به گزارش پارس ، " جمال شیرمحمدی" تهیه کننده" عصرپاییزی" با اشاره به مراحل فیلمبرداری این سریال در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: خوشبختانه با همه دشواری های کار و کمبود بودجه تیم به خوبی مراحل کاری خود را پیش می برد.

وی افزود: در حال حاضر مشغول ضبط سکانس های" علیرضا خمسه" و" مهشید" (نسرین مقانلو) هستیم و این سکانس ها مربوط به آشوب او از بعد از آزادی اثر از زندان خواهد بود.

" شیرمحمدی" تصریح کرد: تاکنون ۸۵۰ دقیقه از این پروژه ۵۰ قسمتی را فیلمبرداری و ضبط کرده ایم که به زودی صداگذاری کار نیز شروع می شود.

وی با اشاره به تیم حرفه ای" عصرپاییزی" گفت: با وجود مشکلات بسیار و تلاش های تیم سازنده، ما سعی کردیم که افراد حرفه ای و متبحری را برای هدایت" عصرپاییزی" دور یکدیگر جمع کنیم و خوشبختانه" سیامک مهماندوست" به عنوان یک تدوینگر جوان و کاربلد به روز تدوین کار را انجام می دهد.

شایان ذکر است؛" علی عمرانی" ، " امیرحسین صدیق" ، " کوروش تهامی" ، " نسرین مقانلو" ، " سپیده خداوردی" ، بهنوش بختیاری" ، سعید پیردوست" ، " مهتاج نجومی" ، " علی سلیمانی" ، " مرحوم رامین نعمتی" و" علیرضا خمسه" در این مجموعه به ایفای نقش می پردازند.

گفتنی است، " جمال شیرمحمدی" تهیه کننده، " اصغر نعیمی" کارگردان، " سیامک مهماندوست" تدوینگر، " علی میرمیرانی" ، " آزاده محسنی" و" سمانه نامدار" نویسندگان، " سیروس عبدلی" مدیر تصویربرداری، " هادی معنوی" صدابردار، " ایمان امیدواری" طراح گریم، " مریم رحمانی" طراح لباس، " منصور وثوقی" دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، " ناصر نصیری" مدیر تولید و" لیلا خوش کنار" عکاس" عصرپاییزی" هستند.

" عصرپاییزی" به کارگردانی" اصغر نعیمی" و تهیه کنندگی" جمال شیرمحمدی" در ۵۰ قسمت در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه اول سیما و با مشارکت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی است که برای پخش در سال ۹۲ از این شبکه تولید می شود