اخیرا یک زن مصری 30 ساله از شوهر 32 ساله خود بعد از گذشت 40 روز از ازدواجشان طلاق گرفت، چون شوهرش آنقدر خسیس بود که در اولین تفریحشان به عنوان یک زوج متاهل از خریدن یک ساندویچ ساده برای او خودداری کرد. این زن جوان در دادگاه خانواده گفت که ساندویچ یک بهانه بوده است.
او بعد از دو ماه آشنایی با احمد ازدواج کرده که ظاهرا کافی نبوده تا متوجه خساست باورنکردنی او شود. هرچند ذات مقتصد او بعد از مراسم عروسی آشکار شده است. در روز اول ازدواجشان، احمد به همسرش گفته از بیرون رفتن متنفر است، چون آن را تلف کردن پول می‌داند. زن زیاد به این حرف توجه نکرده اما هرچه زمان گذشته همه چیز بدتر شده است.
زنی که به خاطر یک لقمه از شوهرش طلاق گرفت
زن به قاضی گفت که احمد با وجود شغل خوب و تدریس خصوصی در اوقات فراغت، سبک زندگی بسیار مقتصدانه‌ای حتی در مورد غذاخوردن داشته است. او همیشه قبل از رفتن به محل کار، نان باقی مانده را چک می‌کرده و یک بار که همسرش در غیاب او نان را خورده، به او گفته تا آخر هفته فقط باید برنج و ماکارونی بخورد.
این زن جوان به خانواده اش درباره خساست احمد گفته، اما آن‌ها او را تشویق به صبوری کردند و گفتند شوهرش به مرور زمان تغییر خواهد کرد. اما اشتباه می‌کردند. آن‌ها بالاخره بعد از 40 روز از ازدواجشان با هم بیرون می‌روند. زن از همسرش تقاضا می‌کند با هم بیرون بروند و یک نوشیدنی و کمی هوا بخورند و بالاخره شوهرش با بی میلی راضی می‌شود. اما وقتی از او می‌خواهد یک ساندویچ بخرد، صریحا امتناع می‌کند و می‌گوید ما برای نوشیدنی آمده ایم نه غذا. زن که دیگر نمی‌توانست تحمل کند تقاضای طلاق کرد.