به گزارش پارس نیوز به نقل از تسنیم، مهدی بختیاری‌زاده؛ سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در حاشیه آیین بهره‌برداری از 22 بازار میوه و تره‌بار شهرداری تهران در قالب صدمین پویش امید و افتخار صبح امروز، شنبه، با حضور علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران،‌ حسین نظری؛ معاون خدمات شهری شهرداری تهران و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران راجع به راه‌اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت محصولات اعم از میوه، سبزیجات و مواد پروتئینی اظهار کرد: از حدود یک سال گذشته اقداماتی انجام شده است اما در مسیر با یک سری موانع جهت صدور مجوز و تأیید سازمان‌های مسئول روبه‌رو شده‌ایم.

وی با اشاره به رایزنی صورت‌گرفته از سوی سازمان میادین میوه و تره‌بار با سازمان‌های مربوطه تصریح کرد: خوشبختانه در این ارتباط مشکل مجوز جهت راه‌اندازی این آزمایشگاه رفع شده است و ان‌شاءالله در اسرع وقت این مجموعه راه‌اندازی خواهد شد.

بختیاری‌زاده از تأمین تجهیزات و خرید وسایل مورد نیاز آزمایشگاه خبر داد و افزود: ان‌شاءالله در سال آینده این آزمایشگاه در مکانی مناسب در میادین میوه و تره‌بار راه‌اندازی خواهد شد.

سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در ارتباط با عرضه مواد پروتئینی در میادین میوه و تره‌بار گفت: با توافقی که با مسئولان مربوطه انجام شده است، میزان عرضه محصولات در میادین میوه وتره‌بار افزایش یافته است و ان‌شاءالله این روند در ایام نوروز ادامه پیدا می‌کند.

وی همچنین درباره عرضه میوه به‌ویژه سیب و پرتقال در ایام اسفندماه گفت: ان‌شاءالله از دهم اسفندماه میوه در میادین عرضه می‌شود.

بختیاری‌زاده تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه ماه رمضان قرار داریم به‌میزان کافی خرما خریداری شده است و هیچ مشکلی درخصوص عرضه خرما در ایام ماه مبارک رمضان وجود نخواهد داشت.

سرپرست سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درخصوص موقعیت جغرافیایی 22 بازار جدید میوه و تره‌بار ابراز کرد: در منطقه 4 بازار هنگام، در منطقه 2 بازار شهید جوریکی، در منطقه 14 بازار شهید شاه‌آبادی، در منطقه 20 بازار غیوری، در منطقه 6 بازار فروزان‌فر، منطقه 12 بازار دروازه‌شمیران، منطقه 5 بازار مرادآباد، در منطقه 7 بازار افرا، در منطقه 8 بازار هفت‌حوض، در منطقه 22 بازار شهید خرازی، در منطقه 20 بازار دهخدا، در منطقه 20 بازار آستانه، در منطقه 22 بازار صدرا، در منطقه 9 بازار شهید دستغیب، در منطقه 7 بازار فتحانی، در منطقه 9 بازار استادمعین، در منطقه 9 بازار امامزاده عبدالله، در منطقه 6 بازار توسگاه، در منطقه 19 بازار نعمت‌آباد و همچنین در مناطق 10 و یک توسعه بازار یاسمن و قیطریه انجام شده است.