به گزارش پارس نیوز به نقل از فارس، مسابقات رنکینگ‌دار کشتی آزاد و فرنگی از ۲۰ تا ۲۴ دی‌ماه در زاگرب کرواسی برگزار خواهد شد که فرنگی‌کاران در ۵ وزن راهی این مسابقات خواهند شد. 

باتوجه به اینکه کادر فنی برای ملی‌پوش شدن کشتی‌گیران چرخه تعریف کرده و مسابقات کرواسی نیز جزوی از چرخه محسوب می‌شود در برخی از اوزان این رویداد از اهمیت زیادی برخوردار است. 

به عنوان مثال در وزن ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم سهمیه المپیک توسط محمدهادی ساروی و امین میرزازاده کسب شده اما نفرات اول قهرمانی کشور در این وزن یعنی مهدی بالی و فردین هدایتی قرار است راهی زاگرب شوند. 

براساس اعلام چرخه کسب مدال طلا شرط حضور این ۲ کشتی‌گیر در چرخه است چرا که در غیر اینصورت آنها از چرخه انتخابی کنار خواهند رفت. در صورتی که بالی و هدایتی بتوانند در اولین رویداد رنکینگ‌دار به مدال برسند به همراه ساروی و میرزازاده راهی جام وهبی امره خواهند شد تا ادامه چرخه وضعیت ملی‌پوشان را مشخص کند. 

در اوزان ۷۷ و ۸۷ سهمیه المپیک کسب نشده و کادر فنی در تلاش است با محک کشتی‌گیران در چند رویداد بهترین فرنگی‌کار را راهی مسابقات کسب سهمیه کند که سال آینده برگزار می‌شود.