این غذاها در کمتر از ۳۰ دقیقه تهیه می شود و شاید کمک خوبی برای سریع آماده کردن سفره باشند.

 

غذاهای سریع و رضایت بخش برای خانواده همه را خوشحال نگه خواهد داشت و به شما زمان بیشتری برای لذت بردن از با هم بودن می‌دهد.

 

تهیه7 غذای آسان در کمتر از ۳۰ دقیقه

 

 

پنیر سرخ شده

 

بچه ها عاشق ساندویچ های پنیر سرخ شده هستند. کمی گوجه فرنگی، قارچ، آووکادو، پنیر موتزارلا یا چدار اضافه کنید و مقدار اندکی کره یا مارگرین روی نان بمالید و هر طرف را به مدت 1 دقیقه سرخ کنید.

 

 

اسپاگتی

 

تهیه7 غذای آسان در کمتر از ۳۰ دقیقه

 

 

این غذای کلاسیک ایتالیایی براحتی آماده می‌شود و افراد خانواده را کاملا سیر می‌کند. می‌توانید از پاستای گندم و یا به عنوان غذای فاقد گلوتن از پاستای نشاسته استفاده کنید. پخت ورمیشل تنها ۳ دقیقه طول می‌کشد و نوع گندم آن حدود ۶ دقیقه. ماکارونی‌های رشته‌ای هم فقط در چند دقیقه پخته می‌شوند.

 

 اسنک مرغ

تهیه7 غذای آسان در کمتر از ۳۰ دقیقه

 

 

 فیله مرغ ها را نازک برش دهید، پیاز را در آن رنده درشت کنید، نمک و فلفل را هم اضافه کنید و کمی باهم مخلوط کنی بعدکف ساندویچ سازتان را کمی روغن بزنید و مواد را به این ترتیب بگذارید. نان تست، یک لایه مرغ، قارچ، فلفل دلمه ای، پنیر پیزا و یک نان دیگر رویش. روی نان تست بالایی را هم با قلمو کمی روغن بزنید و در ساندویج میکر را ببندید.حدود 3 دقیقه بعد در ساندویچ میکر را باز کنید و ساندویچ ها را که آماده شده بردارید.

 

تهیه7 غذای آسان در کمتر از ۳۰ دقیقه

 

 

 

ماکارونی و پنیر

 

 

ماکارونی و پنیر غذای مورد علاقه بچه‌ها و بزرگترهاست. برای تنوع بیشتر می‌توانید از پنیر موتزارلا بجای پنیر چدار استفاده کنید. مقداری بروکلی نیز اضافه کنید تا از سبزیجات هم استفاده کرده باشید. پخت این غذا تنها ۲۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

 

 

همبرگر

تهیه7 غذای آسان در کمتر از ۳۰ دقیقه

 

 

همبرگر را با پنیر بپوشانید و با کاهو و گوجه فرنگی آرایش کنید. زمان پخت یک همبرگر به طور متوسط ۴ دقیقه خواهد بود می‌توانید در صورت لزوم ۱ دقیقه دیگر نیز به آن اضافه کنید. حواستان به زمان باشد زیرا هنگامی که یک همبرگر نپخته را دوباره سرخ می‌کنید همبرگر پخته خشک خواهد بود.

 

 

تهیه7 غذای آسان در کمتر از ۳۰ دقیقه

 

تاکو

 

بین نان‌های تاکو از مرغ، گوشت گاو و یا میگو استفاده کنید و روی آن‌ها را با سبزیجات و پنیر به عنوان یک وعده غذایی خوشمزه مکزیکی بپوشانید. تنها چیزی که با وجود نان ذرت مکزیکی باید بپزید گوشت است که سرخ کردن آن کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. اگر از گوشت چرخ کرده استفاده می‌کنید در حالیکه آن را سرخ می‌کنید با یک کاردک آن را جدا جدا کنید و به نان‌های ذرت مکزیکی خود بمالید سپس کاهو، گوجه فرنگی و پنیر اضافه کنید و در صورت تمایل سس بریزید.

 

تهیه7 غذای آسان در کمتر از ۳۰ دقیقه

 

 

 

سالاد سرآشپز

 

 

کمی گوشت سرد با پنیر یخ زده بردارید، کمی تخم مرغ نیمرو کنید و سالادی درست کنید که همه خانواده دوست داشته باشند. سالاد سرآشپز معمولا با ژامبون، بوقلمون، مرغ، گوشت گاو کباب شده یا هر ترکیب دیگری درست می‌شود. خیار، گوجه فرنگی و کاهو نیز از مواد اساسی این سالاد می‌باشند.کباب مرغ با سیب زمینی پخته و ذرت

 

قبل از گریل کردن با خواباندن سینه مرغ کبابی در سس باربکیو کمی به آن عطر و طعم بدهید. با چنگال در سیب زمینی‌ها چند سوراخ ایجاد کنید و سپس در مایکروویو قرار دهید. سینه مرغ را به صورت پروانه‌ای برش دهید تا سرعت سرخ شدن بالا رود. مدت پخت این غذا ۲۰ دقیقه می‌باشد.پنیر سرخ شده

 

 

سوپ مرغ رشته فرنگی

تهیه7 غذای آسان در کمتر از ۳۰ دقیقه

 

مرغ را با کمی حبوبات، سبزیجات و رشته فرنگی در قابلمه بیاندازید و حرارت را روی کم تنظیم کنید وقتی از محل کار به خانه بر می گردید غذا آماده است.