​به گزارش پارس نیوز به نقل از تسنیم، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به گزارش‌های مرکز آمار ایران و بانک مرکزی از نرخ رشد اقتصادی قابل ملاحظه سه‌ماهه ابتدایی امسال، ضمن قدردانی از همه بخش‌هایی که در دستیابی به آن تلاش داشته‌اند، تأکید کرد: اگرچه افزایش نرخ رشد اقتصادی مهم است، اما مهم‌تر از آن حفظ، تداوم و ارتقای این روند است.

رئیس‌جمهور از همه دستگاه‌های اجرایی و مسئول خواست همه توان خود را برای اثرگذاری بهبود نرخ رشد اقتصادی بر وضعیت عمومی اقتصاد کشور و بهبود معیشت اقشار مختلف، به‌ویژه دهک‌های پایین به‌کار گیرند.

رئیسی در ادامه با اشاره به دیدارها و نشست‌های خود در نیویورک و نیز سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، اظهار داشت: در مجمع عمومی سازمان ملل 2 پیشنهاد از سوی جمهوری اسلامی ایران درباره ایجاد سازوکاری برای «حفظ احترام و جایگاه ادیان ابراهیمی» و نیز توجه و تمرکز بیشتر بر «صیانت و حمایت از نهاد خانواده» مطرح شد که پیگیری اجرایی شدن این پیشنهادات به‌عهده دستگاه‌های فرهنگی و دیپلماسی به‌ویژه وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی است.

در این جلسه آقای کیومرث هاشمی دستور رئیس جمهور برای ساخت یک ورزشگاه مناسب در تهران را زمینه‌ساز افزایش نشاط جوانان دانست و از شروع مقدمات مطالعاتی و جایابی محل احداث این ورزشگاه خبر داد.

رئیسی در همین ارتباط از وزیر ورزش و جوانان و نیز معاون اجرایی رئیس جمهور خواست موضوع احداث ورزشگاه جدید در تهران برای رفع نیازهای ورزشی جوانان را با جدیت پیگیری کنند.