به گزارش پارس نیوز، نصرالله آبادیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سال گذشته اولین تجربه طرح «من شهردارم» در سطح مناطق شهر تهران اجرایی شد و امسال دومین مرحله از اجرای این طرح  است، گفت: سال گذشته با مشارکت مردم، ۲۷ پروژه محله‌ای به ارزش حدود ۸۰  میلیارد تومان در سطح منطقه ۷ تعریف و اجرا شد. 

وی با بیان اینکه اجرای پروژه هایی که ساکنان منطقه در طرح «من شهردارم یک» درخواست کرده بودند موجب رضایت شهروندان شد، افزود: حالا با اجرای طرح «من شهردارم۲» بار دیگر از شهروندان درخواست می کنیم که با مشارکت خود، مدیریت شهری را کمک کنند تا بتوانیم در بودجه ۱۴۰۳ نیاز و درخواسته‌ای مردم در محلات را پاسخ دهیم. 

شهردار منطقه ۷ از برپایی غرفه های سیار در مناطق پرتردد در سطح منطقه ۷ خبر داد و افزود: در این غرفه‌ها علاوه بر اینکه بصورت تصویری دستاوردهای طرح «من شهردارم‌یک» توضیح داده می‌شود از آنها نظرسنجی هم به عمل می‌آید که این اقدام بسیار مورد توجه شهروندان قرار گرفته است. 

آبادیان در مورد راه اندازی ایستگاه متروی «بهارشیراز و سرباز» واقع در خط ۶ مترو که در منطقه ۷ قرار گرفته گفت: پیشرفت فیزیکی ایستگاه بهارشیراز بسیار بالاست بگونه ای که براساس برنامه ریزی ها در بهمن ماه سال‌جاری افتتاح خواهد شد اما بهره برداری از ایستگاه متروی سرباز در تقویم کاری سال آینده قرار گرفته است. 

وی همچنین به طرح ساماندهی تقاطع سبلان اشاره کرد و افزود: رفع نقاط تلاقی عبور خودروها در میدان سبلان در دستور کار قرار دارد که در نظر داریم با اصلاح مسیر شمالی_جنوبی و شرقی_غربی تردد در این میدان را انضباط ببخشیم.