به گزارش پارس نیوز به نقل از اقتصاد ۱۰۰- شرکت کرمان موتور طرح فروش سدان چینی جک جی 4 را در آذرماه آغاز کرد. متقاضیان می‌توانند این خودرو را به شکل نقدی و اقساطی با اقساط 48 ماهه خریداری کنند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش سدان چینی جک جی 4 آشنا می‌شویم.

جک

 

شرکت کرمان موتور در این طرح سدان جک جی 4 را با قیمت مصوب 765 میلیون و 890 هزار تومان به فروش می‌رساند. مشتریان نیز می‌توانند این خودرو را به شکل نقدی یا با اقساط 12 ماهه تا 48 ماهه خریداری کنند.

در این طرح جک جی 4 در مدل 1402، با وضعیت سند در رهن (در روش اقساطی)، نرخ تاخیر در تحویل 3 درصد ماهیانه، موعد تحویل 45 روز کاری و رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری طوسی روشن متالیک به مشتریان عرضه می‌شود.

 فروش اقساطی جک J۴‌ در آذرماه نیز ادامه دارد

شرایط فروش اقساطی جک J4 همچنان برقرار است و متقاضیان می‌توانند نسبت به خرید اقساطی جک J4 اقدام کنند.

کرمان موتور در آبان‌ماه 1402، شرایط فروش اقساطی جک J4‌ را اعلام کرد. با گذشت یک‌ماه از اعلام این شرایط، بخشنامه کرمان موتور همچنان برقرار است و متقاضیان می‌توانند نسبت به خرید اقساطی جک J4 اقدام کنند. طولانی‌بودن دوره اقساط که یک بازه زمانی چهارساله را در حداکثر حالت خود شامل می‌شود، ازجمله مزایای این طرح برای خریداران است.

جک J4 درحال‌حاضر با قیمت تقریبی 766 میلیون تومان، ارزان‌ترین خودرو اتوماتیک مونتاژی در کشورمان محسوب می‌شود. همچنین این خودرو تنها سدان اتوماتیک مونتاژی است که مشتریان قادر به خرید آن در محدوده قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان هستند. همانند آبان‌ماه، متقاضیان می‌توانند با ارائه پیش‌پرداخت 350 میلیون تومانی (45 درصد قیمت خودرو) یا 450 میلیون تومانی (58 درصد قیمت خودرو) نسبت به خرید اقساطی جک J4 اقدام کنند.

 

جک J4 همانند بسیاری از خودروهای مونتاژی در بازار ایران، به پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی مجهز است. این پیشرانه حداکثر 103 اسب‌بخار قدرت و 146 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس اتوماتیک CVT نیز وظیفه انتقال قدرت را در جک J4 بر عهده دارد. مصرف سوخت ترکیبی این سدان کوچک، 5.8 لیتر در صد کیلومتر عنوان شده است. باک سوخت این خودرو نیز 45 لیتر حجم دارد. کرمان موتور از سال 1401، جک J4 را به آپشن‌های بیشتری نظیر سیستم کنترل پایداری و نمایشگر سیستم صوتی مجهز کرده است. رینگ‌های آلیاژی خاکستری رنگ، نقطه تمایز بین نسخه‌های جدید و قدیمی جک J4‌ هستند.

منبع: فردا نیوز