تصادف یک دستگاه سواری پژو و سمند در استان گلستان، منجر به کشته شدن ٤نفر و مجروح شدن یک نفر شد. این تصادف در کیلومتر ١٢ محور گنبد به سلطانعلی رخ داده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره این تصادف که ساعت٢٣:٣٠ جمعه اتفاق افتاده، گفت:"تجاوز به چپ راننده پژو علت حادثه بوده است."

سرهنگ نادر رحمانی، در گفت و گو با سایت راهور همچنین به واژگونی یک دستگاه پراید در جنوب استان فارس اشاره کرد و گفت:" این تصادف در کیلومتر ٢٩ محور جهرم و ساعت ١٧:٣٠ جمعه اتفاق افتاده و یک نفر کشته به جای گذاشته است."
علت این تصادف که باعث مجروح شدن ٤ نفر نیز شده، تجاوز به چپ راننده سمند بوده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره تصادف 3 وسیله نقلیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساعت ٢٢ جمعه، تصادف ٣وسیله ای( بین سواری پژو، تندر٩٠ و کامیون بنز) در کیلومتر ٦٠ محور یاسوج-اصفهان اتفاق افتاد که یک نفر کشته و ٤ نفر مجروح به جای گذاشت. علت تصادف، انحراف به چپ راننده پژو بوده است.

او همچنین از واژگونی پژوپارس در خراسان شمالی خبر داد و گفت: این بار تصادف در کیلومتر ١٥ محور شیروان-بجنورد اتفاق افتاده که طی آن یک دستگاه سواری پژوپارس واژگون شده است. تصادف، ساعت ٧ صبح شنبه روی داده و بر اثر آن یک نفر کشته و ٤ نفر مجروح شده اند. علت، خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.

رحمانی همچنین ادامه داد: ساعت ١٩ جمعه، واژگونی یک دستگاه پژو ٤٠٥ در کیلومتر ٦٥ محور بشرویه منجر به مجروح شدن ٦ نفر شد. علت تصادف، تخطی راننده از سرعت مطمئنه بوده است.

42235