مجتبی شفیعی اظهار داشت: ‌به مناسبت‌ ایام الله دهه مبارک فجر، تعداد 20 دستگاه اتوبوس VIP با امکانات روز دنیا توسط شرکت جوان سیر ایثار وارد صنعت حمل و نقل جاده‌ای کشور شد.

وی با اشاره به اینکه ‌هدف اصلی این شرکت خدمات‌رسانی به جامعه هدف است، افزود: با ورود این 20 دستگاه تعداد خودروهای تحت مالکیت این شرکت به 700 دستگاه رسید.

شفیعی اظهار داشت: شرکت جوان سیر ایثار با بیش از 60 شعبه در نقاط مختلف کشور قدرتمندترین شرکت حمل و نقل جاده‌ای است به همین دلیل در شرایط خاص و نیازهایی کشور، با قدرت در خدمت مردم ایران است.

مدیرعامل‌ جوان‌سیر ایثار با بیان اینکه شرکت جوان سیر ایثار با راه‌اندازی خطوط مختلف، در خدمت‌رسانی شایسته به مردم تلاش می‌کند، افزود: این شرکت خدمات فروش بلیت اتوبوس به شهرهای مختلف کشور را تا سقف 30 درصد تخفیف به بسیجیان و مردم ارائه می‌دهد.

وی گفت: در فاز اول بابت مسیر‌ این اتوبوس‌های VIP، مسیرهای تهران-بابل، تهران-مشهد، بابل-مشهد، کرج-کرمانشاه، کرج-تبریز، کرمانشاه-تهران، مشهد-اصفهان، اصفهان-تهران و بلعکس راه‌اندازی شدو در آینده شامل اتصال نقاط مختلف کشور به این سیستم خواهیم بود.

شفیعی ادامه داد: این شرکت‌ از همه پتانسیل خود در تحقق اقتصاد مقاومتی گامی بلند برداشته است البته در همین راستا اقداماتی در گذشته انجام شد‌ و سعی می‌شود با توسعه این اقدامات، هر چه دقیق‌تر به این هدف مهم دست یابیم.

مدیرعامل‌ جوان‌سیر ایثار اضافه‌ کرد: در همین راستا این شرکت با حفظ سرمایه فعلی، نگهداری مناسب از ناوگان، تعمیرات به‌موقع و بهسازی ناوگان فرسوده، توانسته است گامی بلند در اقتصاد مقاومتی بردارد.

شفیعی اظهار داشت: این شرکت در نظر دارد با جابه‌جایی بیش از 7 میلیون نفر در سال، کمکی شایانی به صنعت حمل و نقل جاده‌ای کشور کند.

مدیرعامل‌ جوان‌سیر ایثار بیان کرد: ‌راه‌اندازی حمل و نقل ترکیبی و حمل و نقل درون شهری شامل تاکسی، مینی‌بوس، ون و غیره، از دیگر برنامه‌های پیش‌روی این شرکت است.