به گزارش پارس به نقل از پایگاه خبری پلییس ایلام، سردار علی دولتی گفت: تاکنون ۴۷ نفر با ارائه شکوائیه از این شرکت شکایت کرده اند.

وی در باره جزئیات این کلاهبرداری گفت: به دنبال شکایت یکی از مشتریان این شرکت مبنی بر اینکه با مراجعه به شرکت مذکور مبلغ ۱۹۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال را بابت خرید یک دستگاه خودرو به حساب شرکت واریز کرده است ولی در زمان مقرر برای تحویل خودرو و پس از آن نیز به جز وعده های مدیران شرکت چیزی دریافت نکرده است موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: با پیگیری های پلیس مشخص شد که مدیر این شرکت اخیراً دارای پرونده قضائی بوده و در زندان به سر می برد.

این مسئول گفت: متهم پرونده پس از تفهیم اتهامات به کلاهبرداری از این مشتری و برخی دیگر از مشتریان اعتراف کرد.

سردار دولتی افزود: با اطلاع رسانی های صورت گرفته طی چند روز اخیر تعداد ۴۷ نفر از مشتریانی که برای خرید خودرو به حساب شرکت پول واریز کرده بودند به پلیس آگاهی مراجعه و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند.

وی با اشاره به پلمب شرکت مذکور تصریح کرد: تحقیقات اولیه پلیس مشخص کرده است که این شرکت تاکنون مبلغی بالغ بر یک میلیارد ریال از مشتریان خود کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان به مردم توصیه کرد: در خرید و فروش های خود بایستی دقت کرده و با شرکت های معتبر و قابل اعتماد معامله کنند.