مسعود بابایی مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۶۲ هزار نفر از افراد هنوز موفق نشدند که بیمه بیکاری کرونا را برای ماه‌های اسفند ۹۸، فروردین و اردیبهشت ۹۹ دریافت کنند. این مطلب در صدر اخبار پربازدید شهر خبر قرار گرفت.

به گزارش اخبار ایران شهر خبر، پایگاه خبری تحلیلی وقایع روز در این خصوص نوشت: وزیر کار مکاتباتی در برج ۱۰ با رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه داشته و خواستار پرداخت هرچه زودتر بیمه بیکاری کرونا برای این ۶۲ هزار نفر شده است.

دومین خبر پربازدید در خصوص تاثیر شیر مادر در نابودی ویروس کرونا بود. به گزارش بهداشت‌نیوز، شواهدی که از تحقیقات جدید به دست آمده نشان می دهد که شیر مادرانی که به کرونا مبتلا شده اند حاوی آنتی بادی کرونا بوده و می تواند واکنش سیستم ایمنی بدن نوزاد را نسبت به کرونا فعال سازد.

دبیر کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: سهمیه ایران در کواکس اولین محموله وارداتی واکسن کرونا است که در هفته‌های آینده وارد کشور خواهد شد. این مطلب نیز با بازدید زیادی روبرو شد. به گزارش خبرگزاری برنا؛ مصطفی قانعی، دبیر کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تنها کشوری بودیم که اعلام کردیم همه سبد واکسن متعلق به این مجموعه را نمی خواهیم و انتخاب بسیار خوبی در این زمینه انجام گرفته است.

دیگر خبر پربازدید  نیز در خصوص واکسن کرونا بود.به گزارش سامانه پاسخگویی 4030،  دکتر مینو محرز با اشاره به آخرین وضعیت کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی کرونا که از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال انجام است، گفت: تاکنون واکسن ایرانی کرونا در نوبت اول به ۲۱ نفر تزریق شده است و باید همچنان ادامه یابد. در مرحله اول مطالعه انسانی واکسن عمدتا به بررسی عوارض می‌پردازیم که تاکنون خوشبختانه این واکسن عارضه جدی نداشته است.

 

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این  حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.