به گزارش پارس نیوز به نقل از صدا و سیما، سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با بخش خبری ساعت ۱۱ شبکه خبر گفت: مسافران می‌توانند از محور‌های هراز و فیروزکوه به عنوان محور‌های جایگزین تردد کنند.

­این مقام انتظامی افزود: در مسیر جاده هراز و فیروزکوه در مقاطعی سنگینی بار را شاهد هستیم، اما سنگینی بار در جاده چالوس از ساعت ۳ صبح اتفاق افتاد و به همین علت این محور از ساعت ۹ صبح امروز یکطرفه شد تا تردد تسهیل شود.

رئیس مرکز مدیریت ترافیک پلیس راهور با اشاره به وضعیت جوی و هشدار‌های هواشناسی گفت: جاده‌های اکثر استان‌ها برای فردا (دوشنبه، ۲۸ اسفند) و پس فردا (سه شنبه، ۲۹ اسفند) در حالت هشدار نارنجی قرار دارند و هشدار سطح قرمز هواشناسی برای استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد صادر شده و احتمال بارش شدید و رگباری باران و وزش شدید باد را در جاده‌های این استان‌ها شاهد خواهیم بود.

­سرهنگ شیرانی با بیان اینکه شرایط برای سفر‌های شهری مناسب نیست، افزود: هموطنان در سفر به این ۵ استان احتیاط لازم را داشته باشند و قبل از سفر آخرین وضعیت جوی و ترافیکی را از سایت ۱۴۱ و سایت سازمان هواشناسی دریافت کنند.

­این مقام انتظامی گفت: تلفن ۱۲۰ پلیس راهور و تلفن ۱۴۱ سازمان راهداری به صورت ۲۴ ساعته آخرین وضعیت ترافیکی و جوی را در اختیار هموطنان قرار می‌دهند.