به گزارش پارس نیوز، 

ساعت ۱۶:۰۱ روز گذشته در پی تماس شهروندان با ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران مبنی بر آتش‌سوزی یک منزل مسکونی، بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۵۸ به محل حادثه در فرحزاد، خیابان ایثارگران اعزام شدند.

حمید کشاورز؛ فرمانده ایستگاه ۵۸ درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: با رسیدن به محل حادثه یک مجتمع مسکونی ۶ طبقه ۱۱ واحدی مشاهده شد که در طبقه سوم آن یک واحد مسکونی، طعمه شعله‌های آتش شده، در واحد بسته بود و مالک نیز در محل، حضور نداشت.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از بازدید و بررسی محل حادثه با رعایت کامل موارد ایمنی و با استفاده از دستگاه تنفسی به دو گروه تقسیم شدند؛ گروه نخست در پشت‌بام را باز کرده و اقدام به ایجاد تهویه طبیعی و جستجوی محبوسان احتمالی در طبقات کردند.

فرمانده ایستگاه ۵۸ خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان نوزادی یک ساله و سه خانم خانم ۲۷ تا ۵۲ ساله را که در دود ناشی از آتش‌سوزی گرفتار شده بودند به وسیله دستگاه‌های تنفسی خود به محیط باز انتقال دادند.

وی تصریح کرد: گروه دوم با استفاده از ابزار موجود، در واحد مسکونی را باز کردند و با کشیدن لوله‌های آبدهی، آتش را مهار و خاموش کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان با ارائه نکات ایمنی به ساکنان ساختمان و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی مأموریت خود را پایان دادند.