به گزارش پارس نیوز، 

مردان هوس باز چه خصوصیاتی دارند؟ بسیاری از دختران جوان به دنبال شناخت مردان هوس باز هستند و می خواهند بدانند مردی که به او دل بسته اند مرد هوس باز است یا نه در ادامه راه شناخت مردان هوس باز را بیان خواهیم کرد.

مردی که شما را فقط برای رابطه جنسی می خواهد 

به این نکته توجه داشته باشید که بطور معمول روابطی که در آن رابطه‌ جنسی پیش از ازدواج اتفاق بیفتد معمولا با مشکل مواجه می‌شوند. اگر در رابطه ای هستید که بطور مداوم از شما درخواست رابطه جنسی می شود، آگاه باشید که طرف مقابلتان فقط بدنبال اینگونه روابط با شماست و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند وضعیت شما بدتر و ارزش فردی شما زیر سوال خواهد رفت. دفت کنید که اگر شما برای فرد مهم باشید، قطعا برای تغییر رفتار خود با شما همکاری خواهد کرد پس با او صحبت کنید و اگر اینکار را نکند، بهتر است که از دست شما ناراحت شده و ترکتان ‌کند.

متعهد نمی‌ شود 

مردها با دلایل مختلفی به رابطه متعهد نمی شوند. دقت داشته باشید که اگر مردی فقط به قسمت جسمی و فیزیکی یک رابطه علاقمند است به این معنا است که مسئولیت یک رابطه واقعی را قبول نخواهد کرد. علت دیگری که یک مرد متعهد نمی‌شود، می‌تواند این باشد که مایل است با هر تعداد زنی که می‌تواند، رابطه‌جنسی داشته باشد.

زیر قول و حرفش می زند 

مردی که فقط حرف میزند واقعا غیرقابل تحمل است. این درست است که ما زنان با حرف زدن مردان به راحتی گول می‌خوریم. اما در درازمدت دیگر ذله می‌شویم. مردان ممکن است خیلی راحت روزی هزاربار بگویند دوستمان دارند. اما اگر واقعا کاری در جهت دوست داشتنمان انجام ندهند، بطور غیر مستقیم نشانه های مرد هوسباز را از خود بروز داده‌اند. اینگونه رفتار یعنی اینکه واقعا دوستمان ندارند و فقط می‌خواهند آن لحظه بطور مقطعی برای خواسته خودشان مخ‌مان را بزنند! مردی که دوست داشتنش را با عملش هم نشان بدهد یک گوهر کمیاب و خواستنی‌ست. به دنبال این باشید که طرف مقابلتان دوست داشتنش را به شما نشان دهد. گفتن «دوستت دارم» با نشان دادن آن تفاوت بسیار دارد. دقت کنید که بیان دوستت دارم ممکن است صرفا به این دلیل که وی به دنبال رابطه‌ جنسی است، عنوان شود نه این که واقعاً از ته قلب دوستتان دارد.

نشانه های مردان هوسباز

مرد هوس باز شما را فقط برای رابطه جنسی می خواهد ‎

شما را با دوستان و خانواده خود آشنا نمی‌ کند 

این نکته را در نظر داشته باشید که مردها در معرفی دختری که به او علاقه دارند به مادرشان، بسیار دقیق هستند. بطور معمول فقط دختری را معرفی می‌کنند که با وی رابطه جدی داشته باشند. اگر می‌بینید طرف مقابل شما مدام شما را خارج از برنامه‌هایی که با خانواده یا دوستانش دارد نگه می‌دارد، بیشتر مراقب باشید. چرا که اگر در یکی دو مورد از این برنامه‌ها شما را ببرد، این امکان وجود دارد که بسیاری از موقعیت‌های او با زنان دیگر را از بین ببرید.

مردی که برای خودش محدودیتی نمی‌شناسد 

مردی که برای خودش هیچ محدودیتی نشناسد. مرد جسور در راه رسیدن به خواسته‌های غیراخلاقی چنین مردانی شاید در نگاه اول جذاب بنظر برسند و شبیه همان شوالیه جسور رویاهایمان باشند. چون ما زنان عاشق جسارت مردان هستیم. مخصوصا اگر این جسارت سر تصاحب ما باشد! (قبول کنید که در این زمینه گاهی هوسبازی ما زنان هم دخیل است.)، ولی این صفت بسیار خطرناک است. مردی که برای خودش محدودیت نشناسد به خودش اجازه می‌دهد با ما هرگاه هرطور دلش خواست رفتار کند. او برایش اهمیتی ندارد اگر یک روز زن دیگری نظرش را جلب کرد به سمتش برود و با او وقت بگذراند. چون هیچ چیز و هیچ کس را بعنوان مانعی سر راه احساسات زودگذرش نمی‌داند.

  

مرد خودخواه 

یکی دیگر از نشانه های مرد هوسباز، خودخواهی است؛ اگر با مردی روبرو هستید که حس می‌کند آسمان باز شده و او همچون فرشته‌ به زمین نزول کرده است، باید بگوییم جزو بدشانس‌ترین زنان هستید. از آنجایی که مرد خودخواه خودش و اعمال خودش را بهترین می‌داند پس به خودش اجازه می‌دهد برای کسب رضایت خودش دست به هرکاری بزند. انگار همه بنده لذت و خوشی او باشند.

  

فقط ساعت های بخصوصی به شما زنگ می‌ زند 

ساعت رابطه‌ جنسی به ساعتی گفته می شود که فرد، وقت خوشگذرانی با دوستان، کار کردن یا هر مشغله دیگر خود را به اتمام رسانده و در پی رابطه‌ جنسی است. این ساعت برای افراد و گروه‌های سنی مختلف، متفاوت است. بعنوان مثال اگر فقط ۲ شب به بعد با شما تماس می گیرد باید هوشیارتر عمل کنید.

نشانه های مرد هیز

هیچ زنی دوست ندارد درگیر یک مرد هوسباز شود. همه ما به دنبال عشق واقعی هستیم . در این مقاله به بررسی نشانه های مرد هوسباز می پردازیم که تفاوت های اساسی با عشق دارند . مرد عاشق شما را برای خودتان دوست دارد . این مقاله را تا آخر دنبال کنید تا زندگی و زمان خود را صرف مردی نکنید که به زودی رهایتان خواهد کرد .

نشانه های مرد هوسباز

عشق و هوس هر دو باعث می شود احساس هیجان کنید ، اما بین مردی که هوسباز است و کسی که عشق می خواهد اختلاف است . آیا به دنبال نشانه های مرد هوسباز هستید ؟ این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

مرد هوس باز کیست ؟

مردان هوس باز یک سری صفات شایع دارند. ولی یادتان باشد که ممکن است این صفات در مردی صدق نکند، ولی هوسباز باشد. ممکن است هم مردی این نشانه‌ها را داشته باشد ولی متناسب با شرایط بوجود آمده هوسباز نباشد. پس بهتر است قبل از هر چیز به خودتان قول دهید که با قلب‌تان صادق و روراست باشید. اطمینان داشته باشید که حس شما در مورد هوس بازی او به شما دروغ نمی‌گوید. گاهی اوقات ما زن‌ها متوجه هوسبازی طرف مقابل هستیم، ولی چون دوستش داریم این را نادیده می‌گیریم.

خیلی وقت‌ها هم فکر می‌کنیم آینده این احساس یک آینده شگفت‌انگیز است، پس با هوسبازی طرف مقابلمان موافقیم؛ غافل از اینکه امروز برای این فرد جذاب هستیم، ولی در آینده که بدلیل تنوع‌طلبی او جذابیت‌مان برایش کاهش یافت دیگر یک مهره سوخته می‌شویم. این نشانه‌ها می‌تواند به شما در شناخت چنین مردانی کمک کند:

۱. از نشانه های مردان هوس باز : هرگز از نظر عاطفی در دسترس نیست.

عشق می تواند باعث شود فرد حتی در مواقعی که از لحاظ جسمی در دسترس او نباشید ، از لحاظ عاطفی در دسترش شما باشد . اما از نشانه های مرد هوسباز ، در دسترس نبودن احساسات او برای شماست .

۲. از نشانه های مردان هوسباز : به دوستان و خانواده شما اهمیتی نمی دهد.

مردی که عشق واقعی را در کنار شما می خواهد ، برخلاف مرد هوسباز علاقه مند است که درباره افرادی که بخش مهمی از زندگی شما هستند ، مانند خانواده و دوستان شما بداند . او ممکن است علاقه مند باشد که آن ها را بهتر بشناسد و بخواهد با آن ها ملاقات کند . اما مردی که فقط  برای هوس در کنار شما مانده است ، عموماً علاقه ای به دانستن در مورد شما و اطرافیانتان ندارد .

۳. از نشانه های مرد زن باز : تهدید می کند که شما را ترک خواهد کرد.

تهدید کردن برای رها کردن شما ، از نشانه های مرد هوسباز است . مردی که واقعاً عاشق شماست ، برای بودن در کنار شما و از دست ندادنتان تلاش می کند ، نه آن که بخواهد شما را تهدید به رفتن کند .

۴. از نشانه های مرد هول : انتظار دارد ظاهر شما همیشه زیبا باشد.

مردی که خواهان عشق واقعی است ، شما را در موهای ژولیده و لباس اتو نشده نیز دوست دارد . ظاهر و لباس های شما تاثیری بر او نمی گذارد . اما توجه بیش از اندازه به ظاهر شما از نشانه های مرد هوسباز است . این مرد همیشه از شما انتظار دارد که لباس های عالی بپوشید و ظاهری زیبا داشته باشید .

۵.مرد خانم باز در مورد بدن شما اظهار نظر می کند.

مردی هوسباز است ، بدن شما را به عنوان یکی از مهمترین قسمت های رابطه تلقی می کند و همیشه در مورد وزن شما اظهار نظر خواهد کرد . اما مردی که شما را دوست دارد می فهمد که اندام شما نوسان می کند و توقع ندارد که شما همیشه باید کامل و بدون نقص باشید .

۶. خواسته ها و نظرات شما برای مردی که هوسباز است، مهم نیست.

همه نظر خود را دارند و دوست دارند آن را با عزیزان خود به اشتراک بگذارند . اما مردی که هیچ جایی برای نظرات شما باقی نمی گذارد ، نشانه های مرد هوسباز را به شما نشان می دهد که باید به آن توجه کنید و این مرد را رها کنید .  بعلاوه ، خواسته های شما برای او مهم نیست . مردی که عاشق است ، همیشه از شما می خواهد نظرات و خواسته هایتان را بیان کنید و تمام تلاش خود را برای پیدا کردن راهی که هر دوی شما را خوشحال کنند ، می گردد .

۷. مرد هوسباز به کارهای روزمره اهمیتی نمی دهد.

وقتی صحبت از آشپزی ، تمیز کردن یا داشتن یک برنامه در زندگی می شود ، مردی که هوسباز است ، به هیچ وجه اهمیتی نخواهد داد . او هیچ علاقه ای به کارهای روزانه نخواهد داشت و به شما کمک نمی کند تا برنامه های زندگی را پیش ببرید . در واقع او شما و رابطه داشتن با شما را ، تنها برای خوش گذرانی و لذت های جنسی می خواهد .

بدیهی است ، اگر عاشق کسی هستید ، نسبت به آن شخص ، احساسات شهوانی و تمایلات جنسی نیز خواهید داشت . اما میان این تمایلات به شخصی که عاشقش هستید با هوس تفاوت وجود دارد . وقتی عاشق کسی هستید ، جدا از تمایلات جنسی ، شما همچنین دوست دارید با آن شخص در یک سطح احساسی عمیق تر ارتباط برقرار کنید . شهوت بیشتر در مورد علاقه جسمی به کسی است . از نشانه های مرد هوسباز این است که او پس از برآورده شدن این خواسته ها ، به نیازهای شما فکر نمی کند . یا علاقه ای به گذراندن وقت با شما بدون داشتن ارتباط جنسی ندارد .

۸.پسر هوس باز زمان زیادی را در خانه می گذرانند. 

اگر عاشق باشید نیز احتمالاً همان کارها را انجام می دهید ، اما نشانه های مرد هوسباز کمی متفاوت است . این مرد فقط در اتاق خواب زمان می خواهد . او با دوستان شما ملاقات نمی کند . او علاقه ای به قدم زدن با شما ندارد . او با شما خرید نمی رود یا برای فعالیت فرهنگی با شما برنامه ای ندارد . مرد هوسباز برای شما زمان دارد . اما در اتاق خواب !

۹. آدم هوس باز به ندرت به شما پیام می دهد.

شما به او پیام می دهید ، او ساعت ها جواب نمی دهد و پیام ” ببخشید ، مشغول کار بودم ” را دریافت می کنید . اگر همیشه این پاسخ را دریافت می کنید ، باور نکنید ! هیچ کس آنقدر شلوغ نیست . اگر او در طول روز با شما تماس نمی گیرد ، به شما پیام نمی دهد یا پاسخ شما را دیر می دهد ، او واضح ترین نشانه های مرد هوسباز را به شما نشان می دهد که باید جدی بگیرید .

۱۰.مرد زن باز مرد اسرار آمیزی است.

اگر مرد چیزهایی را از شما مخفی می کند ، این نشانه بدی است و می تواند نشانه ی هوسبازی او باشد . یک مرد متعهد ، فقط در صحبت کردن با شما ، مخفی کاری نمی کند ، او حتی به صورت آشکارا و بدون حساسیت در کنار شما ، از تلفن همراه خود استفاده می کند .

۱۱. مردان هرزه دورشان همیشه با زنان دیگر شلوغ است.

نشانه های مرد هوسباز به روشنی بیان می کند که او به دنبال تعهد نیست و به همان طور که با شما یک رابطه خوش گذران دارد ، می تواند با زنان دیگر نیز همان را داشته باشد . اگر او همیشه در محاصره زنان است ، ممکن است به این دلیل باشد که شما فقط یکی از افراد بسیار در زندگی او هستید . مردی که همیشه در محاصره زنان است ، احتمالاً برای تسخیر همه آن ها احساس چالش خواهد کرد . یک مرد عاشق و متعهد ، رابطه با زنان را به صورت کنترل شده ای کم می کند و تا جایی که امکان داشته باشد شما را نیز شریک می کند.

۱۲. مرد هرزه زمان شما را کنترل می کند. 

وقتی عاشق هستید یاد می گیرید همه چیز را رها کنید . شما واقعاً نگران این نیستید که شریک زندگی شما همیشه کنار شما نیست . درک می کنید که ممکن است زمانی او مشغول به کاری باشد و قادر به دیدن شما نباشد . پاریخ گفت : ” عشق می فهمد که ما همه موجودات خودمختار هستیم و به دنبال تحقق فردی خود هستیم که ممکن است کاملاً با چشم انداز شما همسو نباشد .”  کنترل کردن زمان و زندگی شما ، از نشانه های مرد هوسباز است . او حتی نگران علاقه های شما نیست ،  پیشرفت و یا شغل شما و زمانی که باید صرف آن کنید ، برای مرد هوسباز اهمیتی ندارد . او شما را می خواهد . همین حالا ! و مهم نیست که شما چه برنامه ای دارید .

۱۳. از نشانه های یک مرد هوس باز این است که به وضعیت ظاهری خود توجه کمی دارد

مردی که عاشق طرف مقابل خود است هنگامی که با او قرار ملاقات دارد و با هم به بیرون خواهند رفت به لباس ها و وضعیت ظاهری خود توجه خاصی دارد و شیک و مرتب به دیدار عشق خود خواهد رفت. اما مردی که عاشق واقعی نیست کمتر به این موارد توجه خواهد کرد و شاید برایش پوشش و وضعیت ظاهری اهمیت کمی داشته باشد.

۱۴. مرد هوس باز فردی بی بند و بار است

اگر به رفتارهای یک مرد هوس باز توجه کرده باشید این شخص یک فرد بی بند و بار است و از کارهای و رفتارهای او می توان به وضوح آن را تشخیص داد. این فرد اصلاً به رفتارهای خود توجه ندارد و از انجام هیچ کاری ابایی نخواهد داشت. مثلاً در نزد زن سیگار می کشد، مشروب خواهد خورد و بسیاری کارهای ناشایست دیگر انجام خواهد داد.

۱۵. از نشانه های هوس این است که نظم خاصی در گفتار او مشاهده نمی شود

بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است شخص که از ته دل عاشق یک نفر است در گفتار و رفتار او نظم خاصی وجود دارد. او هنگامی که در مقابل طرف مقابل خود ایستاد است وضعیت درستی خواهد داشت. اما مردی که هوس باز است در هنگام صحبت کردن با دوست خود وضعیت نامشخصی دارد و حتی حرف هایش نیز به هم ربطی ندارد.

۱۶. از نشانه های مرد خراب این است که گاهی وقت ها رفتارهای خشن نیز دارد

مردی که عاشق طرف مقابل خود است همیشه با او با لطافت و نرمی صحبت خواهد کرد و نمی تواند از او ناراحت شود. اما یک مرد هوس باز وقتی وارد یک رابطه می شود چون نیت او چیزی جز عشق است گاهی اوقات نیز با او بد رفتاری خواهد کرد و با او نیز به تندی رفتار می کند. چون او عاشق نیست بودن یا نبودن دوستش برایش مهم نیست و در صورتی جدایی به سراغ کسی دیگر خواهند رفت.

untitled

۱۷. مرد هوس باز مردی بی مسئولیت است

مرد هوس باز نه تنها در رابطه دوستی با شما یک فرد بی مسدولیت است، بلکه در زندگی شخصی و کارهای روزانه او نیز این بی مسئولیتی قابل درک است. حتی اطرافیان و خانواده او نیز نسبت به این بی مسئولیتی او نیز اعتراض دارند و از او ناراحت هستند.

۱۸. مرد هوس باز خودخواه و مغرور است

مردی که هوس باز است به راحتی می توانید خودخواهی و غرور او را در رفتارهایش مشاهده کرد. این مرد هر کاری خواهد کرد تا به هدف های خود را برسد و به شما نیازهای شما هیچ توجهی ندارد. مردی که خودخواه است خود و رفتارهایش را جزء بهترین ها می داند و هیچوقت از این دیدگاه خود نیز کوتاه نخواهد آمد. و همه کاری را انجام خواهد داد تا حرف های خود را اثبات کند.

۱۹. مرد هوس باز بیشتر اوقات ناراحت به نظر می آید

مرد هوس باز هنگامی که در کنار شما است و با شما صحبت می کند کمتر خوشحال به نظر خواهد آمد. او ناراحت است؛ زیرا در رابطه خود هیچ آینده ای را متصور نیست و می توان گفت گاهی نیز خود عذاب وجدان خواهد گرفت. پس به جای این که خوشحال به نظر بیاید ناراحت و غمگین است.

۲۰. مردان هیز بیش از حد به اندامتان توجه خواهد کرد

یکی از نشانه های مرد هوس باز است که وقتی که او در کنار شماست بیشتر از هر چیزی به بدن و اندام های شما توجه خواهد کرد و آن ها را زیر نظر دارد. اگر مرد هوس باز نباشد قطعاً هنگامی که با شماست و با شما حرف میزند بیش از هر چیزی به چشم های شما توجه خواهد کرد نه به جاهای دیگر. پس به این مورد حتماً توجه داشته باشید.

پس با توجه به مطالب بیان شده توانستیم راه های تشخیص مردان هوس باز را برای شما تشریح کنیم. اما باید بدین نکته توجه داشته باشید زندگی خود را به پای کسی بگذارید که واقعاً شما را دوست دارد و هدف و نیت او از دوستی با شما پاک است و هیچ وقت زندگی خود به پای کسانی که در فکر رابطه جنسی و فیزیکی با شما هستند تلف نکنید.

چرا مردان هیز هستند

9f9c8b2ad519b-1a55a032839ca8-286cf7291086

در زمینه هوس بازی افراد دلایل متفاوتی ارائه می گردد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد:
  • مردانی که به این دست روابط وارد می شوند عمدتا  از نزدیک شدن اضطراب شدید پیدا می کنند و آن را با برقرار ساختن رابطه جنسی خارج از قاعده، تسکین می دهند.
  • همچنین تحقیقات نشان داده است چشم چرانی، تماشای فیلم های محرک جنسی، دیدن تصاویر شهوت انگیز، مشاهده شخص تنوع طلب هیچ گاه به طور کامل ارضاء نمی شود، چنانچه شخص تنوع طلب بتواند چندین بار در رابطه زناشویی با یکی از شریک جنسی خود ارضای کامل جنسی را تجربه کند، میل به تنوع طلبی در او کمرنگ و به مرور زمان ریشه کن خواهد شد. فیلم های مبتذل، پوشش و آرایش نامناسب و تحریک کننده در جامعه، دیدن روابط جنسی وحشیانه، غیربهداشتی و خلاف واقع که اجرای آن خارج از توانایی زوجین و به نوعی ناتوان کننده است و همچنین مشاهده سریال های خیانت آمیز برخی شبکه های خارجی که سبب کاهش و کمرنگی قبح و زشتی روابط نامشروع می شود، از مهم ترین عواملی است که بر تنوع طلبی و هوس بازی جنسی افراد جامعه دامن زده و در پی آن انتظارات جنسی زوج ها را از یکدیگر بالا برده و رسیدن به لذت و ارضای طبیعی جنسی را با مشکل مواجه می سازد.
  • برخی از کارشناسان نیز معتقدند ریشه اصلی تنوع طلبی جنسی بخصوص در مردان، نرسیدن به ارضای کامل جنسی است.
  • اختلال میل جنسی مفرط که اگر به موقع درمان نشود، فرد را به سمت هوس بازی و تنوع طلبی جنسی می کشاند. این اختلال به میل شدید زن به برقراری رابطه جنسی و همچنین شدت نعوظ در مردان اشاره دارد دراین اختلال  تمایل و ارضا فرد، به طریقی باعث می شود که فرد کارهای روزمره خود را تحت تاثیر قرار دهد. در برخی از موارد وقتی این اختلال درمان نگردد و از طرف دیگر به خاطر شدت مشکل، همسر دچار سردی و نارضایتی از زندگی زناشویی شود، نتیجه آن تبدیل شدن این اختلال به هوس بازی یا تنوع طلبی خواهد بود.

نتیجه گیری:

هنگامی که نشانه های مرد هوسباز را در شخص مقابل خود دیدیم، بهتر است رابطه را پایان دهیم. مگر آن که خود ما نیز به دنبال هوس و خوشگذرانی باشیم. در غیر این صورت، مردی که برای هوس وارد رابطه شده است، در سختی ها کنارمان نیست و زمانی که سرگرمی بهتری پیدا کرد، ما را رها می کند. اگر امروز تنهاییم بدانیم که عشق واقعی به زندگی مان خواهد آمد و تنها بودن بهتر از حضور در یک رابطه اشتباه است.

خیلی ها تصور می کنند که این مردها هستند که ممکن است بخاطر رابطه جنسی، و نه عشق، وارد روابط مختلف شوند ولی محققان دریافته اند که خانم ها هم به همان اندازه از چنین روابطی لذت می برند.

نشانه های مردی که شما را برای رابطه میخواد

تشخیص عشق و هوس و شناخت عشق واقعی در یک نگاه شاید به نظر مشکل و غیر ممکن باشد اما باید بدانید که برخی حرکات و نگاهها نشانه هایی واضح برای تشخیص عشق و هوس هستند.

تشخیص عشق و هوس به هر عاشق و معشوقی این فرصت را می دهد که بهتر تصمیم بگیرد و بداند که فرد مقابل چه نیت و هدفی دارد.

عشق واقعی چیست؟

عشق با بدبینی و سوء ظن همراه نیست. عشق یک اعتماد است. پس از شناخت رفتار، گفتار و احساسات معشوق، و به جهت یک آگاهی عمیق به وجود می آید. لذا ابتدا اعتماد به وجود می آید و بعد عشق منعقد می شود.

عمیق است و غیرقابل توصیف و تمایلی تمام ناشدنی به سمت معشوق است تا جایی که می توان آن را از دوست داشتن متمایز کرد. برای عاشق حالت ها و لذت های خودش مهم نیست بلکه تنها به دنبال تامین خواست معشوق است.

هوس بازی چیست؟

احساسی است که خیلی از اوقات در نگاه اول با عشق اشتباه گرفته می شود در حالی که تنها یک احساس ناگهانی و زودگذر نسبت به کسی است که شاید فرد او را به خوبی نشناسد. این احساس با عشق اشتباه گرفته می شود چراکه به شدت فرد را جذب می کند در حالی که محور آن چیزی جز لذت نیست.

تفاوت های عشق و هوس

فرد مقابل می تواند به راحتی با شما درمورد مسائل زندگی مثل مسائل مالی، بچه ها و چیزهایی که او را می ترساند با شما صحبت کند چراکه برای او مهم ترین هدف پیش بردن زندگی و بهبود آن به همراه شماست.

او می تواند با شما بحث کند و درنهایت هم نقاط مشترکی پیدا کند که بتوانید به تفاهم برسید؛ هیچ وقت فراموش نکنید که بحث کردن نشانه این است که شما دو نفر توانایی این را دارید که با هم حرف بزنید.عاشق واقعی شما کاملا صادق و راحت است و می تواند به آسودگی در مورد احساساتش صحبت کند.

اما زمانی که چیزی جز هوس نباشد او چیز زیادی درمورد شما نمی داند تنها از رنگ مورد علاقه تان اطلاع دارد و می داند در چه رشته ای تحصیل کرده اید. بیشتر اوقات هم از پرسیدن سؤالات عمیق درمورد شما طفره می رود از ترس اینکه مبادا جواب خوبی به او ندهید یا چیزهایی بفهمد که به صلاحش نیست.

فرد مقابل کمتر با شما درمورد احساساتش صحبت می کند و از شما هم چندان توقع ندارد که احساسات زیادی نشان دهید. همچنین سعی می کند تا حد ممکن هیچ بحثی بین شما پیش نیاید تا مبادا دلخوری و رنجشی پیش بیاید، بخشش در زمان خطا از هیچ کدام از طرفین دیده نمی شود.

تشخیص عشق و هوس از روی برخی رفتار و حرکات بدن ( زبان بدن)

چگونه بفهمیم پسری ما را برای هوس میخواد ؟

اگر زمانی به شما نگاه می کند خیلی سریع شانه هایش را به سمت بالا جمع می کند و به سمت جلو می دهد. در این حالت احتمالا شما حرکتی انجام داده اید که او توجهش به سمت شما جلب شده است.

وقتی مردی رفتارهای یک زن را تحسین می کند و او را مورد مناسبی برای ازدواج می داند کاملا ناخودآگاه شانه هایش را به سمت جلو می آورد و جمع می کند.

این حرکت در مردان نشان دهنده محبت عمیقی است که در دل داشته و دوست دارند به نوعی آن را ابراز کنند، حتی در زندگی زناشویی هم وقتی مردی از همسرش حرکتی تحسین آمیز می بیند، ولی غرورش اجازه نمی دهد آن را ابراز کند شانه هایش را به سمت جلو جمع می کند (شبیه آغوش کشیدن) ، در این مواقع می توانید برای خوشحال کردن همسرتان، شما هم به طور کلامی علاقه خود را به او نشان دهید.

زمانی که چشم در چشم می شوید او کمی سرش را به سمت راست یا چپ کج می کند. کج کردن سر یک حرکت کاملا ناخودآگاه در مردان است که وقتی نسبت به زنی احساس نزدیکی می کنند از خود نشان می دهند.

این حرکت و ژست را زمانی مردها نشان می دهند که به زنی علاقه مند شده اند ولی خودشان این شجاعت را ندارند که جلو بروند و علاقه شان را ابراز کنند و از زن خواستگاری کنند. درواقع او با کج کردن سر، خود را آسیب پذیر نشان می دهد تا بتواند دردسترس تر باشد یا شاید می خواهد خود را مجذوب تر نشان دهد.

تشخیص عشق و هوس از روی نگاه و حرکات چشم

در مقاله ای که در medicalnewstoday منتشر شده است دانشمندان عشق و شهوت را از طریق الگوی حرکات چشم آشکار می سازند. گر چه تشخیص این دو احساس از همدیگر بسیار مشکل است اما دانشمندان با مطالعه الگوهای چشم می توانند دریابند که آیا طرف مقابل شما به لحاظ جنسی جذب شما شده است و یا شما را دوست دارد.

نشانه های مردان هیز

نتایج تحقیقات نشان می دهد کسی که طرف مقابلش را دوست دارد بر روی صورتش تمرکز می کند و چشمانش را از روی صورتش بر نمی دارد، در حالیکه کسی که فقط از لحاظ جنسی جذب کسی شده باشد بر روی اندامهای مختلف بدنش نگاه می اندازد.

مسئولان و محققان این طرح می گویند:علاوه بر کمبود اطلاعات در این زمینه باید گفت چگونه فرایندهای چشمی اتوماتیک، مانند خیره نگاه کردن، می توانند احساس عشق و شهوت را از هم متمایز کنند. مطالعات نشان داد کسانی که توجهشان بر روی صورت طرف مقابلشان است عاشقانه او را دوست دارند در حالیکه توجه به اندام بدن به معنای میل جنسی به طرف مقابل است.

در یک آزمایش شرگت کننده گان به عکس های زوجهای جوانی که با همیگر رابطه داشتند نگاه کردند و در بخش دیگری از آزمایش آنها به عکسهایی جذاب از جنس مخالفشان نگاه کردند که نگاهشان مستقیما به دوربین بود.

نکته ی قابل توجه این است که هیچکدام از تصاویر دارای عکس لخت و یا تحریک کننده نیستند. شرکت کننده گان جلوی کامپیوتر نشستند و سپس از آنها خواسته شد که با نگاه کردن به عکس ها سریع بگویند آیا کسانی که در تصویر هستند باعث برانگیختن احساس عشق و یا شهوت در آنها می شوند؟

اگرچه، بعد از بررسی مطالعات ردیابی حرکات چشم، محققان دریافتند کسانی که تمایل به تمرکز بر روی صورت را در هنگام نمایش تصویر داشتند احساس عشق در آنها بر انگیخته شده بود، در حالیکه هنگامی که تصویر باعث برانگیختن احساس شهوت در افراد می شد آنها چشمشان را از روی صورت بر داشته و بر روی اندامهای بدن تمرکز می کردند.

نشانه های ظاهری مرد متاهل

متاسفانه بسیاری از خانم ها براحتی دروغهای مردان متاهل را باور کرده و ناخواسته خود را درگیر چنین روابطی میکنند و وقتی در نهایت متوجه متاهل بودن طرف مقابل می شوند دلشکسته و سرخورده میشوند.

برخی مردهای متاهل یک وجه مشترک دارند که برای انجام آن تلاش زیادی هم می‌کنند. این وجه مشترک فریبکاری است. این مردهای تنوع طلب در پی روابط خارج از ازدواج هستند و سعی می کنند خود را مجرد جلوه دهند و متاسفانه بسیاری از خانم ها براحتی دروغهای آنها را باور کرده و ناخواسته خود را درگیر چنین روابطی میکنند و وقتی در نهایت متوجه متاهل بودن طرف مقابل می شوند دلشکسته و سرخورده میشوند. در زیر به مواردی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهد مردی که با او وارد رابطه شده‌اید متاهل است.

پولی برای اینکه شما را شام بیرون ببرد ندارد زیرا همسرش همه پول‌های او را کنترل می‌کند

احتمالاً خانواده‌ای را تحت حمایت دارد که شما از آن بی‌اطلاع هستید. احتمال اینکه ازدواج کرده باشد بسیار زیاد است. ممکن است شما را به مکانی ببرد که ادعا می‌کند برای خودش است یا اجاره کرده است. اما ممکن است فریبتان داده باشد و آن مکان متعلق به دوست او باشد.

از چند خط تلفن‌همراه استفاده می‌کند و احتمالاً شماره‌ای که به شما داده سیم‌کارت اعتباری است

نسبت به آقایانی که از چند خط تلفن همراه استفاده می‌کنند کمی بیشتر نگران شوید. این می‌تواند نشانه این باشد که پشت سر شما اتفاقات عجیبی می‌افتد که شما اطلاعی از آن ندارید. ممکن است خط ثابت او متعلق به خانواده یا همسرش باشد. او هیچوقت اطلاعات دقیقی نسبت به خانواده‌اش به شما نمی‌دهد یا وقتی بعضی ساعات خاص با او تماس می‌گیرید پاسخگوی شما نیست یا شما را از سرش باز می‌کند.

دروغش را رو می‌کنید

کمی در مورد او تحقیق می‌کنید و به بعضی دروغ‌های او پی می‌برید. متوجه می‌شوید که همه چیزهایی که از او سوال می‌کنید را انکار می‌کند اما قطعاً می‌دانید که صحت دارد. شناسنامه‌اش که در آن ازدواجش ثبت شده را پیدا می‌کنید اما طلاقی برای او به ثبت نرسیده است. این نشان می‌دهد که او هنوز به همسرش متعهد است.

فقط زمان‌های مشخصی می‌تواند با شما تلفنی صحبت کند

خانم‌ها، اگر عادت دارد فقط در ساعت‌های عجیبی با شما صحبت کند، معنی‌اش این است که یک جای کار می‌لنگد. اگر می‌گوید بخاطر مشغله کاری‌اش فقط می‌تواند نیمه‌شب با شما حرف بزند، گول نخورید. هر مردی که ازدواج نکرده باشد، می‌تواند طی ساعت‌های عادی روز با شما حرف بزند.

بعضی وقت‌ها که به او زنگ می‌زنید پاسخ نمی‌دهد

وقتی می‌گوید که وقتی به او زنگ زدید پیش مادرش بوده و به همین دلیل نمی‌توانسته صحبت کند، باور نکنید. مطمئناً چیزی را از شما پنهان می‌کند، مخصوصاً اگر خودش هم فقط سر ساعات غیرعادی به شما زنگ می‌زند. می‌توانید هر سوالی که داشتید از او بپرسید اما مطمئناً انکار خواهد کرد، مگراینکه مدرک درست در دست داشته باشید. کسی که تلفن شما را پاسخ نمی‌دهد، مطمئناً شما را فریب داده است و پای یک شخص سوم وسط است.

نداشتن عکس و اطلاعات پروفایل درصورتیکه اینترنتی با او آشنا شده باشید

برخی از مردهای متاهل در سایت‌های دوست‌یابی اینترنتی، عکسی روی پروفایل خود نمی‌گذارند اما اگر بخواهید عکسشان را برایتان ایمیل می‌کنند. دلیل آن این است که نمی‌خواهند کسی از حضور آنها در این سایت‌ها مطلع شود.

فقط از طریق ایمیل یا پیامک با شما تماس برقرار می‌کند

خیلی از افراد این روش‌های ارتباطی را ترجیح می‌دهند. اما اگر این تنها روش ارتباطی آنها باشد، قطع بر یقین مشکلی وجود دارد. یک فرد متاهل می‌تواند خیلی راحت از طریق اینترنت یا پیامک با شما ارتباط برقرار کند اما صحبت کردن تلفنی برای او مشکل خواهد بود.

هیچگاه شما را با خانواده یا دوستان خود آشنا نمی‌کند

مردان متاهل معمولاً دوست‌دخترشان را به کسانی که همسرشان را می‌شناسند معرفی نمی‌کنند.

هیچوقت آدرس خانه اش را به شما نمی دهد

اگر آدرس خانه‌اش را به شما نمی‌دهد، نشانه هشدار مهمی است. خیلی‌ها این بهانه را می‌آورند که از نظر خانوادگی مشکل دارند و نمی‌توانند شما را به خانه‌شان دعوت کنند. اما خیلی‌وقت‌ها این بهانه واقعیت ندارد و مشکل جای دیگری است.

می‌گوید متارکه کرده است

مردان متاهل معمولاً ادعا می‌کنند که متارکه کرده‌اند نه اینکه قانوناً طلاق گرفته باشند. کاری که شما باید بکنید این است که از آنها بخواهید هر زمان به طور قانونی از همسرشان جدا شدند با شما تماس بگیرند.

هیچوقت شما را به مکان‌های عمومی نمی‌برد

اگر هیچوقت شما را بیرون نمی‌برد، ممکن است پول کافی نداشته باشد یا برای بیرون رفتن تنبل باشد؛ اما ممکن است موضوع چیز دیگری باشد و بخاطر متاهل بودن نخواهد کسی شما را با او ببیند.

اگر رابطه‌تان از راه دور است، فقط وقتی در شهر شماست با شما تماس برقرار می‌کند

اگر وقتی در خانه است ناگهان گم می‌شود و هیچ خبری از او به دستتان نمی‌رسد، نشانه یک مشکل جدی است.

هیچوقت شما را در لیست دوستان اینترنتی‌اش در شبکه‌های اجتماعی اضافه نمی‌کند

اگر مدتی است با او رابطه دارید اما شما را به لیست دوستانش اضافه نکرده است، احتمالاً چیزی را از شما پنهان می‌کند.

در روزهای تعطیل و آخرهفته‌ها کاملاً ناپدید می‌شود

اینکه به همسرش بگوید آخرهفته‌ها را باید کار کند تا بتواند با شما وقت بگذراند برای او قطعاً سخت‌تر خواهد بود.

نشانه های مردان هات

در رابطه جنسی، برخی از افراد سرد هستند و برخی از افراد گرم. افراد گرم مزاج، رابطه پرشور و هیجان و خوبی رو برقرار می‌کنند و مسلما خوب بودن سکس، باعث لذت و رضایت زن و شوهر می‌شود و تاثیر مثبت زیادی را بر روی زندگی مشترک و رابطه عاطفی‌شان می‌گذارد. در ادامه می‌خواهیم نشانه‌های رفتاری و باطنی و نشانه‌های ظاهری مردان گرم را معرفی کنیم تا بتوانید تشخیص دهید مرد موردعلاقه‌تان گرم مزاج است یا خیر.

مشخصات مردان هات

مردان گرم به مردانی گفته می‌شود که در رابطه جنسی عملکرد خوبی دارند، اصطلاحا هات هستند و می‌توانند سکس پر از شور و هیجان و لذت‌بخشی را برای خود و همسرشان رقم بزنند. این مردان، در مدیریت سکس مهارت زیادی دارند و می‌دانند که چه کارهایی باید انجام دهند.

مردان حشری در لمس کردن شما، مهارت دارند

مردی که در لمس کردن، بوسیدن، نوازش کردن و برقراری ارتباط فیزیکی خود با همسرش مهارت دارد و می‌داند که چه چیزی و لمس کدام ناحیه‌های بدن، خانم را از لحاظ احساسی ارضاء می‌کند، در رابطه جنسی هم می‌تواند بسیار عالی و گرم مزاج باشد چون می‌تواند یک معاشقه خوب انجام دهد و در حین رابطه نیز با نوازش کردن و برقراری ارتباط فیزیکی با همسرش، او را به اوج لذت جنسی برساند.

مردان شهوتی کنجکاو هستند درباره علاقه‌مندی‌هایتان بدانند

مرد گرم مزاج، هر از چند گاهی درباره علاقه‌مندی‌هایتان و چیزهایی که شما را خوشحال می‌کند می‌پرسد تا بداند خودش چه کارهایی را می‌تواند در حین رابطه انجام دهد تا شما بیشتر خوشحال شوید و لذت ببرید. درواقع سعی می‌کند شما را بیشتر و بیشتر بشناسد تا عملکرد خوبی در رابطه داشته باشد.

مرد شهوتی در زندگی‌اش بسیار سختکوش و پرتلاش است

مردی که در زندگی‌اش بسیار سختکوش و پرتلاش است، بسیار احتمال دارد که در رابطه جنسی نیز بسیار پرتلاش باشد و سعی کند رابطه خوبی را برقرار کند و به شما لذت باور نکردنی بدهد. در مقابل مردی که در زندگی‌اش بسیار شلخته، تنبل و بی‌حوصله است، احتمال دارد در رابطه جنسی نیز بسیار سرد برخورد کند و یا حوصله فعالیت خاصی را نداشته باشد. البته ممکن است استثناهایی هم باشند. یعنی لزوما زندگی هر مرد، نشان‌دهنده گرم یا سرد بودن در رابطه جنسی نیست اما می‌تواند شبیه آن باشد.

مرد حشری با شما ارتباط چشمی عمیق برقرار می‌کند

ارتباط چشمی در رابطه عاطفی و جنسی بسیار اهمیت دارد. چشم‌ها دریچه‌ای هستند که احساسات فرد را نشان می‌دهند. از طریق چشم‌ها، احساساتی می‌توانند رد و بدل شوند که با حرف یا رفتار، به سختی می‌توانند منتقل شوند. به همین خاطر مردی که می‌تواند در زندگی روزمره با شما ارتباط چشمی عمیقی را برقرار کند، و احساساتش را از طریق چشمانش نیز بروز دهد، در رابطه نیز بسیار خوب خواهد بود چون او می‌تواند با چشمانش از عملکرد شما و یا زیبایی‌تان در حین رابطه جنسی تحسین کند، به شما نیرو و لذت بیشتری بدهد تا به اوج برسید.

از نشانه های مردان هات این است که عجول نیست

یکی از نشانه‌های گرم بودن مردان در سکس این است که در زندگی‌شان عجول نیستند. افرادی که عجول نیستند و کارهایشان را با حوصله و سرِ فرصت انجام می‌دهند، در رابطه نیز عجول نخواهند بود، با حوصله و کم کم پیش خواهند رفت و طبیعتا لذت بیشتری را به شما خواهند داد. در مقابل افراد عجول، رابطه جنسی را صرفا یک عمل مکانیکی و فیزیکی می‌دانند که باید ارضاء شوند و سریع تمام کنند.

از نشانه های مردان هات این است که زود قضاوت نمی‌کند

مردانی که در زندگی‌شان نسبت به هر چیزی یا هر کسی قضاوت زودهنگام ندارند و مدام در حال عیب‌جویی و سرزنش کردن نیستند، در رابطه جنسی نیز احتمال کمی دارد که از شما عیب و ایراد بگیرند، با لحن بدی درباره عملکردتان صحبت کنند و قضاوت کنند. این مردان اجازه می‌دهند شما راحت و خود واقعی‌تان باشید و می‌دانند که عملکرد هیچکس در سکس ایده‌آل نیست و ممکن است شخص اشتباهاتی را هم انجام دهد. بنابراین این افراد با همسران‌شان، رابطه جنسی لذت‌بخشی را برقرار می‌کنند و هیچ گونه بی‌احترامی یا توهین یا حرف زننده درباره عملکرد جنسی همسرشان نمی‌زنند. اگر هم بخواهند انتقاد کنند، انتقادشان بسیار منطقی و محترمانه است و در شرایط مناسب انجام می‌شود و نه در هنگام رابطه جنسی.

مردحشری از دستانش به خوبی استفاده می‌کند

یکی از نشانه‌های مردان هات یا گرم در رابطه جنسی، این است که شخص در زندگی روزمره زمانی که می‌خواهد با شما یا افراد دیگری صحبت کند، می‌تواند دستانش را کنترل کند و از آنها به درستی و به جا در هنگام صحبت کردن استفاده کند. کنترل داشتن بر روی دستان و دقت کردن در حرکت دادن آنها، نشانه این است که در حین رابطه نیز او به احتمال زیاد می‌تواند دستانش را کنترل کند و در موقعیت‌های خاص از آنها به بهترین نحو ممکن استفاده کند.

اگر از او بخواهید کاری را که انجام می‌دهد را متوقف کند، به حرف‌تان گوش می‌دهد

اگر در زندگی روزمره زمانی که او در حال انجام دادن کاری باشد و شما به هر دلیلی از او بخواهید که کارش را متوقف و رها کند، اگر واقعا لازم باشد این کار را انجام می‌دهد، این هم یکی از نشانه‌های گرم بودن در رابطه است چون او اگر در زندگی روزمره فقط با خودخواهی پیش نمی‌رود و به حرف و درخواست‌های شما نیز اهمیت می‌دهد، بنابراین در حین رابطه جنسی نیز به درخواست‌هایتان اهمیت خواهد داد و یا اگر رفتاری را دوست نداشته باشید و از او بخواهید که متوقف کند، به حرف‌تان گوش خواهد کرد. مردانی که در رابطه خودخواه نیستند و به خواسته‌های طرف مقابل هم اهمیت می‌دهند، مردان گرم و جذابی هستند.

مردان مرد به شما احساس راحتی و امنیت می‌دهند

مردان گرم به همسرشان همیشه احساس راحتی و امنیت می‌دهند. به عبارت دیگر، زنان در کنار این مردان آرامش دارند. مردان گرم، در رابطه جنسی نیز علاوه بر شور و هیجان و نشاط، در شرایط لازم به همسرشان آرامش می‌دهند و اجازه می‌دهند کمی استراحت کند. مخصوصا بعد از اتمام رابطه، در کنار همسرشان می‌مانند و با او ارتباط فیزیکی یعنی نوازش و بوسه و حتی ماساژ انجام می‌دهند.

از نشانه های مردان هات این است که با اعتماد به نفس هستند

مردان گرم، هرگز خودشان را دست کم نمی‌گیرند و می‌دانند که شخص باارزشی هستند و در رابطه نیز عملکرد خوب و قابل قبولی دارند. هرچقدر فرد با اعتماد به نفس‌تر باشد، رابطه جنسی را نیز بدون نگرانی و اضطراب انجام می‌دهد و هم خودش بیشتر لذت می‌برد و همسرش.

از نشانه های مردان هات این است که شوخ‌طبع است

مردان شوخ‌طبع در زندگی روزمره، می‌توانند در رابطه جنسی نیز گاهی شما را بخندانند و خوشحال کنند. این مردان می‌دانند که قرار نیست رابطه جنسی در سکوت و در فضای جدی انجام شود، بلکه گاهی خنده و حرف‌های تحریک‌آمیز لازم هستند. البته این مردان می‌دانند که در چه شرایطی، چه شوخی‌هایی باید بکنند که باعث ناراحت و دلخوری شما نشود.

از نشانه های مردان هات این است که به شما احساس زیبا بودن می‌دهد

مردی که در رابطه جنسی عالی و گرم مزاج باشد، در رابطه عاطفی و همچنین در رابطه جنسی، با حرف‌ها و رفتارهایش به شما احساس زیبا و جذاب بودن خواهد داد و سعی می‌کند اعتماد به نفس‌تان را بالا ببرد.

تشخیص مردان هات از روی ظاهر

درست است که هر مردی جذابیت‌های خاص خود را دارد اما یک سری از ویژگی‌ها باعث افزایش جذابیت می‌شود. مردانی که این ویژگی‌های ظاهری را دارند و رعایت می‌کنند، مردان جذاب و گرمی دیده می‌شوند. مسلما رعایت این موارد در حین رابطه جنسی یا معاشقه نیز، باعث می‌شود خانم بیشتر جذب شود و لذت ببرد. همانطور که ظاهر زنان در رابطه زناشویی مهم است، ظاهر مردان نیز به همان اندازه اهمیت دارد. در ادامه نشانه‌های ظاهری مردان گرم مزاج و هات را معرفی می‌کنیم.

از نشانه های مردان هات این است که تمیز و آراسته لباس می‌پوشند

یکی از نشانه‌های مردان هات و گرم، این است که تمیز و آراسته و منظم لباس می‌پوشند. این افراد به ظاهر و مرتب بودن‌شان اهمیت می‌دهند. لباس‌های مارک‌دار و گران نمی‌پوشند اما دقت می‌کنند که لباس‌هایشان در شان آنها باشد و برای اندام‌شان مناسب باشد.

از نشانه های مردان هات این است که بهداشت شخصی را رعایت می‌کنند

از نشانه های مردان هات این است که رعایت بهداشت شخصی برای این مردان مهم است. بادی اسپلش، عطر یا ادکلن و… را مصرف می‌کنند تا همسرشان از بوی خوب بدن‌شان لذت ببرد و دوست داشته باشد رابطه فیزیکی برقرار کند.

از نشانه های مردان هات این است که صدای آرام و مردانه دارند

از نشانه های مردان هات این است که این مردان صدایشان را بلند نمی‌کنند، با صدای بلند صحبت نمی‌کنند و همیشه تن صدای مردانه، آرام و دلربا را حفظ می‌کنند. مخصوصا در هنگام صحبت با همسر، این موضوع را رعایت می‌کنند. صدای جذاب مردانه در سکس، بسیار اهمیت دارد.

از نشانه های مردان هات این است که ورزش می‌کنند

از نشانه های مردان هات این است که این مردان برای حفظ تناسب اندام و سلامت جسمانی و روانی، به صورت منظم و روزانه ورزش و پیاده‌روی می‌کنند. ورزش کمک می‌کند که بدن جذاب‌تر داشته باشند، میل جنسی و نیروی جسمانی‌شان افزایش پیدا کند و همچنین بتوانند رابطه جنسی بهتری را داشته باشند و زود از فعالیت جسمانی خسته نشوند.

از نشانه های مردان هات این است که قبل و بعد از رابطه جنسی،حمام می‌کنند

از نشانه های مردان هات این است که این مردان به بهداشت شخصی خود اهمیت می‌دهند و می‎دانند که قبل از سکس هم باید حتما حمام کنند تا بدن‌شان بوی خوبی بدهد و جذابیت و طراوت داشته باشد. همچنین بعد از اتمام رابطه نیز دوش می‌گیرند.

از نشانه های مردان هات این است که لباس‌های مردانه می‌پوشند

مردانی که هات و گرم مزاج هستند، لباس‌های مردانه می‌پوشند. لباس‌هایی که آنها را مانند زنان ظریف نشان می‌دهد را دوست ندارند، بلکه لباسی مناسب می‌پوشند که آنها را مردانه و پرقدرت نشان دهد.

مردان هوس باز بعد از ازدواج

چرا بعضی افراد متاهل هوس باز هستند؟

آیا این موضوع برای رابطه خطرناک است؟

افراد متاهل به دلایل مختلفی هوس بازی می کنند که اهمیت آن ها متفاوت است. مشکل انسان ها این است که امیالشان می تواند رفتار آن ها را کنترل کند، به استثنای افرادی که کنترل سختی روی رفتار خود دارند.

به عنوان مثال اگر هیچ قوانین اخلاقی مشخصی برای مردان وجود نداشت بیشتر آن ها خیانت می کردند. دلیل این موضوع ساده است؛ مردان به هر زنی که ظاهر خوب داشته باشد جذب می شوند. اگر مردی به اندازه ی کافی به قوانین اخلاقی پایبند نباشد ممکن است خیانت کار شود.

همچنین اگر مردی دلیلی برای خیانت نکردن نداشته باشد خیانت خواهد کرد. زن ها نیز مانند مردها خیانت می کنند. به این دلیل اول به مردها اشاره کردم که چشم آن ها تصمیم می گیرد به چه کسی جذب شوند و در نتیجه احتمال خیانت در آن ها بیشتر است.

علت خیانت و هوس بازی افراد متاهل چیست

گاهی اوقات دلیل ارتباط افراد متاهل با فردی غیر از شما خیانت کردن نیست. بعضی از این دلایل به شرح زیر است:

  1. بالا بردن اعتماد به نفس: بیشتر مردم به دلیل تایید شدن از جانب دیگران با آن ها ارتباط برقرار می کنند و هدفشان خیانت کردن نیست. این افراد می خواهند مورد پذیرش واقع شوند و احساس با ارزش بودن داشته باشند. (نگاه کنید به چگونه اعتماد به نفس بالاتری داشته باشید)
  2. می خواهند همسرشان احساس حسادت کند: بعضی افراد برای اینکه همسرشان احساس حسادت کند با دیگران ارتباط برقرار می کنند. آن ها با این کار می خواهند توجه شما را بیشتر به سمت خود جلب کنند.
  3. ضربه زدن به همسر: بعضی افراد برای انتقام گرفتن و ضربه زدن به همسرشان با فرد دیگری ارتباط برقرار کرده و کاری می کنند همسرشان متوجه شود. آن ها از این ارتباط برای صدمه زدن به همسر خود استفاده می کنند. (نگاه کنید به انتقام عشقی و دلایل آن)
  4. کمبودی در رابطه: این مورد می تواند به خیانت منجر شود. گاهی اوقت فرد ممکن است به خاطر احساس کمبود در رابطه با همسرش با فرد دیگری ارتباط برقرار کند.
  5. عدم پایبندی به اخلاقیات: گاهی اوقات فرد به دلیل عدم پایبندی به اخلاقیات با فرد دیگری به جز همسرش ارتباط برقرار می کند.
  6. می خواهد مطمئن شود هنوز جذابیت دارد: بعضی افراد برای اینکه مطمئن شوند هنوز برای دیگران جذاب هستند با آن ها ارتباط برقرار می کنند. هدف این نوع از هوسبازی بالا بردن اعتماد به نفس است.

اگر همسرتان هوسبازی می کند چه باید کرد؟

هوسبازی همسرتان با فرد دیگری یک علامت هشدار است. همانطور که مشاهده کردید هوس بازی همیشه به این دلیل نیست که طرف مقابل شما را دوست ندارد. باید تلاش کنید متوجه شوید دلیل اصلی این هوسبازی واقعا چیست.

وقتی دلیل اصلی را متوجه شوید می توانید کار درست را انجام دهید. مثلا اگر همسرتان برای تحریک کردن حسادت شما با فرد دیگری ارتباط برقرار می کند باید به او بگویید که بزرگ شود و بفهمید چه چیزی به او انگیزه ی چنین کاری را می دهد.

مردان هیز چه خصوصیاتی دارند؟

در صورتی که رفتاری از ایشان نمی بینید که دلیل بر چشم چران بودن ایشان باشد به شما پیشنهاد می کنیم اصلا دنبال این علایم نگردید. چرا که هم خودتان را آزار می دهید و هم باعث تلخی و سردی روابط زناشویی تان می شوید. در نگاه دینی اصل بر پاک بودن و سالم بودن افراد است مگر این که خلاف آن ثابت شود و برای همین هم ما از تجسس در رفتار هم منع شده ایم.

untitled

اما به طور خلاصه به علل و عواملی که ممکن است باعث این بیماری شوند اشاره می کنم:

۱. محرومیت جنسی:

ویلهم اشتگل محرومیت های جنسی را عامل این بیماری دانسته و می گویند : محرومیت های جنسی باعث می شود که (لی بیدو) در اعصاب چشم متمرکز شود، با این تمرکز، بستگی عصب چشم با اعصاب جنسی توسعه یافته و شخص از چشم چرانی لذت می برد و با دیدن اندام جنس مخالف تحریک می شود.[۱]

با توجه به این که یکی از وظایف اصلی طرفین ارضاء نیازهای جنسی طرف مقابل است به هر میزان که به نیاز و درخواست ایشان بیشتر جواب مثبت بدهید و مهارت و هنر لازم برای رفع این نیاز را به کار بگیرید احتمال انجام یا ادامه این رفتار ناشایست را کاهش می دهید.

۲. خود نمایی زنان:

بیشترین عامل بروز این بیماری (یا مشکل رفتاری) در مردان، حس خودنمایی در زنان است. مردان به طور طبیعی نسبت به زیبایی و اندام جنس مخالف حساس اند و زنان بدپوشش یا بی حجاب (و یا حتی به ظاهر محجبه)، آگاهانه یا ناآگاهانه، با خودنمایی در عرصه جامعه این گرایش مردان را تحریک می نمایند.

این مساله در تفاسیر شیعه و سنی ذیل آیه ۳۰ سوره نور نقل شده است.

«قُل لِّلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّواْ مِنْ أَبْصَرِهِمْ وَیَحْفَظُواْ فُرُوجَهُمْ ذَلِکَ أَزْکَى‌ لَهُمْ إِنَّ اللَّهَ خَبِیرٌ بِمَا یَصْنَعُونَ‌؛[نور/۳۰] به مردان مؤمن بگو: از بعضى نگاه‌هاى خود (نگاه‌هاى غیر مجاز) چشم ‌پوشى کنند و دامن خود را حفظ نمایند. این براى پاکتر ماندن آنان بهتر است. خداوند به آنچه انجام مى‌‌دهند آگاه است.»

قرآن کریم برای رفع این معضل اجتماعی در آیات شریفه سوره نور، از یک طرف مؤمنان اعم از زنان و مردان را مخاطب قرار داده دستور می دهد که نگاه های خود را کوتاه ساخته و به نامحرم خیره نشوند و از فساد و آلودگی دوری کنند و از سوی دیگر به خانم ها دستور می دهد پوشش مناسب را رعایت کرده و زیور آلات خود را آشکار نسازند. تا حوادث نظیر حادثه ای که آیه در ارتباط با آن نازل شده است، اتفاق نیفتد و جوانان از خود بی خود نشده و دنبال زنان و دختران نامحرم راه نیفتند و امنیت و آرامش خود و دیگران را خدشه دار نسازند.

در سوره احزاب نیز در یک جا به خانم ها دستور می دهد: «در محاورات روزمره حالت عادی داشته و با ناز و کرشمه و طنازی صحبت نکنید و در کوچه و خیابان با بدن های نیمه عریان و لباس های بدن نما، ظاهر نشوید.»[برداشت از آیه ۳۲ و ۳۳ سوره احزاب.] چند آیه بعد می فرماید: «یَآ أَیُّهَا النَّبِىُّ قُل لاَِّزْوَاجِکَ وَبَنَاتِکَ وَنِسَآءِ الْمُؤْمِنِینَ یُدْنِینَ عَلَیْهِنَّ مِن جَلاَبِیبِهِنَّ ذَلِکَ أَدْنَى‌  أَن یُعْرَفْنَ فَلَا یُؤْذَیْنَ وَکَانَ اللَّهُ غَفُوراً رَّحِیماً؛[احزاب/ ۵۹]اى پیامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: روسرى‌‌هاى بلند بر خود بیفکنند، این (عمل) مناسب‌تر است، تا (به عفّت و پاکدامنى) شناخته شوند و مورد آزار قرار نگیرند، و خداوند آمرزنده مهربان است. » تمام این برنامه و تأکیدها برای آن است که: مردم، زن ها را به عنوان افراد عفیف و پاکدامن بشناسند و موجبات آزار و اذیت آنان را فراهم نسازند. و چشم طمع ندوزند.[احزاب/۳۲] و در نتیجه امنیت و آرامش قشر خانم ها در سایه چادر و رعایت ضوابط شریعت و پوشش اسلامی، تأمین شود.

جوانان عزیز توجه داشته باشید که عملکرد مثبت و متعهدانه، در موفقیت زناشویی شما نقش بسزایی دارد. چشم چرانی در افراد متاهل باعث بی اعتمادی زن نسبت به مرد می شود و روابط متقابل زن و مرد را مخدوش می کند و از طرف دیگر در این دسته از افراد خود ارضایی بسیار شایع است و همین مساله ارتباط زناشویی  افراد متاهل مبتلا به چشم چرانی را  مخدوش می کند. بنابراین شما جوان گرامی اگر دچار این اختلال بوده و از آن رنج می برید مراجعه به روانپزشک، برای تجویز احتمالی دارو، و مراجعه به روانشناس برای رفتار درمانی اکیدا توصیه می گردد. در نهایت این که برای حل این مساله هر دو جنس از مرد و زن باید به مسئولیت خود واقف بوده و عهده دار آن گردند و بدون توجه به عامل محرک و نیز عدم جوابگویی منطقی به نیاز طرفین از سوی هم، حتی در صورت اجبار کردن یک امر بر فرد، احتمال تاثیر دراز مدت آن مساله بعید به نظر می رسد.

نشانه های زنان هیز

برای تشخیص زنان هوس باز روش ها و راهکارهای مختلفی وجود دارد. این روش ها و راهکارها برای تشخیص یک زن هوس باز یا یک مرد هوس باز با همدیگر متفاوت است. هدف ما در این مقاله ارائه روش هایی است که بتوانید یک زن هوس باز را تشخیص داد.

علائم هوس در زنان

۱. زنان هوس باز تلاش می کنند تماس بدنی برقرار کنند

یکی از نشانه های زن هوس باز این است که تلاش می کند با طرف مقابل خود تماس بدنی برقرار کند. زن هوس باز دوست دارد برای ایجاد یک رابطه محبت آمیز و صمیمی با یک مرد تماس بدنی را برقرار کند. معمولاً تماس بدنی در این زن ها همراه با لبخند خواهد بود؛ زیرا آن ها دوست دارند خیلی سریع به شما نزدیک شوند.

۲. به مردمک چشم هایش دقت کنید

توجه کردن به مردمک چشم ها می تواند به شما در تشخیص زن های هوس باز کمک کند. بر اساس یکی از تحقیقاتی که در یکی از دانشگاه ها آمریکا صورت گرفته است به این نتیجه رسیده اند که اندازه مردمک چشم با میزان شهوت و هوس یک شخص رابطه دارد. این تحقیق اثبات کرد که اگر زنی به شما نگاه کرد و مردمک چشم هایش بزرگ شود این زن یک زن هوس باز است و با دید شهوات آلود به شما نگاه می کند.

۳. زن هواس باز بیشتر اوقات در فکر رابطه جنسی است

زنی که هوس باز است در بیشتر زمان ها و مکان ها در فکر رابطه جنسی است. زن هوس باز حتی در مکالمه های خود با طرف مقابل در مورد روابط جنسی حرف می زند و سعی در تحریک طرف مقابل خود دارد. او در پیام ها و مکالمه تلفنی نیز به گونه ای رفتار می کند که بتواند مکالمه را به طرف اهداف خود سوق دهد. به ذهن چنین شخصی چیزی جز هوس خطور نخواهد کرد.

۴. حالت لب ها را نظر داشته باشید

از دیدگاه بسیاری از افراد حالات و حرکت لب ها در زن ها خیلی مهم نباشد. اما می توان گفت حالت لب ها در زن ها بسیار مهم است. اگر یک زن لب هایش را با زبان خیس کند و این کار نه یک بار، بلکه هر چند دقیقه یک بار انجام دهد پس نشان می دهد او دوست دارد که شما را ببوسد و نشان دهنده هوس باز بودن او است.

۵. از نشانه های زن هوس باز بی مسئولیتی و بدقولی است

زن بی مسئولیت شخصی است که طرف مقابلش برای او هیچ اهمیتی ندارد. او فقط در فکر نیازها و لذت های خودش است. او همیشه مسئولیت های خود را نادیده می گیرد و به قول های خود عمل نخواهد کرد. چنین زن بی مسئولیتی هیچ حسی به شما نخواهد داشت و او بیشتر یک زن هوس باز است تا یک زن کامل برای زندگی شما. پس هیچوقت برای داشتن چنین زنی تلاش نکنید و از آن ها دوری کنید.

۶. زن هوس باز جلب توجه می کند

زنی که هوس باز است هر کاری خواهد کرد تا بتواند جلب توجه کند و طرف مقابلش را جذب کند. مثلاً لباس هایی بدن نما با رنگ های خاص را می پوشد تا مردان را به طرف خود جذب کند. حالت پاهای یک زن هوس باز با دیگر زن ها فرق دارد. طبق تحقیقاتی که انجام شده است اگر زنی پاهایش را بر روی هم بیندازد و مدام آن را تکان دهد او دوست دارد مردان به طرف خود جذب کند.

۷. زن هوس باز به اندام های مرد دقت می کند

زنی که هوس باز است در هنگام گفتگو با یک مرد به جای توجه و تمرکز در صورت مرد به اندام های او توجه خواهد کرد. پس اگر با زنی روبرو شدید که نگاهش بر روی اندام های مردان است پس بدانید او یک زن هوس باز است. چنین زنی نمی تواند یک زن مناسب برای زندگی باشد و به چنین شخصی دل نبدید.

۸. زن هوس باز خودخواه است

زن هایی که هوس باز هستند زن هایی خودخواه نیز هستند. کسی که خودخواه است خود و اعمال خود را جزء بهترین ها می داند و همیشه خود را بالاتر از دیگران می بیند. چنین شخصی دوست دارد هر کاری برای کسب رضایت خود انجام دهد و قطعاً همه آن ها را انجام خواهد داد. این زن دوست دارد که مرد در اختیار او و رسیدن به لذت هایش باشد.

۹. زنان هوس باز بی و بندبار هستند

بی بند و باری نیز می تواند یکی از نشانه های اصلی یک زن هوس باز باشد. زنی که بدون توجه به حرف همسر و خانواده خود دست به هر کاری می زند، بدون اطلاع آن ها به بیرون می رود با دوستان خود هر جایی دوست داشته باشد خواهد رفت. پس چنین زنی می تواند یک زن هوس باز باشد که فقط به فکر هوس رانی و امیال خود است.

۱۰. به دست هایش توجه کنید

حرکات و کارهایی که یک زن هوس باز با دست های خود انجام می دهد با بقیه متفاوت است. اگر زنی در مقابل شما قرار داشته باشد و با موهای خود بازی می کند و دست های خود را در آن فرو می کند نشان می دهد که او یک زن هوس باز است. زیگموند فروید یکی از روانشناسان بزرگ می گوید که اگر زنی با انگشتانش لبه عینک خود را لمس کند این کار برای جلب توجه انجام می دهد و این عمل از غرایز جنسی او سرچشمه می گیرد.

با توجه به مطالب گفته شده ما همه روش های ممکن برای تشخیص یک زن هوس باز را ارائه کردیم اگر شما با چنین زنی برخورد کردید که چنین نشانه هایی داشت پس بدانید او یک زن هوس باز است و باید از او دوری کنید. البته به یاد داشته باشید همه نشانه های ذکر شده در یک فرد وجود ندارد و برای او صدق نخواهد کرد و ممکن است در یک زن فقط بتوانید یک یا دو نشانه را ببینید.

برای درمان تنوع طلبی جنسی چه باید کرد؟

تحقیقات بسیاری در جهان در زمینه تنوع طلبی جنسی انجام شده است که حکایت از وجود چندین اختلال روانی در افراد مبتلا دارد. در روایات ما از تنوع طلبی جنسی مذمت به عمل آمده است و در روایات کسانی که «ذوّاقون» هستند یعنی مدام به دنبال چشیدن زنان گوناگون هستند مورد لعن قرار گرفته اند.
در هر حال تنوع طلبی جنسی و هوس رانی  نیازمند درمان تخصصی است و در کنار چندین جلسه روان درمانی احیانا نیازمند دارو درمانی نیز می باشد. تنوع طلبی اگر حالت اجبار به خود بگیرد صد درد صد مرضی است و با هیچ مستند شرعی یا قانونی نمی توان به توجیه مرض و اختلال روانی پرداخت.
تنوع طلبی برخواسته از ارضاء های ناقص جنسی است و شخص تنوع طلب هیچ گاه به طور کامل ارضاء نمی شود، چنانچه شخص تنوع طلب بتواند چندین بار در رابطه زناشویی با یکی از شریک جنسی خود ارضای کامل جنسی را تجربه کند، میل به تنوع طلبی در او کمرنگ و به مرور زمان ریشه کن خواهد شد. لذا در این راستا دریافت کمکهای تخصصی به این دست افراد کمک شایان توجهی خواهد کرد.

عکس نوشته مردان هوس باز

عکس عشق و هوس|پروفایل و استوری و متن عشق و شهوت

عکس نوشته شهوت و هوس برای پروفایل + جملاتی درباره عشق و شهوت

پروفایل مرد هوسباز

عکس عشق و هوس|پروفایل و استوری و متن عشق و شهوت
 
عکس عشق و هوس|پروفایل و استوری و متن عشق و شهوت

پروفایل مرد هیز

عکس عشق و هوس|پروفایل و استوری و متن عشق و شهوت

تیکه به پسرای هوس باز

عکس عشق و هوس|پروفایل و استوری و متن عشق و شهوت
 
عکس عشق و هوس|پروفایل و استوری و متن عشق و شهوت
 
متن خیانت و نامردی | اس ام اس خیانت و نامردی عشق

عاقبت هوس بازی از منظر امام علی(ع)

 
عکس عشق و هوس|پروفایل و استوری و متن عشق و شهوت
 
عکس نوشته شهوت و هوس برای پروفایل + جملاتی درباره عشق و شهوت