مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی برای چهارشنبه 18 بهمن الی دوشنبه 23 بهمن ماه 96 را جهت تردد انواع خودرو را به شرح زیر اعلام کرد:

۱.موتورسیکلت :

تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱۸ الی ساعت 10 روز دوشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۲۳ از محورهای کرج - چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

تبصره-تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری:

۲.۱- محور کندوان:

الف - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ های18 و ۹۶/۱۱/۱۹ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روزهای شنبه و یکشنبه مورخ های 21 و ۹۶/۱۱/۲۲ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

۲.۲- محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی24 روزهای شنبه و یکشنبه مورخ های 21 و ۹۶/۱۱/۲۲ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16 الی 24 همان روز با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، از آب اسک به سمت رودهن ( محدوده مشاء ) بصورت یکطرفه خواهد بود.

۳.نقلیه سنگین(به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):

۳.۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می باشد .

۳.۲-محور هراز:

الف- تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می باشد .

ب- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱۸ و از ساعت 6 الی 24 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ های 19 ، 20 و ۹۶/۱۱/۲۱ و همچنین از ساعت 6 روز یکشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۲۲ الی ساعت 12 روز دوشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۲۳ از محور هراز ممنوع می باشد.

۳.۳- محور فیروزکوه:

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱۸ از تهران به قائم شهر و از ساعت 12 الی 24 روز جمعه مورخ ۹۶/۱۱/۲۰ از قائم شهر به تهران و همچنین از ساعت 8 الی 24 روز یکشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۲۲ از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می‌باشد.

۳.۴- محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس:

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱۸ و همچنین از ساعت 8 الی 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه مورخ های 19 و ۹۶/۱۱/۲۲ در محور فوق ممنوع می‌باشد.

۳.۵- محور آستارا - اردبیل و بالعکس:

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 الی 24 روز یکشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۲۲ در محور فوق ممنوع می‌باشد.

۳.۶- محور قدیم ساوه - همدان و بالعکس:

تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه مورخ ۹۶/۱۱/۱۸ و همچنین از ساعت 8 الی 24 روزهای پنجشنبه و یکشنبه مورخ های 19 و ۹۶/۱۱/۲۲ در محور فوق ممنوع می‌باشد.