به گزارش پارس نیوز به نقل از ایسنا، پیرو بخشنامه خردادماه امسال و براساس تصمیمات متخذه در کمیته نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش، مرحله دوم نقل و انتقالات (اضطراری) فرهنگیان سال تحصیلی ۱۴۰۳ ـ ۱۴۰۲ برابر ضوابط و مقررات مربوطه با رعایت شرایط که از ۱۲ شهریورماه  آغاز شده، تا ۲۲ شهریورماه باید به پایان برسد و اعلام شود، به شرط موافقت اداره کل آموزش و پرورش استان مبداء و مقصد ابلاغ شد.

بر این اساس، تقاضای انتقال اعم از موقت یا دائم فرهنگیان (دارای شرایط خاص) که در نقل و انتقال اصلی شرکت کرده‌اند و با انتقال آنان موافقت نشده است در سامانه مربوطه مجددا بررسی و اعلام نظر می‌شود.

همچنین در صورت موافقت مبداء با درخواست جدید متقاضیان انتقال اعم از موقت یا دائم دارای شرایط خاص، از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان مبداء خدمتی افراد، در سامانه مربوطه ثبت، بررسی و اعلام نظر خواهد شد.

در این بخشنامه آمده است که اداره کل آموزش و پرورش مبداء در سامانه مربوطه نسبت به درخواست متقاضیان انتقال پس از تایید از سوی مبداء خدمتی، پس از بررسی اعلام نظرکند.

همچنین با توجه  به این‌که مدیران کل استان‌ها مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل را دارند، لازم است تمهیدات لازم را فراهم کنند تا کلیه اقدامات صورت گرفته تا ۲۲ شهریورماه به پایان برسد.

اعلام شرایط نقل و انتقالات «اضطراری» فرهنگیان