به گزارش پارس نیوز به نقل از ایسنا، جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ۲۲ دی با حضور ۲۴ تیم برتر آسیا در قطر آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران نیز با تیم‌های فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات هم‌گروه شده است.

این ویژه‌برنامه از روز جمعه، ۲۲ دی ماه همزمان با بازی افتتاحیه جام ملت‌های آسیا با پوشش زنده این دیدار به روی آنتن شبکه ورزش سیما می‌رود و تا انتهای رقابت‌ها، همزمان با مسابقات در طول برگزاری بازی‌ها به صورت زنده پخش می‌شود.

بیش از نیمی از تقابل‌های جام ملت‌های آسیا از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

جواد خیابانی و مهدی توتونچی اجرای برنامه را بر عهده دارند آن هم با یک مهمان ثابت به نام خداداد عزیزی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران؛ البته به فراخور حساسیت رقابت‌ها مهمانان و کارشناسان دیگر هم در استودیو به این ترکیب اضافه خواهند شد.

«جام آسیا ۲۰۲۳» از یک ساعت قبل از آغاز دیدارها با کارشناسی و بخش‌های جذاب همراه مخاطبان است و حدود دو ساعت پس از دیدارها به تحلیل نکات فنی و پرداخت به متن و حواشی مسابقات خواهد پرداخت. پخش آیتم‌های متنوع درباره آشنایی با تیم‌ها و ستارگان فوتبال آسیا به همراه مصاحبه با اعضا تیم ملی فوتبال ایران از ویژگی های برنامه «جام آسیا ۲۰۲۳» خواهد بود.

«جام آسیا ۲۰۲۳» با حضور محمد میر به عنوان مجری خبرنگار به همراه یک تیم تولید از محل برگزاری رقابت‌ها گزارش تهیه و پخش می‌کند.

ارتباط زنده، گزارش‌های دست اول و شکار لحظات تاریخی این دوره از رقابت های جام ملت های آسیا از وظایف تیم حاضر در قطر است.

 
 

بر اساس این گزارش، اولین قسمت از ویژه برنامه «حالا جام» شبکه رادیویی تهران هم جمعه ۲۲ دی ماه روی آنتن می رود و افتتاحیه جام ملت های آسیا را پوشش می‌دهد.

گروه ورزش و تفریحات شبکه رادیویی تهران به مناسبت این رویداد ورزشی ویژه برنامه «حالا جام» را تدارک دیده است. برنامه‌ای که از جمعه همزمان با افتتاحیه جام ملت‌های آسیا از ساعت ۲۳ روی آنتن رادیو تهران موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

محمد میر در این برنامه هم مخاطبان را در جریان آخرین رویداد و اخبار قرار می‌دهد.

این ویژه‌برنامه در تمامی روزهایی که ایران بازی دارد، از ساعت ۲۳ با بخش های متنوع پخش می‌شود؛ بخشی به کشور قطر و کشورهایی که در این دوره از بازی‌های آسیایی حضور دارند و فرهنگ‌هایشان می‌پردازد.

بخشی از ویژه‌برنامه حالا جام به گفت وگو با کارشناسان و مسئولان اختصاص یافته است. ارتباط با قطر و اطلاع‌رسانی اخبار و رویدادهایی که رخ می‌دهد، اطلاع‌رسانی آخرین اخبار و نتایج بازی‌های روز و بحث‌های کارشناسی فنی و کارشناسی داوری از دیگر بخش‌هایی است که در ویژه‌برنامه حالا جام پخش می‌شود.

مهدی مجنونی تهیه‌کننده، اشکان آذر ماسوله مجری و سردبیر، الهه واحدی دستیار تهیه‌کننده و هماهنگی از جمله عواملی هستند که با این برنامه همکاری می‌کنند.