک اسپیکر هوشمند است که از طریق آن می‌توانید با جستجوی صوتی در ارتباط باشید و بدون دخالت دادن ریموت کنترل هر چیزی را از این تلویزیون اسمارت بخواهید و در اسرع وقت به پاسخ خود برسید.

2- تلویزیون سونی 55X9000H

کمپانی سونی در سال 2020 تلویزیون سونی مدل 55X9000H  را به بازار ارائه داده است که دارای ویژگی کیفیت 4K  بوده و تصاویر را با بالاترین کیفیت به کاربر نمایش می دهد .رزولشن صفحه نمایش این تلویزیون 2160 X3840   می باشد و با برخورداری از صفحه نمایش TRILUMINOS و  پشتیبانی از استاندارد HDR،  و تکنولوژی مهم پردازنده تصویر X1 4K HDR Processor، و تکنولوژی های  مهم دیگر همچون Dolby Vision و X-Tended Dynamic Range تصاویری فوق العاده و واقعی را به کاربران نمایش می دهد. تلویزیون 55 اینچ X9000H دارای صفحه نمایش (LED) 55 اینچی TRILUMINOS  می باشد که تصویری دقیق و با جزئیات را به کاربر نمایش می دهد.

پردازش تصویر در 55X9000H

تلویزیون سونی از پردازنده های خود تحت عنوان X1 در تلویزیون سونی 55X9000Hاستفاده کرده است. این پردازنده می تواند به طور همزمان دقت ۴K را در کنار HDR پردازش کند. استفاده از این فناوری در تلویزیونهای سونی موجب شده تا عمق ، بافت ها و رنگ های طبیعی را بهبود بخشد. رنگ های غنی را در سطوح بالاتری از روشنایی برای ایجاد تصاویر فوق العاده واقعی خواهید دید. X1 processor پردازشگر تصویری است که شاید نام آن را به مراتب خوانده و شنیده باشید. این پردازنده در واقع یکی از بهترین نمونه های موجود از سری خود تا به امروز و در واقع قوی ترین نمونه از آن ها می باشد. 

طراحی ظاهری

کمپانی سونی تلویزیون55 اینچ X9000H خودر ا تنها  در رنگ مشکی طراحی  کرده تا شما کاربران عزیز بتوانید با هر دکوراسیونی آن را تطبیق دهید و از زیبایی و ظرافت این تلویزیون در طراحی دکوراسیون منزل خود لذت ببرید. از نظر اشغال کردن فضا به وسیله این تلویزیون باید بگوییم که آنقدر خوب طراحی شده است که با ارتفاع 68.3 و عرض 12.4 فضای زیادی از محیط خانه اتان را اشغال نخواهد کرد.

همچنین بدنه این تلویزیون  از جنس آلومینوم می باشد  که به همین دلیل ماندگاری بسیار زیادی در طول سال ها استفاده،  خواهد داشت.وقتی به تلویزیون سونی X9000H سونی نگاه می کنید متوجه استفاده از دو پایه  دو شاخه شکل در آن خواهید شد که علاوه بر زیبایی بخشی به این تلویزیون بسیار مقاوم بوده و به حفظ تعادل تلویزیون در هر شرایطی کمک خواهد کرد.کمپانی سونی برای طراحی این پایه ها بسیار هوشمندانه عمل کرده و از آنها برای مخفی سازی سیم های اضافی اطراف تلویزیون بهره برده است. به طور کلی و با توجه به توضیحات بالا حتما دریافتید که تا چه حد این تلویزیون می تواند زیبایی منزل شما را دوچندان کند.

ویژگی های هوشمند تلویزیون سونی مدل X9000H 55

با LED سونی X9000H به دنیای حرفه‌ای و هوشمند سفر کنید. بله سونی در سال 2020 و برای چندمین بار از بالارده‌ترین و جدیدترین تلویزیون‌های خود با عنوان ال ای دی های هوشمند پرده‌برداری کرد. ریموت کنترل، مرورگر وب و قابلیت Wi-Fi، سیستم عامل اندروید، جستجوی صوتی، برنامه هوشمند Apple AirPlay و بیش از 5000 برنامه متنوع و حرفه‌ای همه و همه تمام امکاناتی هستند که LED سونی در اختیار کاربران خوش‌پسند خود می‌گذارد. مرورگر وب و قابلیت Wi-Fi اولین، مهمترین و اصلی‌ترین بخش هوشمند این ال ای دی سونی به حساب می‌آیند که شما به کمک آنها می‌توانید در دنیای مجازی نفوذ کنید. بعد از آن به ریموت کنترل تلویزیون سونی می‌رسیم که با در دست گرفتن آن سیستم عامل اندروید و بخش‌های متنوع آن جلوی چشم شما ظاهر می‌شوند. با نمایان شدن منوی کاربر پسند این سیستم عامل دسترسی به برنامه‌های هیجان‌انگیز نیز برای شما به نمایش در می‌آیند. اما این برنامه‌ها تنها چند برنامه معمولی نیستند چراکه سونی برخلاف سایر تلویزیون‌ها از 5000 برنامه لذت‌بخش و کاربردی کمک گرفته تا کاربران همیشگی خود را راضی نگه دارد. از همه اینها گذشته جستجوی صوتی اینجا است که به کار شما می‌آید چراکه به وسیله آن می‌توانید از دستور داده شده لذت ببرید. در حقیقت جستجوی صوتی همانطورکه از نام خود مشخص است اقدام به جستجو کردن از طریق صدای کاربر می‌کند و در نهایت شما را به هر آنچه که می‌خواهید می‌رساند.

1- تلویزیون سونی 55X9500H

تلویزیون سونی 55X9500H یکی از بهترین تلویزیون های ال ای دی 2020 سونی با کیفیت تصویر 4K می باشد. سری قبلی این تلویزیون X9500G نام داشت و امسال تلویزیون X9500H جای آن را گرفته و از امکانات و کیفیت تصویر به مراتب بهتری برخوردار است. تلویزیون X9500H دارای تکنولوژی HDR است و از فرمت های Dolby Vision، HDR10 و HLG پشتیبانی می کند. این تلویزیون دارای صفحه نمایش ال ای دی است و از تکنولوژی Full Array LED در کنار تکنولوژی X-tended Dynamic Range Pro برخوردار است و کنتراست تصویر فوق العاده ای ایجاد می کند. این تلویزیون دارای سیستم صوتی آکوستیک است و صدای بسیار با کیفیتی تولید می کند. بلندگوهای این تلویزیون در مجموع از توان خروجی 30 وات برخوردار هستند و در قاب صفحه نمایش آن تعبیه شده اند تا قطر کلی تلویزیون کاهش یافته و شاهد تلویزیون ال ای دی باریک تری باشیم. تلویزیون X9500H به پردازشگر تصویر نسل جدید سونی یعنی X1 Ultimate مجهز شده است. این پردازشگر در تلویزیون های 8K سونی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و از قدرت پردازش فوق العاده ای برخوردار است. این تلویزیون مجهز به تکنولوژی X-Wide Angle است و زاویه دید گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین مجهز به فناوری X-Motion Clarity است و صحنه های سریع و اکشن را به بهترین شکل ممکن نمایش می دهد تا از تماشای آنها لذت ببرید. تلویزیون سونی X9500H به فناوری Ambient Optimization مجهز می باشد و صدا و تصویر را با توجه به شرایط محیط تنظیم می کند تا شما همیشه بهترین تجربه تماشای تلویزیون را در اختیار داشته باشید. تلویزیون های 2020 سونی همگی به سیستم عامل اندروید 9 مجهز شده اند و تلویزیون هوشمند سونی X9500H نیز از این قاعده مستثنی نیست. شما با تماشای ویدئو زیر به ویژگی های اصلی تلویزیون X9500H پی خواهید برد.

پردازش تصویر 55X9500H

تلویزیون X9500H این امکان را برای افراد فراهم نموده است تا با کیفیت 4K بتوان تمامی جزئیات تصاویر و فیلم ها را بتوان خیلی ظریف و موشکافانه مورد بررسی و کنکاش قرار داد و هیچ صحنه ریز و کوچکی از زیر چنبره فرد خارج نگردد. اوج لذت و هیجان با دیدن این تصاویر و صحنه ها برگرفته از رزولوشن بالای تلویزیون سونی 55x9500h به شمار می آید که وضوح بیشتری را برای افراد ارزانی می دارد. وجود نمایشگر TRILUMINOS یکی دیگر از قابلیت‌های مهم تلویزیون 55x9500h است که آن را به یکی از بهترین تلویزیون 2020 سونی تبدیل کرده است، این قابلیت سبب نمایش تصاویر و محتوا با جزئیات دقیق می‌شود. سونی در ساخت این مدل از تلویزیون خود از دو فناوری به نام‌های Processor X1 موتور پردازشگر سونی و فناوری ارتقا دهنده کیفیت تصویر فورکی  X-Reality™ PRO استفاده کرده است. موتور تصویر Processor X1 برای بهبود نمایش رنگ‌ها کمک می‌گیرد. فناوری X-Reality PRO تصاویر و محتویات را باکیفیت به‌خوبی 4K و با دقت ودرصد وضوح بسیار بالا نمایش می‌دهد. با وجود قابلیت HDR در تلویزیون سونی x9500h رنگ های بکار گرفته شده در تصاویر، با شفافیت بالایی را از خود به نمایش می گذارند. فناوری Dolby Vision  تصاویری عمیق را با نکات برجسته و کاملا طبیعی و غنی و واقعی را در اختیار مخاطبین می‌گذارد. باید گفت که توسط فناوری Dolby Vision صحنه‌ها جان دوباره ای می‌گیرند و با رنگ‌های پر جنب و جوش و سر زنده ارائه داده می‌شوند.

طراحی ظاهری X9500H

تلویزیون سونی سری X9500H از حاشیه های ناچیز اطراف نمایشگر برخوردار است که در هنگام تماشای محتوا، باعث می شود تا تمرکز شما به مرکز تلویزیون جلب شود. پایه های دوگانه و بسیار شیک این سری با ویژگی مخفی سازی کابل همراه هستند.  به دلیل اینکه مدیریت پنهان سازی کابل ها بر روی این پایه ها طراحی شده اند باعث می شود تا از شر آشفتگی کابل های تلویزیون راحت شوید. به عبارتی قابلیت پنهان سازی کابل، هر نوع کابل اضافه را مدیریت می کند تا سیم های اضافه به صورت کاملاً مدیریت شده و از قسمت پایه‌ی آن به سمت پشت تلویزیون هدایت شوند که در نتیجه آن دیگر با کابل های اضافه کنار تلویزیون مواجه نخواهید شد. سونی در سال 2020 برای این تلویزیون، طراحی خاص و منحصر به فردی انتخاب کرده است به طوری که با هر محیطی سازگار بوده و علاوه بر اینکه از استحکام لازم برخوردار است، نمایی ویژه و لوکس به منزل شما خواهد بخشید. پایه های دوشاخه ای، لبه بسیار باریک تلویزیون و ظرافتی که در این تلویزیون به کار رفته است، همه و همه دست به دست هم داده اند تا بهترین فضا را در منزل شما به وجود آورند.

ویژگی های هوشمند تلویزیون سونی مدل X9500H55

تلویزیون هوشمند سونی X9500H یک از جدیدترین تلویزیو های سونی دارای سیستم عامل اندروید است. در واقع تلویزیون های اندرویدی سونی بهترین تلویزیون های اندرویدی بازار هستند. تلویزیون سونی X9500H دارای سیستم عامل اندروید 9 می باشد. این سیستم عامل نسبت به نسخه های گذشته بسیار روان تر و سبک تر شده است. داشبورد آن نیز منظم تر شده و همه چیز به راحتی در دسترس شما قرار گرفته است. به گفته سونی اجرای برنامه ها در این سیستم عامل تا حدود 3 برابر سریع تر شده است. این سیستم عامل به دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant مجهز است و از دستورات صوتی و جستجوی صوتی پشتیبانی می کند. تلویزیون هوشمند سونی 55X9500H از دستیار صوتی الکسا شرکت آمازون و همچنین AirPlay و HomeKit شرکت اپل نیز پشتیبانی می کند. تلویزیون اسمارت 55X9500H دسترسی شما به بیش از 5000 برنامه اندرویدی را از طریق فروشگاه گوگل فراهم می کند. شما می توانید برنامه اندرویدی مورد نظر خود را مستقیم از Google Play دانلود کرده و روی تلویزیون نصب کنید. این تلویزیون دارای Chromecast داخلی نیز می باشد و شما را از خرید جداگانه آن بی نیاز می سازد. ریموت کنترل این تلویزیون نیز نسبت به تلویزیون های 2019 تغییر کرده و حالا امکانات بهتری را در اختیار شما قرار می دهد.